شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

کاری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

لیست خرید گرانترین ساعت‌ مردانه سواچ

لیست قیمت خرید گرانترین ساعت‌های مردانه سواچ بر اساس بهترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های سواچ صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت Swatch صحبت خواهیم کرد که این برند را از همتایان خود متمایز می‌کند.
لیست قیمت خرید گرانترین ساعت‌های مردانه سواچ بر اساس بهترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های سواچ صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت Swatch صحبت خواهیم کرد که این برند را از همتایان خود متمایز می‌کند. برای خرید ساعت مچی مردانه سواچ، بر اساس سلیقه خود می‌توانید از لیست زیر گزینه‌ای را انتخاب کرده و در آخر اقدام به خرید نمایید.

Swatch یک شرکت ساعت مچی عقربه ای سوئیسی است که هم‌اکنون محصولات خود را به اکثر دنیا صادر می‌کند. Swatch اولین مجموعه از ساعت‌های ساخته‌شده توسط این شرکت را ارائه کرد که شامل 12 مدل در زوریخ، سوئیس است. خرید ساعت مردانه سواچ انتخاب مناسبی برای آقایان است.

ساعت مردانه سواچ از بین سبک‌های منحصربه‌فرد ظریف، پیشرفته، اسپرت، براق و مدرن انتخاب‌شده است. بسیاری از مدل‌های ساعت هرساله وارد بازار می‌شوند. اما مارک‌های محبوب مانند سواچ هرگز از مدل‌های جدید عقب نمی‌مانند.


ساعت مردانه سواچ یک ساعت کاملاً منحصربه‌فرد و زیبا برای طیف گسترده‌ای از افراد در رده‌های سنی مختلف به‌ویژه افراد لوکس است که طراحی خاص آن لذت بردن از فروش زیاد در اروپا و جهان است. با طیف گسترده‌ای از سبک‌های محبوب، رنگ‌های پر جنب‌وجوش و طراحی‌های مدرن، مطمئناً چیز خاصی را برای مچ دست خود پیدا خواهید کرد. برای مردانی که عاشق رقص دنده هستند، این سواچ بسیار ظریف و درجه‌یک است.

بهترین ساعت شما انتخابی است که دوست دارید و به‌دست شما می‌آید. به بند و اندازه صفحه‌نمایش دقت کنید تا مطمئن شوید ساعت شما متناسب است. اگر مچ دست شما باریک است و بازوهای شما نازک است، بهتر است از بند یا ساعت بزرگ استفاده نکنید. اگر مچ دست نازک دارید بندهای نازک و فریم‌های کوچک انتخاب خوبی برای شما هستند. اما اگر یک دست بزرگ دارید، نباید به دنبال ساعت‌هایی با بندهای نازک و صفحه‌های نمایش کوچک باشید.

17 نکته برای امنیت سایت وردپرس

اگر با این پست برخورد کردید ، ممکن است قبلاً اهمیت وب سایت را برای استراتژی دیجیتالی یک شرکت درک کرده باشید ، با انتخاب یک بستر مناسب و امن برای مدیریت آن.

اگر با این پست برخورد کردید ، ممکن است قبلاً اهمیت وب سایت را برای استراتژی دیجیتالی یک شرکت درک کرده باشید ، با انتخاب یک بستر مناسب و امن برای مدیریت آن.
وردپرس یکی از پرکاربردترین پلتفرم های انتشار محتوا است. اما چگونه مطمئن شویم که سایت به خوبی محافظت شده است؟ چگونه امنیت وردپرس خوبی را بدست می آورید؟
حملات هکرها به طور فزاینده ای رایج است و هنگامی که به وب سایت شما آسیب برساند می تواند کشنده باشد ، زیرا این کانال اصلی در اینترنت برای ایجاد مشاغل جدید است.
17 راه برای ایمن سازی سایت وردپرسی شما!
یکی از سایتهایی که بخوبی در زمینه طراحی سایت در بابل فعالیت می کند و همیشه در طراحی سایت سعی می کند که امنیت ایت را به نحو احست انجام دهد سایت سئو شتاب هست. پیشنهاد می کنم که حتما برای اینکه یک سایت خوب داشته باشید حتما به سایت سئو شتاب سر بزنید و اطلاعات خودتان را در مورد امنیت سایت بیشتر کنید.
1. پشتیبان گیری مکرر ایجاد کنید
به مثال زیر توجه کنید: شما وب سایت شرکتی با محتوای زیاد دارید ، از صفحاتی که محصولات یا خدمات شما را توصیف می کند تا لیستی از مشتریانی که از شما خرید کرده اند و مقالاتی که در وبلاگ شما ایجاد شده است. اگر همه چیز ناگهان ناپدید شود چه؟ شما چکار انجام خواهید داد؟
بله ، این امر به دلایلی مانند مشکلی در سرور شما یا حتی تهاجم بدافزار یا رقیب به سایت شما امکان پذیر است. فکر نکنید این اتفاق برای شما نمی افتد.
2. با ایمیل خود وارد سیستم شوید
هنگام ایجاد یک سایت وردپرس ، می توانید ورود با نام کاربری یا ایمیل را انتخاب کنید. برای امنیت بیشتر در وردپرس ، توصیه می کنیم ایمیل را انتخاب کنید و دلیل آن را توضیح خواهیم داد.
نام کاربری به آسانی قابل پیش بینی است ، بنابراین پیدا کردن نام کاربری برای آنها آسان است ، به خصوص اگر نام کوچک آنها باشد.
ایمیل ها حتی اگر برای استفاده شرکتی باشند دشوارتر هستند ، زیرا فقط اعضای شرکت شما و افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید آنها را می شناسند. بنابراین ، اگر ایمیل دیگری دارید که افراد کمی از آن اطلاع دارند ، استفاده از آن راحت تر است.

3. آدرس ورود به وب سایت خود را تغییر دهید
به طور پیش فرض همه سایت های وردپرس دارای آدرس http://yoursiteaddress.com/wp-admin هستند. وقتی هکرها سعی می کنند به سایت شما نفوذ کنند ، سعی می کنند با استفاده از GWDb (مخفف Guess Work Database) به زور وارد آن صفحه شوند.
این پایگاه داده حاوی ترکیبات مختلف نام کاربری و گذرواژه است. وقتی یکی از آنها مطابقت داشت ، مهاجم می تواند وارد وب سایت شما شود.
به همین دلیل است که باید URL ورود به سیستم را تغییر داده و احتمال وقوع این اتفاق را حذف کنید. برای انجام این کار ، از افزونه iThemes Security استفاده کنید که به شما امکان می دهد / wp-admin / را به هر رشته متن دلخواه دیگر تغییر دهید.
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که تلاش های ورود به سیستم را برای جلوگیری از حملات بی رحمانه به صفحه خود محدود کنید. به این ترتیب ، مهاجمان نمی توانند به طور نامحدود ترکیبات مختلف ورود و رمز عبور را امتحان کنند.
4. از فایل wp-config.php خود بیشتر محافظت کنید
فایل wp-config.php حاوی اطلاعاتی در مورد نصب وردپرس شما به عنوان مهمترین جزء سایت شما است. بنابراین ، باید بیشترین محافظت را از حملات مجازی داشته باشد.
ایجاد امنیت بیشتر به گونه ای که مهاجمان نتوانند به فایل دسترسی پیدا کنند بسیار ساده است. فقط باید فایل wp-config.php را به سطح بالاتری در داخل فهرست اصلی خود منتقل کنید.
معماری وردپرس به سرور اجازه می دهد تا به فایل دسترسی پیدا کند ، حتی اگر در جای دیگری در بالای سیستم باشد. مهاجمان آن را نخواهند دید ، اما وردپرس خواهد دید.
5. امنیت دایرکتوری wp-admin (یا wp-login) را افزایش دهید
در مورد wp-admin ، باید به خاطر داشته باشیم که فهرست اصلی سایت وردپرس شما است ، بنابراین اگر این قسمت هک شود ، می تواند کاملاً خراب شود. بنابراین ، سعی کنید از فایل wp-login.php خود با رمز عبور محافظت کنید تا فقط مدیر سایت و مالک سایت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
این باعث می شود که صفحه ورود ، علاوه بر نمایش نام کاربری و رمز عبور ، از رمز عبور دوم برای اعطای دسترسی درخواست کند. افزونه های امنیتی وردپرس مانند AskApache Password Protect وجود دارد که هدف آنها ایمن سازی این منطقه است. اما شما همچنین می توانید احراز هویت دو عاملی را انتخاب کنید ، که در مورد آن بعداً صحبت خواهیم کرد.
6. از احراز هویت دو عاملی استفاده کنید
امنیت وردپرس نباید محدود به وب سایت باشد ، بلکه سیستمی است که برای ورود به سیستم از آن استفاده می کنید - باید به همان شیوه محافظت شود. راهی برای انجام این کار با احراز هویت دو عاملی وجود دارد.
این احراز هویت نیاز به ورود دوگانه در وب سایت شما برای اطمینان از امنیت بیشتر را ایجاد می کند. بنابراین ، از ورود هکرها به سیستم و دسترسی به داده های شما جلوگیری می کند.
علاوه بر ورود و رمز عبور ، هنگام استفاده از احراز هویت دو مرحله ای ، باید یک کد را نیز وارد کنید. می توان آن را از طریق ایمیل ، پیام کوتاه یا موارد دیگر برای شما ارسال کرد.
یکی از نمونه های افزونه احراز هویت دو مرحله ای خوب برای وردپرس ، Google Authenticator است. بسیار ساده ، رایگان و کاربردی. می توانید آن را از اینجا بارگیری کنید.
7. دریافت گواهینامه SSL
گواهی SSL برای ایمن سازی سایت وردپرس شما با اطمینان از حفاظت از بازدیدکنندگان ضروری است - به ویژه اگر آنها نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی و کارت اعتباری داشته باشند. همچنین ایندکس شدن وب سایت شما افزایش می یابد ، زیرا سایت های امن بخشی از معیارهای رتبه بندی گوگل هستند.
برای دریافت گواهینامه ، باید به سرور میزبانی خود متصل شوید - بسیاری آن را به صورت رایگان ارائه می دهند.
8. تم ها و افزونه ها را به روز نگه دارید
یکی از اولین قدم هایی که هنگام ایجاد سایت وردپرس برمی دارید ، انتخاب موضوعی است که مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به عنوان قالب ، انواع مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید تا وب سایت شما شبیه شرکت شما شود.
علاوه بر طراحی ، تم ها همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهند که نیازهای شما را برآورده می کند. با این حال ، برای اینکه خوب کار کند ، باید هر زمان که به روزرسانی ها منتشر می شوند ، آنها را نصب کنید. در غیر این صورت ، الگو ممکن است عملکرد خود را از دست بدهد و به درستی کار نکند.
افزونه هایی که قابلیت های خاصی را به سایت اضافه می کنند ، مانند فرم تماس ، دکمه های رسانه های اجتماعی ، بنرهای تولید سرب و غیره ، به همین ترتیب است. هر بار که آنها به روز رسانی دارند ، باید آنها را نصب کنید تا مشکلی ایجاد نشود.
در حالی که من در مورد به روز رسانی صحبت می کنم ، همیشه نسخه های وردپرس خود را همراه با تم ها و افزونه ها به روز نگه دارید.
9. در انتخاب تم ها دقت کنید
این برای امنیت وردپرس بسیار مهم است و نه فقط برای طراحی وب. برای داشتن یک وب سایت حرفه ای متمرکز بر نتایج ، توصیه می شود از یک تم برتر استفاده کنید. به همان اندازه که وردپرس دارای انواع گسترده ای از قالب های رایگان است ، معمولاً وب سایت ها یا وبلاگ های شخصی را هدف قرار می دهد.
با این حال ، ما یک هشدار می دهیم: فرم را بخرید و آن را با هک کردن اشتباه نکنید. شما علاوه بر غیرقانونی بودن ، سایت خود را در معرض خطر قرار می دهید ، زیرا ممکن است فایل دارای نوعی ویروس یا بدافزار باشد و به سایت شما آسیب برساند.
علاوه بر این ، هنگامی که تم را از این طریق خریداری می کنید ، همچنین حق عضویت در تیم پشتیبانی برتر را ندارید ، در صورت بروز مشکل یا نیاز به کمک برای تطبیق الگو با نیازهای وب سایت خود.
10. از رمزهای عبور قوی در بستر استفاده کنید
وقتی گذرواژه خود را برای دسترسی به داشبورد وردپرس تنظیم می کنید ، CMS خود نشان می دهد که آیا ضعیف ، متوسط یا قوی است. به یاد آوردن کلمات ضعیف تر ، همیشه رمزهای عبور قوی را انتخاب کنید که چندان واضح نیستند.
پس از همه ، برخی از دسترسی ها باید در داخل شرکت محدود شود. همچنین باید از خود در برابر نفوذهایی که ممکن است به دلیل استفاده از گذرواژه های ضعیف رخ دهد محافظت کنید.
خود وردپرس رمزهای عبور خودکار را به عنوان یک پیشنهاد ایجاد می کند. اما اگر می خواهید شخصیت های شخصی خود را ایجاد کنید ، سعی کنید از حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد و برخی از کاراکترهای خاص استفاده کنید.
اگر ایده های رمز عبور خوبی ندارید ، همیشه می توانید از یک مولد رمز عبور برای انجام کار برای خود استفاده کنید. صفحات زیادی در اینترنت وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
11. حذف فایل های غیر ضروری
آیا می دانید مردم معمولاً چقدر منتظر بارگذاری وب سایت هستند؟ سه ثانیه بنابراین ، اگر سایت شما بیش از آن طول بکشد تا محتوای کامل آن نمایش داده شود ، بدانید که بسیاری از افراد ممکن است قبل از هرگونه تبدیل ، آن را رها کنند.
یکی از عواملی که باعث کندی وب سایت ها می شود ، تعداد زیاد فایل های درون آنهاست: تصاویر ، اسناد ، فیلم ها و غیره. البته برخی به این کوکی ها نیاز دارند تا تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان ارائه دهند. اما برای کسانی که به آن نیاز ندارند ، توصیه می شود که آنها را برای بهبود سرعت وب سایت حذف کنید.
12. پیشگیری از اسپم
راستش را بخواهید: هیچ کس هرزنامه ها را دوست ندارد. بیشتر در ایمیل ها ظاهر می شود ، اگرچه در رسانه های اجتماعی نیز قابل مشاهده است. اما باید از خود بپرسید: چگونه می توان آن را در وب سایت ها اعمال کرد؟
متداول ترین راه این است که به فرم های تماس خود و از طریق نظرات وبلاگ پاسخ دهید. به همین دلیل ، توصیه می شود ابزارهای اظهارنظر ، مانند Disqus را سفارشی کنید.
با این حال ، امروزه تکنیک های هرزنامه در حال پیشرفت هستند ، زیرا به سایت شما حمله می کنند و کدهایی را که فقط در ربات های Google نمایش داده می شوند تزریق می کنند و ایندکس شدن در SERP را مختل می کند. این امر نیاز به یک وب سایت امن را تقویت می کند تا این نوع تهدید رخ ندهد.
13. جلوگیری از ثبت نام حساب های کاربری جدید
یک سایت وردپرس بسته به عملکرد نقش خود می تواند افراد زیادی را در آن مشارکت دهد. اما ضروری است که این موارد با دقت انتخاب شوند. نقش های وردپرس را در زیر بررسی کنید:
مدیر فوق العاده: به همه عملکردهای سایت دسترسی دارد.
مدیر: تقریباً به همه عملکردها دسترسی دارد.
ویرایشگر: می تواند محتوا را در صفحات و وبلاگ منتشر کند.
نویسنده: او همچنین می تواند محتوا ایجاد کند اما فقط پست های خود را مدیریت کند.
همکار: می تواند محتوا تولید کند اما نمی تواند آن را منتشر کند.
مشترک: فقط می تواند مشخصات شخصی خود را مدیریت کند.
بنابراین ، به افرادی که متناسب با هر نقش هستند دسترسی دهید. پس از همه ، داده های اصلی دیجیتال شرکت شما توسط وردپرس مدیریت می شود ، بنابراین نمایه مدیر باید محدود به چند نفر باشد ، مانند مالک وب سایت و چند سرپرست.
اگر از فایروال برنامه وب استفاده می کنید ، می توانید مسیر URL را ایمن کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که فقط آدرس IP شما می تواند به صفحه ورود دسترسی پیدا کند.
علاوه بر این ، برخی از نصب کنندگان وردپرس با یک کلیک "admin" را به عنوان نام کاربری پیش فرض قرار می دهند. این می تواند ورود مهاجمان به وب سایت شما را آسان تر کند. بنابراین ، همیشه نام کاربری خود را تغییر دهید.
14. مجوزهای صحیح را برای پرونده ها و پوشه ها تنظیم کنید
علاوه بر کاربران وردپرس ، همچنین مهم است که پوشه ها و فایل ها دارای مجوزهای محدودی باشند تا وردپرس شما ایمن بماند. تصور کنید اگر شخصی که به آن دسترسی دارد ، حتی اگر به طور تصادفی ، یک فایل اصلی را حذف کرده و به عملکرد صفحه آسیب برساند ، چقدر مضر خواهد بود.
بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که فایل های ضروری وب سایت شرکتی شما مانند wp-config.php و debug.log و سایر موارد ، به افرادی که در مدیریت وب سایت دخیل هستند محدود می شود.
15. مطمئن شوید که فایل پچ به خوبی محافظت شده است
فایل پچ حساس ترین اطلاعات مربوط به وب سایت شما را جمع آوری می کند. بنابراین ، باید تا آنجا که ممکن است مخفی نگه داشته شود تا مهاجمان آن را نبینند.
اگر شما یا توسعه دهنده ای که روی کسب و کار شما کار می کند نیاز به استفاده از فایل اشکال زدایی داشته باشید ، مطمئن شوید debug.log دارای تنظیمات مجوز ایمن است.
16. پیش شماره جدول پایگاه داده را تغییر دهید
از پایگاه داده برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات مربوط به وب سایت شما استفاده می شود. پیشوند جدول شما با wp-table نشان داده شده است. مانند wp-admin ، توصیه می شود آن را به نام دیگری تغییر دهید.
پس از همه ، استفاده از پیشوند پیش فرض پایگاه داده را در برابر حملات آسیب پذیر می کند. اگر از نحوه ایجاد این تغییر در سایت مطمئن نیستید ، افزونه های امنیتی وردپرس وجود دارد که این عملکرد را انجام می دهند.
WP-DBManager یکی از آنهاست ، مانند iThemes Security ، که قبلاً به آن اشاره کردیم. قبل از ایجاد این یا هرگونه تغییر در پایگاه داده ، توصیه می کنیم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
17. سرور را به درستی وصل کنید
هنگام پیکربندی وب سایت خود با سرور ، ترجیح می دهید از SFTP یا SSH استفاده کنید. اگرچه FTP به ویژه توسط توسعه دهندگان ترجیح داده می شود ، اما دو مورد ذکر شده دارای ویژگی های امنیتی بیشتری هستند.
بنابراین ، می توانید فایل ها را با امنیت بیشتری به میزبان منتقل کنید. در واقع ، سرورهای میزبانی وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند ، بنابراین لازم نیست آنها را به صورت دستی اجرا کنید.
با رعایت این 17 نکته امنیتی وردپرس ، می توانید وب سایت شرکت خود را ایمن تر کنید. به این ترتیب شما برای موفقیت در تجارت دیجیتال بازاریابی خود آرامش خواهید داشت.
با این حال ، اگر می خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید ، امنیت خوب وردپرس کافی نیست. بنابراین به صفحه نیاز دارید. سرعت صفحه وب سایت شما چگونه است؟ آیا می خواهید آن را به صورت رایگان بررسی کنید؟ فقط URL خود را در زیر قرار دهید و نحوه بهبود عملکرد خود را بررسی کنید.

انجام SEO برای وب سایت های خبری

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

شکی نیست که گوگل یکی از قدرتمندترین شرکت های جهان است. غول جستجو مسئول تعیین بخش بزرگی از شیوه ها و فناوری هایی است که توسط انواع سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد یا رها می شود.

مانند هر شرکت دیجیتالی موفق ، گوگل درک می کند که در این سناریوی رقابتی بازاریابی دیجیتال جایی برای منطقه راحتی وجود ندارد.

بنابراین ، این شرکت همچنان به ایجاد روش هایی برای ایجاد ارزش برای کاربران و ارائه ابزارهایی برای مشاغل مختلف از محصولات و پلتفرم های خود ادامه می دهد.

یکی از این محصولات Google News است که می تواند ترافیک سایت های خبری را تغییر داده و نتایج آنها را بسیار افزایش دهد. اگر چنین وب سایتی را اداره می کنید ، در مکان مناسب هستید!

در این مقاله خواهید دید:

Google News چیست؟
چرا در SEO برای اخبار سرمایه گذاری کنیم؟
معیارهای Google News چیست؟
هنگام بهینه سازی وب سایت برای Google News ، از اصلی ترین اشتباهات جلوگیری کنید؟
6 مرحله عملی برای انتقال اخبار از وب سایت شما به Google News چیست؟

به خواندن ادامه دهید و همه چیزهایی را که باید بدانید برای بهینه سازی وب سایت خود با کمک Google News و بهبود نتایج کسب و کار خود بدانید ، ببینید!


Google News چیست؟

Google News یک جمع کننده اخبار با مهر گوگل است. این بدان معناست که این شرکت است که محتوای اخبار را تنظیم می کند و آنها را با رعایت برخی معیارها ارائه می دهد.

اخبار گوگل

بدیهی است که اولین مورد از آنها قصد جستجوی کاربر است. در حال حاضر واضح است که این هدف اصلی گوگل در هنگام پاسخ به هر جستجو است.

پس از همه ، این قابل درک است که اگر قصد جستجوی آنها برآورده شود ، کاربر به استفاده از ابزار ادامه می دهد. یعنی اگر بهترین سوالی را که از موتور جستجو پرسیده اید پیدا کنید ، جستجوهای جدیدی انجام می دهید.

یکی دیگر از عوامل مهم سابقه ناوبری و ترجیحات هر کاربر است.

به این ترتیب ، گوگل می تواند اخبار را بر اساس آنچه شما دوست دارید بخوانید ، به طور کلی ارائه دهد یا عناوین عنوان را در پاسخ به جستجویی که در سایت انجام می شود نشان دهد.


چرا در SEO برای اخبار سرمایه گذاری کنیم؟

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از بهترین روش ها برای جذب وب سایت یا وبلاگ است ، اما یک مشکل کوچک وجود دارد.

SEO برای شروع نتایج زمان می برد. و همانطور که همه می دانند ، یک سایت خبری باید محتوای تازه و به روز ارائه دهد.

اگر یک خبر امروز به مدت 3 ماه رتبه خوبی نداشته باشد ، بهینه سازی آن بی فایده است ، درست است؟

اما سئو دقیقاً اینطور نیست. درک این نکته ضروری است که بهینه سازی موتورهای جستجو در مورد هر محتوا ، به طور جداگانه نیست ، بلکه در مورد کل سایت است.

به عبارت دیگر ، اگر SEO را برای سایت خبری خود انجام دهید ، گوگل با چشم های دیگری به آن نگاه می کند و اخبار آینده شانس بیشتری برای رتبه بندی در موقعیت های برتر خواهد داشت.

اگر بتوانید بخشی از Google News شوید ، می توانید افزایش قابل توجهی در ترافیک داشته باشید زیرا این ابزار ماهانه حدود 10 میلیارد کلیک برای سایت های شرکت کننده ایجاد می کند.

کمی عمیق تر ، قرار دادن سایت خود در Google News می تواند قدرت دامنه شما و تعداد پیوندهای دریافتی از صفحات دیگر را بهبود بخشد.

شما باید این بخش را در استراتژی سئوی خارجی خود قرار دهید. یکی از بهترین روشها برای جذب کاربر علاقمند می باشد.

از آنجا که این دو عامل در رتبه بندی صفحات جستجو مهم هستند ، شمارش روی آنها یک مزیت محسوب می شود. البته این امر به افزایش ترافیک مستقیم نیز می انجامد.


Samsung Galaxy Watch 4 حدود 28 ژوئن رونمایی شود

معیارهای Google News چیست؟

می توان انتظار داشت که Google برای حفظ کیفیت جمع کننده و عدم آسیب رساندن به تجربه کاربر ، قوانینی را برای افرادی که می توانند یا نمی توانند از ابزار اخبار سود ببرند ، وضع کند.

و اولین و واضح ترین این است: شما باید یک وب سایت خبری داشته باشید. فقط اخبار یک بخش خبری در وبلاگ یا وب سایت شما کافی نیست زیرا شرکت رسانه هایی با رویکردهای روزنامه نگاری می خواهد.

علاوه بر این ، نمی خواهد خطر برجسته سازی اخبار یا اخبار بی کیفیت را ایجاد کند که فقط برای خرید وخرید محصولات و خدمات ایجاد شده است.

هنگام بهینه سازی وب سایت برای Google News ، از اصلی ترین اشتباهات جلوگیری کنید؟

اول ، مهم است که توضیح دهیم که فرآیند تأیید ورود به Google News از الگوی معمول موتورهای جستجو پیروی نمی کند.

به عبارت دیگر ، سفر برنامه آنطور که شما فکر می کنید اتوماتیک نیست.

این شرکت موضوع انتخاب منابع خبری مرتبط را آنقدر جدی می گیرد که یک تیم ارزیابی برای سایتهایی که مایل به ورود به جمع هستند ، ایجاد کرده است.

انسانها آنقدر به استفاده از ترفندها عادت کرده اند که وقتی کسی همین کار را می کند می فهمد. بنابراین هیچ تاکتیک کلاه سیاه وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد.

یا سایت شما شرایط لازم را دارد ، یا رد می شود.

در اینجا برخی از بدترین اشتباهاتی که می توانید در فرایند درخواست انجام دهید و چگونه از آنها جلوگیری کنید ، آمده است.

نداشتن سایت خبری اختصاصی

همانطور که قبلاً گفتیم ، روند ارزیابی سایتهایی که مایل به ورود به Google News هستند دستی است. بنابراین ، هیچ ترفندی وجود ندارد که بتوانید برای تأیید وبلاگ شرکت خود اعمال کنید.

هیچ راه میانبری وجود ندارد ، و این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنید وبلاگ یا وب سایت تجاری شما در این فرآیند تأیید می شود. اما اگر یک بخش یا دسته خبری اختصاصی دارید ، چه؟

محتوایی تولید کنید که خط مشی های پلتفرم را نقض می کند

تجمیع کننده گوگل همچنین دارای خط مشی هایی در مورد نوع محتوایی است که می تواند توسط سایتهایی که مایل به عضویت در این پلتفرم هستند منتشر شود.

بدیهی است که نادیده گرفتن این محدودیت ها سایت شما را درست در پشته انکار قرار می دهد.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی - به دلیل عدم آگاهی از سیاست ها - در اینجا خلاصه ای از موارد ممنوعه آمده است:

اطلاعات شخصی و محرمانه: افشای اطلاعات محرمانه شخصی حتی به نام یک اسکوپ روزنامه نگاری مجاز نیست.

محتوای دارای حق چاپ: عدم استفاده از محتوای دارای حق چاپ بدون مجوز.

علاوه بر این ، نیازی به ذکر نیست که محتوای نفرت ، عذرخواهی از جنایت ، پورنوگرافی و موارد مشابه به شدت ممنوع است.

بیش از حد کلی گرا بودن

چرا Google News می خواهد یک وب سایت کوچکتر داشته باشد که در مورد انواع موضوعات صحبت کند ، در صورتی که می تواند از روزنامه ها و پورتال های خبری بزرگ برای این کار استفاده کند؟

این مهم است که بدانید چگونه می توانید خود را متمایز کنید تا فضای خود را به دست آورید.

و یکی از بهترین راه ها برای کنار گذاشتن تصویر گسترده تر و تخصص در یک طاقچه خبری خاص است.

به این ترتیب ، آسان تر خواهد بود که توسط تیم Google News به عنوان مرجع در آن بخش دیده شود و برای اخبار خاصی تأیید شود.

چند بروزرسانی در سایت انجام دهید

سایتهای خبری محترم و فعال معمولاً روزانه ، ترجیحاً چندین بار در روز به روز می شوند.

تیم ارزیابی تجمع کننده این مورد را برای تعیین جدیت و تعهد سایت شما برای ارائه اخبار مرتبط به عموم در نظر می گیرد.

با در نظر گرفتن این نکته ، این یک اشتباه جدی است که هر چند روز یکبار یک خبر منتشر کنیم و فکر کنیم که این برای استفاده از دسترسی بالقوه ای که Google News ارائه می دهد کافی خواهد بود.

6 مرحله عملی برای انتقال اخبار از وب سایت شما به Google News چیست؟

پس از اجتناب از اشتباهات اصلی در تلاش برای تأیید سایت خبری شما توسط Google News ، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چه کار کنید ، درست است؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام با الزامات فنی است که باید رعایت کنید تا وب سایت خود را در اسرع وقت در Google News قرار دهید.

برخی از جنبه های مورد بحث در اینجا اجباری تلقی نمی شوند ، اما استفاده از آنها به شما کمک می کند شانس خود را برای تأیید بیشتر کنید. بنابراین بهتر است مراحل را نادیده نگیرید.

در اینجا کاری است که باید انجام دهید!


1. ساختار URL خود را سازماندهی کنید

Google می خواهد اخبار و دسته بندی های شما دارای آدرس های اینترنتی ثابت باشند ، بنابراین انواع یکسانی از مقالات در نشانی های اینترنتی یکسان هستند. این به گوگل اجازه می دهد چندین صفحه را بدون نیاز به تغییر مسیر آنها خزنده کند.

به همین دلیل ، اجتناب از URL های پویا خوب است ، زیرا آنها با Google News موفقیت چندانی کسب نمی کنند.

ارزشمندتر است که این اولویت Google را در نظر بگیرید و نشانی های اینترنتی را ثابت نگه دارید.


2. وزن محتوای خود را حذف کنید

حذف وزن محتوا ، در این زمینه ، به معنای رهایی آن از بسیاری از سبک ها و به ویژه اسکریپت هایی است که در صفحه اجرا می شوند.

چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ زیرا گوگل می خواهد محتوای آن در اسرع وقت بارگذاری شود.

اگر محتوای شما از جاوا اسکریپت استفاده می کند ، برای Google News خوب کار نمی کند و وب سایت شما در این فرآیند تأیید نمی شود.

تمام صفحات خبری هنگام نمایش صفحات باید به خوبی در کد HTML وجود داشته باشند تا این فرآیند در جمع کننده به خوبی کار کند.

3. بهینه سازی کد سایت

تمیز نگه داشتن کد یکی دیگر از مراحل اساسی برای پذیرش سایت خبری شما توسط Google News است.

اما به هر حال به چه معناست؟

در کد HTML ، قسمتی که مربوط به محتوای اخبار است باید از ابتدا تا انتها یک بلوک پیوسته باشد.

بسیاری از وب سایت ها دارای ساختار برنامه نویسی آشفته ای هستند که در آن ویدئوها و محتوای مرتبط با بلوک های کد که محتوای اخبار را در خود جای داده اند ، مخلوط می شوند.

مشکل بزرگ این است که این امر ممکن است باعث شود گوگل در فهرست بندی محتوا و نمایش آن به کاربران دچار مشکل شود.

و شما قبلاً می دانید: هر مشکلی در تجربه کاربر ، سایت شما را از عبور از غربال Google News دورتر می کند.

4. ایجاد یک نقشه XML فقط برای اخبار

به طور رسمی ، گوگل می گوید داشتن یک نقشه XML فقط برای اخبار ضروری نیست ، اما توصیه می شود.

بنابراین ، برای افزایش شانس پذیرش ، ارزش دارد که توصیه را دنبال کنید.

در اصل ، می توانید یک نقشه XML ایجاد کنید که اخبار منتشر شده در 48 ساعت گذشته را در آن لیست کند. اگر تولید محتوای شما بسیار زیاد است ، مهم است که تعداد مقالات را به 1000 مقاله محدود کنید.

برخی از کارشناسان معتقدند که این نقشه XML اولین منبعی است که Google هنگام جستجوی محتوای به روز شده در یک سایت از آن استفاده می کند. بنابراین ، قبل از تلاش برای تأیید Google News ، نقشه خود را مرتب کنید.

5. اخبار خود را با داده های ساختار یافته Google علامت گذاری کنید

داده های ساختار یافته سرنخ هایی هستند که الگوریتم های گوگل سریع تر و راحت تر می فهمند که آن صفحه چیست.

مهم است که مقالات خود را با آنها علامت گذاری کنید تا Google News از مواردی که سایت شما پوشش می دهد و چرا باید در اولین نتایج مورد توجه قرار گیرد مطلع شود.

اگر از داده های ساختار یافته استفاده می کنید ، می توانید مطمئن باشید که شانس شما برای به دست آوردن یک خبر در میان موارد اصلی در چرخ فلک صفحه اصلی Google بسیار بیشتر است.

6. درخواست خود را ثبت کنید

در نهایت ، پس از برآوردن شرایط فنی و اجتناب از اشتباهات اساسی ، به مرکز ناشران Google News دسترسی پیدا کنید.

از آنجا ، مالکیت سایت خود را در Google Search Console بررسی کنید و روی "درخواست لیست در فهرست Google News" کلیک کنید.

پس از آن ، 1 تا 3 هفته منتظر بمانید و دوباره وارد سایت شوید تا ببینید آیا درخواست پذیرفته شده است یا خیر.

بله ، Google News کاملاً یک پلت فرم است. میزان ترافیک واجد شرایطی که می تواند به سایت خبری شما برساند باعث می شود تا تمام تلاش برای گذراندن مراحل تأیید دستی ارزش داشته باشد.

خوشبختانه ، در حال حاضر شما یک راهنمای کامل با تمام خطاهایی که باید از آنها اجتناب کنید و مراحل لازم برای استفاده بیشتر از این ابزار ، دارید.

راهنمای کامل انتقال وب سایت

مهاجرت وب سایت یک فرآیند طولانی است ، پر از جزئیات و نیازها ، که باید با پشتیبانی متخصصان سئو انجام شود. تمرکز بر کیفیت و عجله نکردن ضروری است. این اطمینان می دهد که نسخه جدید وب سایت شما کامل است ، آماده رتبه بندی است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.

انتقال وب سایت یک فرآیند طولانی است ، پر از جزئیات و نیازها ، که باید با پشتیبانی متخصصان سئو انجام شود. تمرکز بر کیفیت و عجله نکردن ضروری است. این اطمینان می دهد که نسخه جدید وب سایت شما کامل است ، آماده رتبه بندی است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.
مهاجرت وب سایت یکی از چالش برانگیزترین کارها برای هر سئو است - متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو.
چنین روندی مستلزم برنامه ریزی زیاد ، آگاهی از تکنیک های کاربردی و تجزیه و تحلیل دقیق برای کاهش هرچه بیشتر تلفات در نتایج جستجوی ارگانیک ، بازدیدها و درآمدهای حاصل از سایت است.
همچنین نیاز به یک رویکرد انعطاف پذیر و ارتباطی دارد ، بنابراین همه متخصصان می توانند در طول فرایند همسویی خوبی داشته باشند و از تمام مراحل مربوطه آگاه باشند.
از آنجا که این یک فرایند بسیار فنی است ، ارتباط موثر برای دستیابی به مهاجرت موفقیت آمیز کلید است. در واقع ، اگر چیزی از برنامه خارج شود ، توضیح ، سازگاری یا به تعویق انداختن روند ، در صورت لزوم ، بدون سوء تفاهم آسان تر خواهد بود.
در این زمینه ، بخشهای آگاه و یکپارچه نتایج این روش ظریف را افزایش می دهند!
سایت سئو شتاب که در حوزه طراحی سایت در مازندران فعالیت می کند یک سایت بسیار عالی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت هست و منبع خوبی برای آموزشهای سئو هست و این مطلب را با کمک نویسنده سایت سئو شتاب گردآوری شده است.
چرا وب سایت را مهاجرت می کنیم؟
دلایل مهاجرت به وب سایت متفاوت است. موارد اصلی عبارتند از:
شما یک صفحه بسیار قدیمی ، سنگین و کاربردی ندارید.
وب سایت شما پاسخگو نیست ، این امر برای افرادی که به طور فزاینده ای در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند مرور می کنند ، غیرقابل تصور است.
شرکت شما در حال تغییر نام تجاری است ، به عنوان مثال پس از ادغام ، و این نیاز به تغییر سرور دارد.
علاوه بر این مثال ها ، دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. در برخی موارد ، هر شرکتی با حداقل مقیاس پذیری و چشم انداز به احتمال زیاد با مهاجرت به یک سایت جدید روبرو می شود.
با این حال ، تغییر URL بر بازدیدهای ارگانیک سایت شما و بازدیدهایی که از طریق پیوندهای حمایت شده وارد می شوند ، تأثیر می گذارد. چرا این؟
مهاجرت وب سایت شامل حرکت کاربر از نقطه A (وب سایت قدیمی) به نقطه B (وب سایت جدید) است. سپس ، اگر این مسیر به درستی برقرار نشده باشد ، کل اهمیت و اقتدار بدست آمده توسط وب سایت قبلی خود را از دست خواهید داد.
این زمانی اتفاق می افتد که بسیاری از کلیک ها بر روی پیوندهای قبلی شما بازدیدکنندگان را به صفحات غیر موجود هدایت می کنند تا آدرس های آنلاین وب سایت جدید شما.
قوانین مهاجرت موفق وب سایت!
اولین قانون برای اطمینان از مهاجرت موفق وب سایت این است که وظایف را به یک متخصص سئو با تجربه بسپارید. اگر تخصص داخلی ندارید ، راه حل ممکن است استخدام یک متخصص سئو یا حتی مشاور بازاریابی دیجیتال باشد.
خراب شدن پیوندها و سقوط رتبه صفحات ، حتی اگر طی چند روز ، می تواند ضررهای هنگفتی را برای تجارت به دنبال داشته باشد. بنابراین ، قبل از شروع فرایند مهاجرت ، برنامه ریزی سئو قوی داشته باشید.
دومین قانون طلایی این است که هر لحظه زمان مناسبی برای مهاجرت کامل سایت نیست. شما باید موقعیت مناسب را با توجه به نوع کسب و کار خود پیدا کنید.
به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما یک تجارت الکترونیکی اسباب بازی است ، عاقلانه است که مهاجرت را درست قبل از برخی از تعطیلات مهم مانند روز کودک ، کریسمس و شب سال نو انجام ندهید.
این برنامه ریزی ضروری است زیرا هر گونه خطا در طول دوره های شلوغ ممکن است خسارات جبران ناپذیری به منابع مالی شرکت وارد کند. سپس ، وقتی صحبت از مهاجرت به سایت می شود ، مراقب باشید عجله نکنید: مهمترین این است که مهاجرت به آرامی و بر این اساس انجام شود.
سومین قانون این است که این راهنمای کامل مهاجرت وب سایت را بخوانید. به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون از دست دادن اهمیت به دست آمده ارتقا دهید.
هر آنچه که باید درباره مهاجرت وب سایت بدانید
موتورهای جستجو که دارای الگوریتم های پیچیده ای هستند که توسط شرکت هایی مانند گوگل ، یاهو و بینگ توسعه یافته اند ، صفحات موجود در اینترنت را به صورت روزانه ردیابی و فهرست بندی می کنند.
تغییر ساختار وب سایت معمولاً شامل تغییر کامل در ساختار پیوندهای صفحه می شود که بر کار این موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که هدف اصلی مهاجرت دقیق و دقیق وب سایت این است که موتورهای جستجو را از فهرست بندی صفحات خالی (با خطای 404) در ردیابی معمول خود جلوگیری کند.
اگر به یک کار تغییر مسیر کارآمد صفحه اعتماد نکنید ، موتورهای جستجو متوجه می شوند که صفحات خطا کار نمی کنند و آنها را از فهرست های خود حذف می کنند.
در نتیجه ، تمام کار و سرمایه گذاری شما در بازاریابی برای موقعیت یابی و رتبه بندی این URL ها به سادگی از بین می رود. این بدان معناست که چشم اندازها ، سرنخ ها و فروش کمتری وجود دارد ، فاجعه ای که با تکنیک های خوب SEO و برنامه ریزی قوی قابل اجتناب است.
نکته مهم دیگر این است که به وضوح ارتباط هر صفحه از یک وب سایت را درک کرده و صفحاتی را که منتقل می شوند انتخاب کنید. برای ایده بهتر ، یک سایت کوچک می تواند بیش از 5000 صفحه فهرست بندی شده داشته باشد و بعید است که همه آنها به سایت جدید منتقل شوند.
یک متخصص سئو قادر خواهد بود صفحات مربوط به مهاجرت را شناسایی کند. به عنوان مثال ، برخی از صفحات ممکن است بازدید زیادی از یک سایت خاص نداشته باشند ، اما منابع مهم بک لینک هستند.
یک متخصص کم توجه می تواند این URL ها را برای مقاصد مهاجرت نادیده بگیرد. بنابراین ، یک متخصص می داند که این پیوندها ارتباط ایجاد می کنند ، که موقعیت سایت شما را در جستجوها بهبود می بخشد ، بنابراین با وجود درآمد کم آنها را حفظ می کند.
بنابراین ، داشتن نقشه نگاری مناسب از وب سایت خود ، تعیین اینکه کدام صفحات بیشتر مرتبط هستند ، بسیار مهم است تا از مهاجرت خوب وب سایت بهره مند شوید.

هفت نکته بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

تلاش برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. به هر حال ، بازاریابی دیجیتال جنبه های مختلف دنیای آنلاین را در بر می گیرد.


تلاش برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. به هر حال ، بازاریابی دیجیتال جنبه های مختلف دنیای آنلاین را در بر می گیرد.

با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که کسب و کار کوچک شما نیازی به پوشش همه حوزه های بازاریابی دیجیتال ندارد. شما به احتمال زیاد موفق تر خواهید بود ، اگر بر چند استراتژی تمرکز کرده و نحوه عملکرد هر یک از آنها را برای کسب و کار خود مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع ، خواه یک کسب و کار تاسیس شده ، یک استارتاپ کوچک یا یک مبتدی در بازاریابی دیجیتال هستید ، می توانید از این هفت نکته اساسی بازاریابی دیجیتال پیروی کنید تا به ارتقاء کسب و کار خود به صورت آنلاین کمک کنید.

اهداف تجاری خود را تعیین کنید.

داشتن یک هدف اولیه برای اندازه گیری موفقیت بازاریابی دیجیتالی شما مهمترین و سودمندترین نکته در بازاریابی دیجیتال است.

قبل از شروع یک برنامه بازاریابی مشاغل کوچک ، شرکت ها باید اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال خود را تعیین کرده و بودجه بازاریابی از پیش تعیین شده ای برای انجام آن داشته باشند.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

از آنجا که در حال حاضر فرصت ارتباط مستقیم حضوری محدود است ، مشاغل کوچک باید از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان خود استفاده کنند.

رسانه های اجتماعی باید اکثریت برنامه بازاریابی مشاغل کوچک باشند. این یک جنبه کاربردی و اساسی در بسیاری از استراتژی های بازاریابی اینترنتی و در تمام نسل ها شده است. در اصل ، این ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به مخاطبان بزرگ است.

وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

در آن شکی نیست ؛ بازاریابی تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. با توجه به اینکه مشتریان بیشتری با تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود در حال مرور و خرید هستند ، یک وب سایت سازگار با تلفن همراه بسیار مهم است.

اگرچه سرمایه گذاری در بازاریابی مخصوص موبایل می تواند به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز داشته باشد ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اید ، می توانید اولین قدم را با اطمینان از بهینه سازی وب سایت کسب و کار خود برای موبایل بردارید.

رتبه سئوی خود را ارتقا دهید.

آیا می خواهید کسب و کار شما در دنیای سئو موفق باشد؟ تا زمانی که استراتژیک باشید این کار قابل انجام است.

سرمایه گذاری در یک برنامه SEO بلند مدت برای موفقیت مداوم در جستجوی ارگانیک مهم است ، اما می تواند مقدار زیادی از وقت ارزشمند شما را بخورد. بنابراین وقتی نوبت به رفع سریع و آسان SEO برای بهبود رتبه جستجوی شما می رسد ، چند کار را می توانید انجام دهید ، از جمله:

آدرس های وب سایت خود را مرور کنید.
بهینه سازی فراداده صفحه
از سرفصل های واضح استفاده کنید.
شامل متن alt برای تصاویر است.
از لینک خارجی به وب سایت ها با اهمیت استفاده کنید.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

هیچ چیزی موتورهای جستجو را خوشحال تر از وب سایت هایی که محتوای خود را به طور مداوم به روز می کنند ، نمی کند. اگر به طور منظم وبلاگ می نویسید - کار بسیار خوبی است! هنوز وبلاگ ندارید - وقت آن است که دانش صنعت خود را با بقیه جهان به اشتراک بگذارید.

هرچه بیشتر وبلاگ بنویسید ، بهتر است ، اما ما می دانیم که یافتن زمان می تواند چالش برانگیز باشد. برنامه خود را در نظر بگیرید و سعی کنید ثابت بمانید ، هر روز ، هر هفته یا چند بار در ماه.

هنگام ایجاد این محتوای جدید ، اطمینان از اینکه محتوای آن برای انسان نوشته شده است ، نه روبات. موتورهای جستجو راه زیادی را طی کرده اند و به قدری پیچیده شده اند که محتوای با کیفیت را از محتوای مناسب هرزنامه متمایز کنند.

محتوای شما باید به سوالاتی پاسخ دهد که خوانندگان در آن ارزش پیدا می کنند تا بتوانید اعتبار وب سایت خود را تقویت کنید. برای انسان بنویسید ، سپس در صورت لزوم برای جلب رضایت آن روبات ها تغییراتی ایجاد کنید. بالاخره انسانها مشتری شما هستند!

از تبلیغات دیجیتالی استفاده کنید

اکثر نکات بازاریابی دیجیتال که بررسی کرده ایم شامل SEO ارگانیک و استراتژی های رسانه های اجتماعی است.

مهم است که به یاد داشته باشید که این روشها محدودیت هایی دارند. متأسفانه ، رقابت و سیل تبلیغات می تواند برجسته شدن در دنیای دیجیتال را به ویژه برای مبتدیان کمی چالش برانگیز کند.

اما ، اگر مایل به صرف کمی پول هستید ، ارزش تحقیق در مورد برخی تبلیغات دیجیتال را دارد تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در برابر مخاطبان مناسب قرار می گیرد.

شما قادر خواهید بود کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید ، مشخصات جمعیتی خود را مشخص کرده و بر آن دسته از مشتریان بالقوه تمرکز کنید که آنچه را که شما سعی در فروش آن دارید می خواهند.

کمپین بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.

اگر این روزها نشنیده اید ، ویدیو پادشاه است. استفاده از ویدئوهای جلب توجه می تواند به کسب و کارهای کوچک در تسلط بر مدار بازاریابی دیجیتال کمک کند زیرا ویدئوها به وب سایت آنها ترافیک می رسانند و به طور متوسط ​​کاربر را مجبور می کند زمان بیشتری را در یک وب سایت صرف کند.

در حالی که ایجاد ویدئوهای جذاب به تعهد زمانی زیادی نیاز دارد ، مشاغل مختلف از بازاریابی ویدیویی به عنوان منبعی برای قرار گرفتن در معرض کیفیت بالا استفاده می کنند. و این نوع محتوا برای جلب و حفظ توجه مخاطبان مورد نظر ، به ویژه در رسانه های اجتماعی ، کلیدی است.

این نکات بازاریابی دیجیتالی به شما این امکان را می دهد که در مورد تبلیغات آنلاین کسب و کار خود شروع کنید. با این وجود ، فراموش نکنید که همه استراتژی ها برای همه شرکت ها کار نمی کند ، بنابراین از امتحان چیز جدیدی که فکر می کنید برای تجارت شما موفق خواهد بود ، نترسید.

به طور مشابه ، اگر ایده ای کار نمی کند ، نترسید. بازاریابی دیجیتال اغلب آزمایش و شکست است ، و وقتی صحبت از این روش ها می شود ، همیشه یک نکته مثبت وجود دارد حتی اگر نتایج در ابتدا موثر به نظر نرسند.

به خاطر داشته باشید که بازاریابی دیجیتال و چشم انداز دیجیتال همیشه در حال تغییر است ، بنابراین استراتژی های شما نیاز به تطبیق دارد. استفاده از استراتژی های موثر و تغییر برنامه های شما با تغییر چشم انداز نقش مهمی در عملکرد خوب استراتژی بازاریابی شما ایفا می کند.

چرا کسی وبلاگ ما را نمی خواند

در حالی که 91 درصد از مشاغل از بازاریابی محتوا در سال 2021 استفاده می کردند ، همه از آن تأثیر خوبی نمی گیرند. اگر از ترافیک وبلاگ خود ناامید شده اید ، تنها نیستید.


در حالی که 91 درصد از مشاغل از بازاریابی محتوا در سال 2021 استفاده می کردند ، همه از آن تأثیر خوبی نمی گیرند. اگر از ترافیک وبلاگ خود ناامید شده اید ، تنها نیستید.

صادقانه بگویم ، برخی از مشاغل به سادگی انتظارات بسیار زیادی دارند - پیش بینی می کنند که هر پست ویروسی شود. با این حال ، اگر پس از چند ماه وبلاگ نویسی هنوز فقط تعداد انگشت شماری از بازدیدها را دریافت می کنید ، ممکن است زمان تغییراتی فرا رسیده باشد. با دوره بازاریابی محتوا می توانید همه زمینه های محتوا را بیاموزید.

در عین حال ، لیست زیر شش دلیل دارد که چرا هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند. اگر ترافیک شما کم باشد ، شما یکی از این اشتباهات را انجام می دهید.

1. وبلاگ شما تمرکز مناسبی ندارد

موسسه بازاریابی دیجیتال به ارائه بینش ها و مشاوره های بی نظیر بازاریابی دیجیتال - هم از طریق دوره های آموزشی ما و هم در وبلاگ - افتخار می کند.

اما اگر هفته آینده به وبلاگ ما مراجعه کنید و متوجه شوید ما بهترین مقاله جهان را در مورد گربه ها نوشته ایم ، چه اتفاقی می افتد؟

صرف نظر از ترجیح شخصی شما نسبت به آنها ، احتمالاً کمی شگفت زده خواهید شد. به هر حال ، شما برای یادگیری استراتژی های بازاریابی به اینجا آمده اید ، نه نکات نظافت حیوانات خانگی.

اصل قضیه این است - اگر هر هفته تولید مقالات وبلاگ با موضوعات تصادفی و ناسازگار را آغاز می کردیم ، به سرعت خوانندگان خود را از دست می دادیم. و به درستی!

اگر ترافیک وبلاگ شما مشکل دارد ، اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است: آیا این وبلاگ به طور منظم و قابل اعتماد محتوایی را که مردم واقعاً می خواهند ارائه می دهد؟ در حالی که یک مقاله عالی می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد ، لزوماً این بازدیدکنندگان را حفظ نخواهد کرد. هدف وبلاگ شما باید این باشد که خود را به عنوان یک رهبر فکری در یک موضوع خاص معرفی کنید. بدانید آن موضوع چیست - و منحصراً روی آن تمرکز کنید.

2. محتوای شما به سادگی کافی نیست

آن روزهایی که می توانستید در 15 دقیقه یک پست وبلاگ بنویسید و در رتبه اول گوگل قرار بگیرید ، گذشته است. با وجود منابع متعدد با کیفیت بالا و تعداد زیادی کانال محتوایی که امروزه در دسترس است ، خوانندگان حاضر نیستند با محتوای متوسط ​​کنار بیایند و مجبور هم نیستند.

اگر تمرکز وبلاگ شما در مسیر درست است ، سپس به کیفیت محتوای خود نگاهی بیندازید. آیا وبلاگ شما ارزش افزوده ارائه می دهد ، یا این فقط چیزی است که افراد می توانند در جاهای دیگر یاد بگیرند؟ آیا واقعا در وبلاگ خود مشترک می شوید یا آن را اتلاف وقت می دانید؟

پست های وبلاگ با کیفیت پایین می تواند مشتریان را از خود دور کند - بنابراین به خوانندگان خود چیزی بدهید که ارزش خواندن را دارد! اگر نمی توانید زمان کافی برای ارسال روزانه اختصاص دهید ، به تقویم انتشار هفتگی یا دو هفته ای منتقل شوید. بهتر است یک قطعه با کیفیت تولید کنید تا 10 مقاله شرم آور ارزان.

برای ارتقاء کیفیت وبلاگ خود ، از راهنمای سریع ما استفاده کنید یا در صورت بروز مشکل ، یک نویسنده مستقل استخدام کنید تا محتوا را برای شما ایجاد کند. فقط به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت بالا برای سکه ها نخواهد آمد. بهتر است برای یک وبلاگ استثنایی در ماه حق بیمه پرداخت کنید و سپس هر روز یک پست ارزان بخرید.

اگر وبلاگ نویسی خود را به درستی انجام دهید ، سرمایه گذاری زمان و پول ارزش آن را دارد. بازاریابی محتوا 62 less کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و حدود 3 برابر بیشتر از مشتریان منجر می شود. بنابراین زمان بیشتری را در مقالات کمتر سرمایه گذاری می کنید ، محتوای رهبری فکری را توسعه می دهید و رشد افراد زیر را مشاهده می کنید.

خیلی از افراد فکر میکنن بعد از طراحی سایت در مازندران دیگر نیازی به تولید محتوای باکیفیت ندارند و فقط با ساخت سایت می توانند کار را براحتی انجام دهند.

3. شما سئو را در نظر ندارید

آیا آن روزها را به خاطر می آورید که فقط بر روی نتیجه جستجوی برتر Google کلیک می کردید تا یک پست وبلاگ ناخواسته پر از تبلیغات و بدون ارزش پیدا کنید؟ در آن زمان ، بازاریابی دیجیتال شامل کلمات کلیدی بود که پست های وبلاگ شما را برای فریب موتورهای جستجو پر می کرد. حتی اگر مقاله کاملاً غیرقابل درک و بی ارزش باشد ، استراتژی های کلیدواژه مناسب آن را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد.

خوشبختانه دیگر اینطور نیست با این حال ، بهینه سازی موتورهای جستجو بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در حالی که استراتژی های رسانه های اجتماعی می تواند باعث ایجاد کوتاه مدت در ترافیک شود ، ترافیک طولانی مدت و باقی مانده از رتبه بالا در نتایج جستجو به دست می آید.

اگرچه این کار را نمی توان یک شبه انجام داد ، اما چند کار وجود دارد که می توانید سئو مقاله ها و پست های وبلاگ خود را بهبود بخشید.

با افزودن عبارات کلیدی در عناوین ، زیرعنوان و درون متن شروع کنید. اگر کسی به دنبال "راه هایی برای بهبود ترافیک وبلاگ من" باشد ، عنوان "10 راه برای بهبود ترافیک وبلاگ" معمولاً بالاتر از عنوانی مانند "سفر یک وبلاگ نگار به سوی کشف و رشد" خواهد بود. مطمئناً عنوان اول چندان خلاق نیست ، اما موتورهای جستجو می دانند که به خواننده کمک می کند. مطالب خود را برای افراد و گوگل بنویسید.

از ابزارها و افزونه ها برای نظارت و بهبود سئو محتوای خود استفاده کنید. یکی از ابزارهای عالی freemium برای کاربران وردپرس ابزار Yoast SEO است که توسط هزاران وبلاگ نویس برتر توصیه و استفاده می شود. این افزونه میزان استفاده از کلمات کلیدی شما را در عناوین ، در متن و تصاویر ردیابی می کند تا شانس محتوای شما برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو افزایش یابد.

4. محتوای شما بیش از حد خود تبلیغاتی است

این یک حقیقت تلخ اما عمدتا جهانی است: هیچ کس به شرکت یا محصول شما اهمیت نمی دهد. بله ، ممکن است از خدمات جدید یا رشد سریع خود هیجان زده باشید ، اما دیگران اهمیتی نمی دهند. آنها بیش از حد مشغول حل مشکلات خود و برآوردن نیازهای خود هستند.

تعداد زیادی وبلاگ مملو از محتوای تبلیغاتی آشکار است - این امر به وضوح نشان می دهد که تمرکز بر ارزش آفرینی برای مشتری نیست ، بلکه برای افزایش فروش است. هیچ کس قرار نیست وبلاگی را دنبال کند که مقاله را پس از مقاله در مورد محصول خود ستایش می کند. مردم برای کسب بینش یا سرگرمی - نه برای مشاهده تبلیغات ، پست های وبلاگ را می خوانند.

"اما آیا هدف یک وبلاگ افزایش فروش نیست؟"

کاملا! اما وبلاگ نویسی یک استراتژی طولانی مدت است. پست های وبلاگ شما باید دارای دعوت به عمل باشند ، اما این CTA نباید "خرید ، خرید ، خرید!" باشد.

در عوض ، محتوای ارزشمندی را ارائه دهید که مربوط به مشتریان بالقوه شما باشد. سپس ، آنها را تشویق کنید تا در خبرنامه شما مشترک شوند یا یک کاغذ سفید با توصیه های مربوط به صنعت بارگیری کنند. هنگامی که آدرس ایمیل شخص را دریافت کردید ، می توانید یک ایمیل مستقیم به او ارسال کنید تا در مورد محصول شما سوالی داشته باشد یا به آزمایش یا تخفیف علاقه دارد.

اکثر خوانندگان وبلاگ شما هرگز مشتری نمی شوند. اما اشکالی ندارد به ارائه محتوای ارزشمند ادامه دهید و آن خوانندگان پست های شما را در سراسر شبکه خود به اشتراک بگذارند - احتمال اینکه مورد توجه مشتریان احتمالی قرار گیرد.

وبلاگ خود را بر آموزش متمرکز کنید ، نه فروش ، و فروش شما نیز بهبود می یابد.

5- تقویم سرمقاله شما نامنظم است

با ظهور همه کانالهای محتوایی دیگر ، مانند فیدهای توییتر و فیس بوک ، انتشار مقاله جدید هر روز اهمیت کمتری یافته است. اما خوانندگان اختصاصی شما حداقل باید به طور مداوم از شما بشنوند. به یاد داشته باشید ، بازاریابی محتوا یک استراتژی است - به این معنی که باید برنامه ریزی زیادی در مورد آن انجام شود. اگر هدف وبلاگ شما این است که خوانندگان را به سمت پایین تر هدایت کنید ، بخشی از استراتژی محتوای شما باید انتشار مداوم باشد. و ، پست های وبلاگ شما می توانند مقدار زیادی از مطالب را که به کانالهای دیگر ما تغذیه می کند ، ارائه دهند.

اگر سه ماه بدون دریافت به روزرسانی کار کنند ، فراموش کردن اینکه مشترک وبلاگ شما شده اند بسیار آسان است. سپس ، وقتی آنها ناگهان مقاله ای را در صندوق ورودی خود می بینند ، آن را نادیده می گیرند یا بدتر از آن ، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند.

بسیاری از نویسندگان محتوا (به ویژه کسانی که صاحبان مشاغل کوچک هستند) متوجه می شوند که خلاقیت و بهره وری آنها رو به زوال است. یک هفته آنها می توانند دو یا سه قطعه محتوا را با ذوق تولید کنند! اما ، پس از خسته شدن از این هجوم مقالات ، هیچ چیز دیگری نمی تواند هفته بعد منتشر شود.

اگر برای شما این اتفاق می افتد ، برنامه ریزی چند مقاله در هفته را در نظر بگیرید و بقیه را ذخیره کنید تا تقویم سرمقاله خود را در آینده تکمیل کنید. اگر 2-4 هفته قبل خود را با محتوای کافی آشنا کردید ، از خوانندگان خود غافل نخواهید شد و با عدم نیاز به تولید جریان مداوم محتوا در زمانی که به سادگی امکان پذیر نیست ، در وقت و فشار خود صرفه جویی خواهید کرد.

6. محتوای شما به طور موثر تبلیغ نمی شود

اگرچه این برای همه مهم است ، اما برای وبلاگ جدید ضروری است. صرف نظر از میزان جذابیت محتوای شما ، اگر آن را به طور مناسب توزیع نکنید ، هرگز تأثیر لازم را نخواهد گذاشت.

استراتژی بازاریابی محتوایی شما نباید زمانی که روی "انتشار" در CMS خود ضربه می زنید پایان یابد. در واقع ، این فقط باید آغاز باشد. هفته آینده را صرف ارسال مقاله در حساب های رسانه های اجتماعی خود کنید ، آن را برای مشترکین خبرنامه خود ایمیل کنید و شخصاً آن را با تأثیرگذاران مرتبط صنعت که ممکن است علاقه مند به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی یا پیوند دادن به آن در مقاله ای خودشان باشند ، به اشتراک بگذارید.

هیچ کس به اندازه شما از وبلاگ شما حمایت نمی کند - بنابراین مطمئن شوید که زمان و انرژی لازم را برای تضمین موفقیت آن اختصاص داده اید. و لازم نیست این یک کار تمام وقت باشد. بیش از 81 درصد بازاریابان با صرف 6 ساعت در هفته سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی متوجه افزایش ترافیک می شوند.


دلیلی وجود دارد که 73 درصد از سازمانها شخصی را برای نظارت بر استراتژی محتوای خود در اختیار دارند - این کار بسیار زیادی می طلبد! اما حتی یک فروشگاه کوچک و تک نفره می تواند از بازاریابی محتوای هوشمند بهره مند شود. متعهد شوید که محتوای متمرکز و باکیفیت و ارزشمندی را به طور مداوم منتشر کنید ، آن را در شبکه خود به اشتراک بگذارید و شاهد رشد خوانندگان خود باشید.

پنج استراتژی برنده SEO

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک تکنیک بازاریابی است که برای اطمینان از اینکه مشتریان در جستجوی یک محصول یا خدمات می توانند به راحتی وب سایت شرکت را پیدا کنند ، استفاده می شود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک تکنیک بازاریابی است که برای اطمینان از اینکه مشتریان در جستجوی یک محصول یا خدمات می توانند به راحتی وب سایت شرکت را پیدا کنند ، استفاده می شود. همانطور که مکان فیزیکی برای مشاغل آجر و ملات ضروری است ، رتبه بندی موتورهای جستجو در هدایت ترافیک به وب سایت بسیار مهم است. متأسفانه سئو به این سادگی نیست. عوامل زیادی در تعیین رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو نقش دارند - به همین دلیل ، بهینه سازی سایت شما برای جستجو می تواند تا حدودی دلهره آور باشد ، بنابراین بسیار نگران کننده است که اغلب نادیده گرفته می شود. بسیاری از شرکت ها منابع لازم برای اعمال زمان و نیروی انسانی مورد نیاز برای داشتن رتبه سایت و رتبه ماندن را ندارند. خوشبختانه چندین روش سریع و ساده وجود دارد که وب سایت شما را در جستجو افزایش می دهد. درک اینکه موتورهای جستجو چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کنند و استفاده از استراتژی های ساده سئو ، ترافیک مشتریان را افزایش می دهد. این پنج تاکتیک را از متخصصان سئو در امتحان کنید تا برخی از موتورهای جستجوی سریع را برای وب سایت خود کسب کنید. از کلمات کلیدی استفاده کنید. هدف قرار دادن کلمات کلیدی با رتبه بالا ، میوه کمی است که برای بهبود عملکرد سئو برنده سریع است. خوشبختانه ، فرایند یافتن کلمات کلیدی آسان است. فقط کمی تمرین می خواهد پیاده سازی محتوای غنی از کلمات کلیدی در وب سایت شما دارای مزایای بسیاری است که عبارتند از: دید بهتر افزایش ترافیک. تبدیل های بهبود یافته آگاهی از برند بیشتر بخوانید: برنامه ریزی بازاریابی چیست افزایش امنیت. بسیاری از صاحبان سایت نمی توانند به تاثیر منفی حمله سایبری بر رتبه بندی وب سایت پی ببرند. اما گوگل به دلایل مختلفی توجه کرده است. اگر وب سایت شما فاقد امنیت باشد و Google توجه خود را به آن جلب کند ، ممکن است سایت شما دچار مشکل سئو شود. خوشبختانه اقدامات ساده ای وجود دارد که حتی یک مبتدی سئو می تواند برای محافظت از سایت خود و جلوگیری از این تأثیر منفی انجام دهد. در اینجا چند کار وجود دارد که باید انجام دهید: مطمئن شوید که تنظیمات HTTPS را دارید. انجام آزمایش های منظم برای کشف هر گونه مشکل امنیتی. یک افزونه امنیتی نصب کنید. وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید. اطمینان حاصل کنید که شما و تیم خود از ورودها و گذرواژه های ایمن استفاده می کنید. انجام این کارها می تواند به شما در جلوگیری از تأثیر منفی سئو در حمله سایبری کمک کند و به شما در حفظ رتبه بندی جستجو که برای بدست آوردن آن بسیار تلاش کرده اید ، کمک کند. تاکتیک های پیوند دادن خود را تقویت کنید. اگر محتوای مرتبطی دارید که می تواند به یکدیگر پیوند داشته باشد ، از آن استفاده کنید! پیوند داخلی قدرتمند است و قطعاً رتبه شما را بهبود می بخشد. پیوندهای داخلی محتوای شما را به هم متصل می کند و به Google و دیگر موتورهای جستجو ایده خوبی از ساختار سایت شما می دهد. نکته مثبت دیگر در مورد پیوند داخلی. - می توانید صفحاتی را که به آن پیوند دارد و متنی که به صفحه دیگری پیوند دارد را کنترل کنید. دریافت پیوندها از سایتهای خارجی با اعتبار بالا در بهبود عملکرد ارگانیک شما و ادامه تمرکز بر کیفیت به جای کمیت بسیار مهم است. همچنین ، برای توزیع محتوای خود حتماً از شبکه اجتماعی استفاده کنید تا پیوندها و تأییدیه های باکیفیت بیشتری برای محتوای خود دریافت کنید. رسانه های اجتماعی پروفایل های رسانه های اجتماعی در موتورهای جستجو رتبه بندی می شوند و صفحات فیس بوک و توییتر اغلب هنگام جستجوی نام های تجاری در بالای لیست قرار می گیرند. فعالیت مداوم در کانال های اجتماعی می تواند تفاوت عمده ای را در دید شرکت ایجاد کند. بسیاری از مردم به همان اندازه روی وب سایت شما کلیک می کنند که روی نتیجه ای که آنها را به صفحه فیس بوک می برد کلیک کنند. داشتن یک برنامه رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی سئو شما می تواند سازمان شما را بیشتر نمایان کند و در عین حال بستری را برای اشتراک گذاری محتوا و نشان دادن نام تجاری شرکت شما در اختیار شما قرار دهد. بهینه سازی تصاویر تصاویر و عناصر بصری که در سایت خود ، در مقاله ها و صفحات قرار می دهید می تواند در افزایش رتبه جستجوی شما ارزشمند باشد. افزودن تصاویر ، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری به سایت شما ، تجربه بهتری را برای کاربران ایجاد می کند. هر زمان که بتوانید یک مولفه بصری را برای توضیح یک مفهوم جایگزین کنید ، به جای افزودن تعداد زیادی متن غیر ضروری ، می تواند در برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان بسیار موثر باشد. بدیهی است که شما نمی توانید متن را حذف کنید ، در غیر این صورت سئو شما آسیب می بیند. اما مطمئن باشید برای افزایش محتوای خود تصاویر اضافه می کنید. گرافیکی اضافه کنید که ویژگی های محصول را توضیح دهد. تصاویری با کیفیت از محصولات خود اضافه کنید. عکس ها ارزش زیادی به سایت شما می افزایند و همچنین می توانند به شما در رتبه بندی در جستجو کمک کنند. در حالی که بسیاری از تاکتیک های سئو بسیار وقت گیر و فوق العاده چالش برانگیز هستند ، این پنج استراتژی کمی آسان تر است و می تواند به شما موفقیت های سریع را بدهد ، و برای اجرای این تاکتیک ها نیازی به متخصص دامپزشک سئو ندارید. اگر ثابت قدم بمانید و روی هدف نهایی تمرکز کنید ، این تاکتیک ها واقعاً می توانند وب سایت شما را در جستجو افزایش دهند.

نکات بهبود داستان برند با بازاریابی محتوا

یک داستان خوب فریبنده ، جذاب و متصل می شود - و اگر بتوانید با بازار خود ارتباط برقرار کنید ، اولین کار خود را کنار گذاشته اید. وقتی در حال ایجاد محتوای بازاریابی محتوا برای استراتژی بازاریابی کسب و کار خود هستید ، یک داستان می تواند آنقدر شکل های مختلفی داشته باشد که مشترک شدن در یک طرح کلی برای هر مقاله یا پست غیرممکن باشد. بنابراین چگونه می توانید مطمئن باشید که در مسیر درستی هستید؟

یک داستان خوب فریبنده ، جذاب و متصل می شود - و اگر بتوانید با بازار خود ارتباط برقرار کنید ، اولین کار خود را کنار گذاشته اید. وقتی در حال ایجاد محتوای بازاریابی محتوا برای استراتژی بازاریابی کسب و کار خود هستید ، یک داستان می تواند آنقدر شکل های مختلفی داشته باشد که مشترک شدن در یک طرح کلی برای هر مقاله یا پست غیرممکن باشد. بنابراین چگونه می توانید مطمئن باشید که در مسیر درستی هستید؟

این که آیا شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ ، انتشار در رسانه های اجتماعی یا پرورش مجموعه ای از فیلم ها هستید ، در اینجا هشت نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای هدایت داستان برند خود در جهت درست استفاده کنید.
بازاریابی محتوا از نگاه سئو شتاب
"" دلایل استفاده از بازاریابی محتوا در استراتژی بازاریابی:

امروزه شاهد انواع شبکه‌ های اجتماعی در اطراف خود هستیم و همین‌طور ابزارهای زیادی که در اینترنت برای شناخته شدن سایت فراهم است.

اما آیا شما می‌توانید قول دهید که تا 3 یا 5 سال آینده این امکانات به همین قدرت اکنون خود، مورد استقبال قرار گیرند و ابزار دیگری جای آن‌ها را نگیرد؟

هیچ ‌کدام از آن‌ها قدرت این را ندارند . آیا مطالبی که در آن‌ها ذکرشده است چی؟

آن‌ها نیز همان قدرت خود را خواهند داشت ؟ وقتی ابزاری ضعیف شود ، محتوای آن نیز کمتر دیده می‌شود و یا فراموش می‌شود.

بنابراین بهترین راه برای یک مقاله بلندمدت می‌تواند بازاریابی محتوا بربستروب باشد؛ زیرا همیشه باقی می‌ماند و می‌تواند باعث وفاداری بیشتر مشتریان شود.
آیا استراتژی محتوای من با سایتهای دیگر فرقی خواهد داشت؟

مطمئناً شما هم‌میدانید که هر کسب‌وکاری چه رقبای زیادی داشته باشد چه اینکه رقبای کم و بازاری انحصاری باشد، نمی‌تواند از آن‌ها تقلید کند.

مهم‌ترین دلایل آن:

آگاهی نداشتن از مدت انقضای یک استراتژی
آگاهی نداشتن از اهداف بلندمدت و حتی کوتاه‌مدت واضح و دقیق
آگاهی نداشتن از موفقیت و یا شکست استراتژی
آگاهی نداشتن از یک منبع خوب برای اندازه‌گیری دقیق استراتژی
آگاهی نداشتن از تعداد مواد موردنیاز اجرای یک استراتژی
و مهم‌تر آگاهی نداشتن از تعداد استراتژی‌های آنها در پی یک هدف یا چند هدف خاص

هر شخصی و هر شرکت کوچکی و هر شرکت بزرگی باید اهداف و استراتژی‌های خاص خود را داشته باشد. منبع: سایت سئو شتاب - بازاریابی محتوا ""

درک کنید که چرا داستانها ضروری هستند.


بنابراین چرا مارک ها داستان می گویند؟ برخی از دلایل اصلی عبارتند از:

به راحتی می توان داستان ها را به خاطر سپرد - افراد به احتمال زیاد چیزی را که روی آن سرمایه گذاری کرده اند به خاطر می آورند و شما قطعا می خواهید مردم نام تجاری شما را به خاطر بسپارند.
داستانها قابل ارتباط هستند - مردم چیزهایی را درک می کنند که مربوط به زندگی خودشان است. وقتی داستان می گویید ، و آنها به مخاطبان شما مربوط می شوند ، تأثیر قابل توجهی می گذارد.
آنها به سادگی چیزهایی را بیان می کنند - برخی از محصولات پیچیده تر از سایر محصولات هستند ، اما حتی اگر اینگونه نباشند ، بیان آنها بدون اصطلاح اصطلاحات و به گونه ای که با مشخصات جمعیتی مطابقت داشته باشد ، می تواند چالش برانگیز باشد. یک داستان خوب بیان شده هر دو این مسائل را لغو می کند.
داستانها الهام بخش عمل هستند - یک داستان محصول خوب به مردم نشان می دهد که آینده با محصول یا خدمات استثنایی شما چگونه خواهد بود. با یک داستان هدفمند ، آنها را به برداشتن اولین قدم ترغیب خواهید کرد.

مخاطبان خود را بشناسید.

اگر اصول اولیه را درست درک نکنید ، خود را برای شکست آماده می کنید. بنابراین ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، تحقیقات اساسی انجام دهید:

شخصیت های خریدار خود را مشخص کنید.
نقاط درد آنها را درک کنید.
شما را در مورد سفر آنها آگاه کند.

با این حساب ، شما اطلاعات لازم برای شکل دهی دقیق تمام مراحل داستان خود را خواهید داشت.

قبل از ایجاد فکر کنید.

هرکسی روش خود را برای انجام این مرحله دارد ، اما قبل از نوشتن ، عکاسی یا تهیه هشتگ جدید ، باید محتوایی را که ایجاد می کنید برنامه ریزی کنید.

چرا نیاز به وجود دارد؟ چه کسی از آن قدردانی می کند؟ امیدوارید با قرار دادن آن در دنیای دیجیتال چه چیزی را محقق کنید؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا قبل از انتشار محتوای خود در چشم های کاوشگر اینترنت ، یک چارچوب اساسی ایجاد کنید.

به قوانین پایبند باشید.

حتی نویسندگان فجیع ترین فانتزی نیز قوانینی را باید رعایت کنند تا مطمئن شوند داستانهایشان از معنا برخوردار است. هنگامی که صحبت از بازاریابی محتوا و داستان نویسی می شود ، می خواهید دستورالعمل های خود را ایجاد کنید تا داستان خود را در مسیر درست نگه دارید و برای درک مخاطبان خود منطقی باشد.

در مراحل اولیه برنامه ریزی خود ، در حالی که به سوالات ذکر شده در حال پاسخگویی هستید ، موارد ضروری و نباید ها علاوه بر خط کلی کلی داستان شما باید دنبال شود. این موارد را همراه با طرح کلی خود یادداشت کنید و محتواهای شما به احتمال زیاد سازمان یافته و منسجم باقی می مانند.

با احساسات بازی کنید

شما می خواهید استراتژی بازاریابی محتوایی خود را با احساسات مناسب تزریق کنید تا داستانهای خود را تقویت کرده و آنها را برای مخاطبان مورد نظر جذاب تر کند. یک آژانس مسافرتی ممکن است داستانهای خود را به سمت ارزش احساسی مقاصد تفریحی احتمالی سوق دهد و به بازدیدکنندگان بالقوه آرامش کوه ها یا تجربیات دوران کودکی دلپذیر آنها در ساحل را یادآوری کند.

این احساسات نه تنها ارتباطی بین تجارت شما و مخاطبان ایجاد می کند ، بلکه شما را از حقایق فاحش صنعت شما متمایز می کند تا تصویر یک انسان نسبی ، قهرمان دوست داشتنی داستان شما را بسازد.

مثل یک انسان صحبت کنید

تماشاگران از یک مایل دورتر می توانند بوی یک داستان غیر صادق را حس کنند ، بنابراین مطمئن شوید که داستان شما تمام اجزای یک داستان معتبر را دارد. برخی از نکات مهم که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

وقتی صحبت می کنید بنویسید - آنچه را که با صدای بلند نوشته اید بخوانید و اگر چیزی نیست که در مکالمه می گفتید ، روی آن کار کنید تا انجام شود.
انقباضات دوستانه هستند - شما بیشتر از آنچه که هستید ، نزدیک به نظر می رسید ، آنها بیشتر از آنها هستند و غیره.
قوانین را می توان نقض کرد - و این در مورد قوانین گرامری صدق می کند - و گاهی اوقات نوشتن شما برای آن بهتر به نظر می رسد!

آراستن کنید ، اما کم ندهید.

در حالی که ممکن است وسوسه کننده باشد که داستانهای بازاریابی محتوایی خود را سرگرم کننده تر کنید ، اما "کرک" بی مورد در اکثر مطالب شما جایی ندارد. منظور از پست های رسانه های اجتماعی کوتاه و پهن و بدون از دست دادن تأثیر است و حتی پست های وبلاگ باید دارای یک نکته مشخص باشند که شما در جزئیات قریب به اتفاق آن را مد نظر قرار ندهید.

سوالاتی را که برای کمک به شما در ایجاد چارچوبی برای داستان خود مطرح کردیم ، به خاطر بسپارید. اگر نمی توانید تا انتهای مقاله یا پست به آنها پاسخ دهید ، به نوعی در این راه گم شده اید. این بدان معناست که زمان آن رسیده است که عقب نشینی کرده ، مطالب نامربوط را بیرون بیاورید و دوباره موضوع را باز پس بگیرید.

با در نظر گرفتن آخرین بازی

هر قصه گو خوب می داند چگونه مخاطب را به سمت ایده اصلی پشت داستان هدایت کند ، و این بدان دلیل است که یکی از قوانین طلایی این است که آن را ببافید در حالی که همیشه نتیجه را در خط مقدم نگه می دارید.

این همان مفهومی است که هنگام اجرای یک مسیر در ذهن داشته باشید یا بدانید که با دنبال کردن قطعنامه سال نو چه چیزی را می خواهید به دست آورید.

با توجه به بازی نهایی خود همیشه در ذهن ، می توانید خط داستانی خود را طوری شکل دهید که به طور یکپارچه به این نتیجه برسید ، که به نوبه خود تجربه بسیار روان تری را برای مخاطبان مورد نظر شما ایجاد می کند.

داستان شما ممکن است شامل شوالیه هایی با زره درخشان یا فرارهای جسورانه از هیولاهای اسطوره ای نباشد ، اما می توانید آنها را به همان اندازه در نظر خوانندگان خاص خود جذاب کنید.

منبع

سئو و طراحی سایت وب سایت در بابل

سئو در هنگام ایجاد برنامه بازاریابی دیجیتال خود فاکتور مهمی است که باید در نظر بگیرید. با استفاده صحیح از بهینه سازی موتور جستجو ، وب سایت سازمان شما در بابل می تواند ترافیک بیشتری را به خود اختصاص دهد.

سئو در هنگام ایجاد برنامه بازاریابی دیجیتال خود فاکتور مهمی است که باید در نظر بگیرید. با استفاده صحیح از بهینه سازی موتور جستجو ، وب سایت سازمان شما در بابل می تواند ترافیک بیشتری را به خود اختصاص دهد.

بهینه سازی موتور جستجو دیگر فقط یک ترفند پاداش است که توسط برخی برای افزایش بازدید استفاده می شود. اکنون تنها راهی است که می توانید مطمئن شوید مشتریان می توانند سایت شما را بیابند بدون اینکه اصلاً به دنبال خیلی دور نگاه کنند.

با بهینه سازی های مناسب می توانید اطمینان حاصل کنید که افرادی که سوالات خاص و مرتبطی را می پرسند ، سایت های شما را به راحتی ممکن پیدا می کنند. و اینکه صفحات شما در نتایج موتور جستجو بالاترین رتبه را دارند.

اما چگونگی انجام بهینه سازی صحیح نیز به همان اندازه مهم است که بدانید. تمرین تکنیک های غیراخلاقی سئو - سئو "کلاه سیاه" - منجر به قرار گرفتن صفحات یک سایت در لیست سیاه توسط موتورهای جستجو می شود. شما باید بدانید که چگونه بدون بهره گیری از سیستم از هر تکنیک سئو بهره کافی را ببرید.

اطمینان حاصل کنید که دانش بنیادی برای بهینه سازی بهترین وب سایت های خود برای نتایج موتور جستجو دارید. وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین برند خود با معرفی صحیح SEO می شود ، خود را در صندلی راننده قرار دهید.

سئو برای یک وب سایت در بابل مهم است زیرا اگر بهترین روشهای جستجوگرها را به کار نبرید ، سایت شما به همان اندازه که بهترین اعمال موتور جستجو را اعمال می کنید ، برای موتورهای جستجو قابل دسترسی نیست.

مخاطبان شما به آن اندازه مرتبط نخواهند بود. و در یک فضای رقابتی فزاینده ، هر سایت یا مشاغلی که از خدمات سئو در ساری استفاده نکند ، خود را در معرض خطر رقابت قرار می دهد.

چگونه وب سایت خود را در بابل دوستانه سئو کنیم

اطمینان از اینکه وب سایت شما از رقبا متمایز است ، کار دشواری است. اما با تسلط بر بهینه سازی موتور جستجو (سئو ) و ایجاد سئو سایت در وب سایت خود ، گامی اساسی در جهت جلب توجه برمی دارید.

برای دوستانه بودن سئو وب سایت خود ، این 3 جنبه را در نظر بگیرید:

سئو سایت شما: محتوای وب سایت شما
توضیحات متای شما: شامل عنوان و شرح
سئو سایت خارج از سایت شما: نقل قول ها ، بررسی ها و بک لینک ها

برای یادگیری نحوه اطمینان از توجه شما به سایت ، این فیلم کوتاه را از Andre Buxley ، یکی از استادان دوره کوتاه آنلاین بهینه سازی موتور جستجوگر دانشگاه کیپ تاون (SEO) مشاهده کنید.

3 راه برای تسریع استراتژی تجارت دیجیتال خود از طریق مردم

از آنجا که اینترنت و فناوری هوشمند به طور فزاینده ای به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند ، بنابراین عصر دیجیتال نحوه تعامل مشاغل با مصرف کنندگان و یکدیگر را دوباره تصور کرده است.

این تغییر در کانون توجه شرکت ها برای توسعه استراتژی تجارت دیجیتال است که اغلب خیلی دیر شروع می شود.

در حالی که صحبت های زیادی در مورد فناوری مانند استفاده از هوش مصنوعی در دست است ، به گفته کارشناسان در بابل ، مردم هنوز هم در هر استراتژی خوب تجارت دیجیتال نقش محوری دارند.

یک استراتژی دیجیتالی متمرکز بر مردم ، استراتژی است که ابزارهای دیجیتالی جدید را به استعداد انسانی که شما در نوک انگشتان خود دارید ، قالب می کند تا برعکس.

استراتژیهای متمرکز بر مردم ، در نظر می گیرند که چگونه مشاغل می توانند از رفتار ، نفوذ و علایق مردم برای تسریع تأثیر دیجیتالی آنها استفاده کنند. فقط سه مورد از این گروهها در زیر بحث شده است.

پذیرندگان اولیه

به طور کلی ، الگوی فرزندخواندگی یک محصول یا خدمات دارای پنج نوع یا مرحله فرزندخواندگی است:

مبتکران: اولین کسی که محصول یا خدمات را امتحان می کند ، حتی در صورت عدم اثبات کار
فرزندخواندگان اولیه: گروه دوم برای پذیرش چیزی ، معمولاً با نفوذترین گروه
اکثریت زودهنگام: سومین فرزندخوانده ها اولین گروه بزرگ هستند که به دنبال فرزندان اولیه پذیرفته می شوند
اکثریت دیررس: گروه چهارم جمعیت عمومی و بزرگترین گروه فرزندخواندگی هستند
تأخیرها: پذیرش محصول یا خدمات توسط این گروه آخر به طور کلی نشانه ورود به روند نزولی است.

در هر فضای بازار ، متولیان اولیه اتخاذ محصولات یا خدمات جدید را بر عهده دارند و اغلب به عنوان "رهبران فکر" شناخته می شوند. جذب اولین پذیرنده ها برای تجارتتان اولین قدم در دستیابی به فرزندخواندگی گسترده است.

دلیل این امر آنست که متولدین اوایل پذیرش اولیه ، به عنوان تصمیم گیرنده ای قابل احترام در نظر گرفته می شوند که قبل از استقبال از آن چیزی را کاملاً تحقیق کرده اند.

جذب متولیان اولیه قبل از راه اندازی محصولات یا خدمات انجام می شود و مشاغل می توانند با ترویج بینش فنی و سناریوهای توسعه پشت صحنه ، این تربیت کنندگان اولیه را درگیر کرده و از آنها حمایت کنند تا آنها را به تعامل با برند شما ترغیب کند و نظرات خود را با آنها به اشتراک بگذارد. که آنها را دنبال می کنند

تأثیرگذارها

همکاری پایه و اساس یک استراتژی تجاری خوب است ، و این امر خصوصاً در مورد تعامل با تأثیرگذاران بیشتر صدق می کند.

با افزایش تعداد ابزارها و سیستم عامل های بازاریابی که این روزها در دسترس است ، استفاده از همه آنها آنطور که باید - بسیار دشوار است - که در اینجا نفوذگران وارد می شوند.

آنچه که در ابتدا به عنوان حمایت از افراد مشهور آغاز می شد ، با عصر دیجیتال رشد کرده و تأثیرگذارها را از هر شکل و اندازه به وجود آورده است.

پیش بینی می شود در سال 2020 به یک صنعت 10 میلیارد دلاری تبدیل شود ، افراد تأثیرگذار در بازاریابی می توانند از شخصیت های رسانه های اجتماعی و بازرسان محصولات گرفته تا نویسندگان و افراد مشهور باشند.

آنها به استاد سیستم عامل ها و ابزارهای مختلف بازاریابی تبدیل شده اند ، که اغلب تعداد زیادی از دنبال کنندگان را به آنها می رسانند ، اما برای کار موثر با هر یک از آنها ، همکاری اصلی است.

دلیل این امر این است که ، به طور مشابه با پذیرندگان اولیه ، نمی توان به راحتی تأثیرگذاران را خرید. آنها ترجیح می دهند فقط محصولی را به بازار عرضه كنند كه به آن اعتقاد دارند ، به همین دلیل است كه 94 درصد بازاریابان ادعا می كنند اصالت دارد و شفافیت اصلی بازاریابی تأثیرگذار است.

به طور خلاصه ، شما با تأثیرگذاران در صنعت خود کار می کنید تا تجارت خود را به مخاطبان زیادی تبدیل کنید که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهید داشت.

وبلاگ نویسان

در حالی که بحث پیرامون سلطان بودن یا نبودن محتوا هنوز به صورت آنلاین در جریان است ، اما هیچ سوالی وجود ندارد که محتوای منظم و باکیفیت به میزان قابل توجهی به حضور دیجیتالی یک کسب و کار کمک می کند.

ممکن است بخواهید برای تولید محتوای منظم برای تجارت خود با وبلاگ نویسان شناخته شده کار کنید ، یا ممکن است یک تیم داخلی از وبلاگ نویسان برای دستیابی به نتیجه مشابه ایجاد کنید ، اما تمرکز بر روی محتوایی که آنلاین قرار می دهید بسیار مهم است.

وبلاگ نویسان با هدایت ترافیک به وب سایت شما ، تبدیل ترافیک به سرنخ های قابل اجرا و معرفی شما به عنوان مرجعی در صنعت ، به برنامه های تجاری دیجیتال شما کمک می کنند.

هر مشاغل انواع مختلفی از استعدادها را پیدا می کند که نیاز به ساخت و ساز در ساختارهای دیجیتال استراتژیک خود دارند ، اما مهم است که هر سه نوع فوق بتوانند استراتژی های تجاری شما را در کنار یکدیگر پشتیبانی و حمل کنند.

خواه در جذب و نگهداری از پذیرش کنندگان اولیه ، همکاری با تأثیرگذاران یا ایجاد شبکه ای از وبلاگ نویسان سرمایه گذاری کنید ، استراتژی تجارت دیجیتال شما برای موفقیت واقعی به انسانهایی در مرکز خود احتیاج دارد.

ابزار جستجوگرها برای نظارت بر سایت

هیچ چیز کاملاً مشابه به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل نیست که باعث شود بازاریاب ها احساس قسمت های مساوی و نگران کنند. به نظر می رسد موتورهای جستجوگر مانند Google منتظر شما هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بگیرید و سپس یک به روزرسانی را آزاد کنید که تلاش شما را فوراً منسوخ می کند.

هیچ چیز کاملاً مشابه به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل نیست که باعث شود بازاریاب ها احساس قسمت های مساوی و نگران کنند. به نظر می رسد موتورهای جستجوگر مانند Google منتظر شما هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بگیرید و سپس یک به روزرسانی را آزاد کنید که تلاش شما را فوراً منسوخ می کند.

بعلاوه ، هنوز هم برخی از محرمانه بودن نحوه ارزیابی Google وب سایتها و تعیین اینکه چه سایتهایی نمایش داده می شوند - و چگونه آنها ظاهر می شوند - در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای سeriesالات مختلف ، پنهانی است.

خبر خوب این است که تعدادی ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وجود دارد - برخی رایگان ، برخی پولی - که می توانند به شما کمک کنند وب سایت خود را همانطور که موتورهای جستجو مانند Google مشاهده می کنند ، مشاهده کنید - با این روش می توانید رتبه خود را بهبود بخشید و مرتبط بودن با کلمات کلیدی هدف شما.

(توجه: برخی از ابزارهای رایگان زیر برنامه های پولی را ارائه می دهند در حالی که برخی از ابزارهای پرداختی نیز برنامه های رایگان ارائه می دهند - بنابراین ، ما به شما توصیه می کنیم صفحات قیمت گذاری ابزارهایی را که بیشتر به آنها علاقه مند هستید بررسی کنید تا مشخص کنید کدام طرح برای آنها ایده آل است نیازها و اهداف شما.)


1. گریدر وب سایت HubSpot

بازاریاب ها از طریق وب سایت شرکت خود برای ایجاد ترافیک و منجر به صلاحیت کار می کنند. به همین دلیل برای بازاریابان مهم است که بدانند دقیقاً چه کاری می توانند برای بهبود تأثیر و سئوی آن وب سایت انجام دهند.

با استفاده از آن ، به سادگی URL وب سایت خود را وارد کنید و به طور خودکار گزارش کارتی با بینش عملی در مورد تلاش های خود در زمینه سئو دریافت خواهید کرد.

با استفاده از آن می توانید:

فقط در چند ثانیه از عملکرد وب سایت خود مطلع شوید.

مسائل مربوط به عملکرد خاص را شناسایی کرده و بازخورد واضح و عملیاتی درباره نحوه حل آنها دریافت کنید.

نحوه دستیابی به آموزش و پشتیبانی درخواستی را در مورد چگونگی بهبود وب سایت خود دریافت کنید.

به یک دوره پنج درسی آکادمی HubSpot در زمینه بهینه سازی وب سایت دسترسی پیدا کنید تا بتوانید نحوه پیشرفت در زمینه های خاص وب سایت خود را درک کنید.

نحوه بهینه سازی وب سایت در ساری را برای تلفن همراه کشف کنید.

بیاموزید که چگونه می توانید بهترین شیوه های امنیتی وب سایت را پیاده سازی کنید.

UX وب سایت خود را شخصی سازی کنید تا تجربه لذت بخشی را برای کاربران ایجاد کنید.


2. مرکز جستجوی Google: کنسول جستجوی Google

Google Search Central (که قبلاً به عنوان Google Webmasters شناخته می شد) دارای تعدادی ابزار است که به شما کمک می کند در SERP ها برای اصطلاحات و عبارات جستجوی مخاطب مورد نظر خود ظاهر شوید.

اگر یک فرد تجاری یا بازاریاب هستید ، Search Central شما را راهنمایی می کند تا از Google Search Console برای کمک به سئو و تحلیل وب سایت خود استفاده کنید. کنسول جستجوی Google وب سایت شما را کنترل ، اشکال زدایی و بهینه می کند - و هیچ دانش کدگذاری لازم نیست.

در اینجا چند نمونه از عناصر وب سایت وجود دارد که Google Search Console به شما آموزش می دهد و به شما در بهینه سازی کمک می کند.

کلمات کلیدی که در حال حاضر در وب سایت شما رتبه بندی می شوند.

خطاهای خزشی که در وب سایت شما وجود دارد.

موبایل دوستی وب سایت شما.

تعداد صفحات وب شما در فهرست Google (اگر در فهرست Google نیستند ، می توانید از ابزار بازرسی URL ابزار برای ارائه صفحه ای برای نمایه سازی استفاده کنید).

معیارهای مربوط به وب سایت که برای شما بیشترین اهمیت را دارند از جمله کلیک ، نمایش ، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط.


بیشتر بخوانید: بررسی Xiaomi Mi Watch


3. Google Analytics

اگرچه Google Analytics نسخه پولی دارد ، نسخه رایگان این محصول می تواند به شما در مدیریت SEO وب سایت خود کمک کند - این امر به ویژه اگر Google Analytics و Google Search Console را جفت کنید. با انجام این کار ، تمام داده های SEO وب سایت شما به صورت مرکزی قرار گرفته و گردآوری می شود ، و می توانید با استفاده از کوئری ها ، کلمات کلیدی و عباراتی را که می خواهید وب سایت و صفحات وب شما برای آنها رتبه بندی کند ، زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

روش های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود سئو سایت خود استفاده کنید:

برای از بین بردن ترافیکی که احتمال تخریب گزارش های جستجوگرها مانند مراجعه کنندگان جعلی (که ترافیک جعلی را به وب سایت شما می آورد) ، ترافیک هرزنامه را حذف کنید - یا ترافیک ارجاع خود را فیلتر کنید -.

ترافیک وب سایت ارگانیک و غیر ارگانیک را مقایسه کنید.

مشخص کنید کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را دارد ، بنابراین می توانید درک کنید که برای بهبود سئو در این صفحات چه کاری می توانید انجام دهید.

برای تعیین معیارهای تعامل در هر صفحه وب ، تعامل برای فهرست ها و صفحات وب سایت خود ، معیارهای خروج از صفحه و همچنین کسب ، رفتار و تبدیل صفحات فرود ، از گزارش های محتوای سایت استفاده کنید.


4. کارت گزارش رایگان SEO UpCity

کارت گزارش رایگان سئو توسط UpCity به شما امکان می دهد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد.

در ازای اندکی از اطلاعات تماس شما ، SEO Report Card گزارشی ارائه می دهد که موارد زیر را پوشش می دهد:

Analysis Rank: تصویری از مکان وب سایت شما در Google ، Yahoo! و Bing. رتبه بندی شما بر اساس کلمات کلیدی اصلی شما است.

Link Link: شرح مفصلی از تعداد وب سایت هایی که به سایت شما لینک می شوند.

تجزیه و تحلیل در سایت: نگاهی به میزان موفقیت شما در ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود در سراسر سایت خود.

دسترسی به وب سایت: اطلاعاتی درباره زمان بارگذاری و قابلیت دسترسی سایت شما.

Trust Metrics: نمای کلی از سطح اعتماد یا اقتدار سایت شما.

نمایه سازی فعلی: نشانه ای از تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده است.


5. بازاریابی اینترنتی نینجا

بازاریابی اینترنتی نینجاس یک شرکت SEO متمرکز با انواع ابزارهای رایگان است که می توانید برای مقایسه وب سایت خود در برابر رقابت ، بهینه سازی صفحات وب برای برخی از کلمات کلیدی ، تولید برچسب های متا و افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از ابزارهای SEO رایگان بازاریابی اینترنتی نینجا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

پیوندها و هدایت های خراب را شناسایی کرده و از ویژگی خزیدن سایت برای ایجاد نقشه سایت XML از وب سایت خود استفاده کنید.

تصاویر (به علاوه متن alt و اندازه نمایشگر آنها) و تمام پیوندهای صفحه خود (خارجی ، داخلی و غیره) را در صفحات وب خود مشاهده کنید تا بررسی کنید که چه چیزی خوب کار می کند و چه خرابی یا به روزرسانی نیاز دارد.

برای ارزیابی محتوای صفحه وب ، اطلاعات متا و پیوندهای داخلی خود از ابزار بهینه سازی در صفحه استفاده کنید.

مقایسه سئو سایت صفحات وب خود در مقایسه با صفحات وب یک رقیب.

زمان بارگذاری صفحه و مدت زمان نمایش هر یک از اجزای صفحه را تجزیه و تحلیل کنید.


6. مدیر وب بینگ

Microsoft Bing Webmaster به شما امکان می دهد به تعدادی از ابزارها دسترسی پیدا کنید که از طریق وب سایت شما اطلاعاتی ارائه می دهند مانند ابزارهای گزارشگری ، تشخیصی و سئو. ابزارهای SEO که می توانید بصورت رایگان استفاده کنید قدرت کمک به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت ، مدیریت بک لینک ها و بررسی کلمات کلیدی را دارند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما برای جستجوی ارگانیک بهینه شده است

در اینجا برخی دیگر از مواردی که می توانید با ابزارهای SEO Bing Webmaster انجام دهید وجود دارد:

برای درک صفحات ارجاع ، دامنه ها و پیوندهای لنگر ، در مورد نمایه پیوند خود اطلاعات کسب کنید.

تحقیق کلمات کلیدی را برای تعیین کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطب شما در جستجوی آنهاست و همچنین میزان جستجوی آن کلمات کلیدی و عبارات را انجام دهید.

از ویژگی اسکن سایت برای جستجوی وب سایت خود و شناسایی خطاهای فنی SEO استفاده کنید.

گزارش های جستجوگرها را دریافت کنید که در مورد هرگونه خطایی که در وب سایت و صفحات سایت شما وجود دارد به شما اطلاع می دهد.


7. سیلیزر

Seolyzer یک ابزار رایگان برای جستجوی سایت ، تجزیه و تحلیل ورود به سیستم و ابزار جستجوگرها است که به شما کمک می کند موتورهای جستجو مانند Google از وب سایت شما بازدید کنند. Seolyzer هنگام شناسایی سایت خود ، اطلاعاتی را که رباتهای خزنده در پرونده های ورود به سیستم سرور شما باقی می گذارد ، جلب می کند تا SEO KPI های شما را شناسایی و ایجاد کند. این ابزار همچنین کدهای خطا ، تغییر مسیرها و سرعت و عملکرد صفحه را شناسایی می کند.

علاوه بر این ، Seolyzer می تواند به شما کمک کند:

به سرعت مسائل مربوط به SEO را در وب سایت خود مانند زمان پاسخ دهی ضعیف ، پیام های خطا و میزان خزیدن به سرعت شناسایی و کنترل کنید تا بتوانید آنها را قبل از آسیب جدی برطرف کنید.


KPI های منحصر به فرد خود را با استفاده از Seolyzer مانند عملکرد صفحه ، میزان خزیدن ، کدهای وضعیت HTTP ، صفحات فعال و جدید و پاسخگویی دسک تاپ در مقابل تلفن همراه مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید.


صفحات وب خود را تقسیم بندی کنید تا مشخص کنید بیشترین صفحات خزنده شما چیست.


صفحات وب خود را که Google به عنوان مهمترین آنها تلقی می کند با آنهایی که به نظر شما مهمترین هستند مقایسه کنید (به عنوان مثال صفحات متمرکز بر درآمد).


تأثیر تلاش های SEO خود را به صورت صفحه به صفحه یا بر اساس دسته بندی صفحه اندازه گیری کنید.


8. SEOquake

SEOquake یک برنامه افزودنی Google Chrome است که به طور خودکار پارامترهای SEO یک صفحه وب را به سرعت و به صورت رایگان بررسی می کند. این شامل ممیزی SEO در صفحه ، بررسی پیوند داخلی و خارجی ، مقایسه URL و دامنه در زمان واقعی و صادرات پرونده داده است.

موارد دیگری که می توانید از SEOquake استفاده کنید:

با استفاده از ویژگی Link Link Examiner ، شرح مفصلی از نحوه عملکرد همه پیوندهای خود - از جمله URL ها ، متن لنگر و سایر انواع پیوندها - دریافت کنید.

گزارش های SEOquake که دریافت می کنید را تنظیم کنید تا فقط پارامترها و معیارهایی را که برای شما مهم است نمایش دهد.

دامنه ها یا URL های مختلف را برای پارامترهای SEO که برای شما مهم هستند مقایسه کنید.

سئو وب سایت خود را کنترل کنید تا هرگونه مسئله مرتبط با سئو را که توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده است ، شناسایی کنید.

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل سئو خود را به یک گزارش قابل تنظیم و اشتراک پذیر صادر کنید.


9. قابلیت دید پذیری

Seoability یک ابزار رایگان جستجوگر جستجوگرها است. با استفاده از آن ، می توانید میزان انطباق وب سایت خود با دستورالعمل های SEO امروز را آزمایش کنید. با وارد کردن URL خود ، سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نکاتی درباره چگونگی بهینه سازی بهتر وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

علاوه بر بررسی دقیق SEO از وب سایت خود ، به 1000 ممیزی زیر صفحه ، گزارش ایمیل و هشدارها ، و نظارت بر کلمات کلیدی دسترسی خواهید داشت.

در اینجا چندین مزیت دیگر استفاده از قابلیت Seoability وجود دارد:


خطاهای فنی و سایر مشکلات SEO در صفحه را پیدا کنید تا بتوانید به سرعت آنها را برطرف کنید.

برای فاکتورهای مختلف وب سایت از جمله متا اطلاعات ، کیفیت صفحه ، ساختار پیوند و سایر موارد نمره SEO دریافت کنید.

مسائل خاص سئو را با اطلاعات متای خود مانند عنوان / توضیحات متا ، برچسب های متا و نام دامنه یا URL های صفحه نامعتبر یا نادرست درک کنید.

مناطق مربوط به سرعت و کیفیت صفحه خود را مشخص کنید (مربوط به متن ، محتوای تکراری ، طراحی پاسخگو و ویژگی های alt برای محتوا).

بفهمید که چگونه می توان صفحه و ساختار پیوند شما را با به دست آوردن داده هایی در مورد هدرها ، پیوندهای داخلی ، لنگر متن نادرست و تعداد پیوندها ، بهبود بخشید.

خطاهای خاص سرور مربوط به هرگونه تغییر مسیر ، هدرهای HTTP یا پرونده های CSS و Javascript را شناسایی کنید.


10. پیوندهای من را بررسی کنید

Check My Links یک برنامه افزودنی Google Chrome است که می توانید برای اطمینان از عملکرد پیوندهای شما در صفحات وب داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواستید اصطلاحی را در ویکی پدیا جستجو کنید ، Check My Links می تواند به شما بگوید که در کل صفحه ویکی پدیا چند پیوند دارد و تعداد زیادی از آن پیوندها خراب است.

این مفید است زیرا می توانید بلافاصله (یا امیدوارم ، قبل از فعال شدن یک صفحه) پیوندهای خراب را اصلاح کنید. Check My Links با توجه به سازندگان آن برای توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایده آل است.

در اینجا چند نمونه دیگر از موارد Check My Links آورده شده است:

هر پیوند را در صفحات وب خود بررسی کنید و تمام پیوندهای نامعتبر و خراب را شناسایی کنید.

پیوندهای خوب را به رنگ سبز و پیوندهای خراب را با رنگ قرمز برجسته کنید.

با یک کلیک همه پیوندهای بد خود را به کلیپ بورد خود کپی کنید.


11. BROWSEO

BROWSEO یک مرورگر جستجوگرها است که به شما امکان می دهد صفحه وب خود را در قالب حذف شده مرور کنید تا بتوانید UX و محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین از SEO آن اطلاعات کسب کنید. هنگامی که URL را وارد کردید ، خروجی از HTML استفاده می کند تا بتوانید ساختار صفحه ، اصطلاحات جستجو بهینه شده و سایر عوامل مرتبط با SEO را درک کنید.

نمونه هایی از آنچه می توانید با BROWSEO انجام دهید عبارتند از:

تعداد کلمات صفحه را بدست آورید.

کد پاسخ سرور خود را کشف کنید.

تعداد پیوندهای داخلی و خارجی صفحه خود را تعیین کنید.

عناوین موجود در صفحه وب خود را شناسایی کنید.

تمام اطلاعات متا خود را دریافت کنید (به عنوان مثال برچسب عنوان ، توضیحات متا).
123456789
last