سامسونگ و مایکروسافت در تلاش هستند تا راه حل های مبتنی بر 5G ارائه دهند

چهارشنبه 9 مهر 1399
10:19
رضا

سامسونگ و مایکروسافت مدت هاست که در پروژه ها و فناوری های مختلفی از جمله خدمات ابری ، Office 365 و Xbox همکاری کرده اند.

سامسونگ و مایکروسافت مدت هاست که در پروژه ها و فناوری های مختلفی از جمله خدمات ابری ، Office 365 و Xbox همکاری کرده اند.

این دو غول فناوری اکنون اعلام کرده اند که در حال همکاری با یکدیگر برای ارائه راه حل های مبتنی بر ابر 5G سفارشی هستند.

در این پروژه ، سامسونگ 5G vRan از فناوری های رایانش ابری چند منظوره و یک هسته مجازی برای پلتفرم ابری Microsoft Azure استفاده می کند.

لاجورد امنیت بیشتری ایجاد می کند ، که برای مشاغل بسیار مهم است. چنین شبکه هایی را می توان در فروشگاه های خرده فروشی ، کارخانه های هوشمند و استادیوم ها راه اندازی کرد.

این همکاری مزایای اصلی شبکه های ابری را برجسته می کند و می تواند گسترش شبکه های 5G را برای مشاغل تسریع کند و به آنها کمک کند تا شبکه های 5G خود را سریعتر پیاده سازی کنند.

علاوه بر این ، استفاده از راه حل های کاملاً مجازی 5G در فضای ابری ، مقیاس پذیری و انعطاف پذیری قابل توجه شبکه را برای مشاغل و اپراتورهای تلفن همراه امکان پذیر می کند.

سامسونگ 5G vRAN انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بیشتری را برای مارک های پیاده کننده شبکه های 5G فراهم می کند. این پهنای باند مبتنی بر سخت افزار را با سرورهای استاندارد جایگزین می کند و مقرون به صرفه تر از شبکه های استاندارد 5G است.

سامسونگ نقش عمده ای در تجارت شبکه ایفا نکرده است ، اما از زمان تحریم های هواوی سخت تلاش کرده است تا تجارت خود را گسترش دهد.

این شرکت کره ای اخیراً قراردادهای عمده 5G را با Verizon در آمریکا ، KDDI در ژاپن و Telus در کانادا امضا کرده است.



[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]