بررسی تخصصی مچ بند هوشمند می بند 4

سه شنبه 29 مهر 1399
10:55
رضا

امروزه وسایل بهداشتی جایگاه ویژه ای در بین فناوران دارند. در این میان شیائومی Mi Band 4 یکی از مقرون به صرفه ترین گجت های این دسته است که البته از ویژگی های جالبی نیز برخوردار است.
امروزه وسایل بهداشتی جایگاه ویژه ای در بین فناوران دارند. در این میان شیائومی Mi Band 4 یکی از مقرون به صرفه ترین گجت های این دسته است که البته از ویژگی های جالبی نیز برخوردار است.

شیائومی Mi Band 4 چهارمین نسل از ساعت های هوشمند با نام تجاری چینی است که می تواند به عنوان یک ابزار تناسب اندام با کیفیت به عنوان یکی از بهترین دستگاه های دنیای فناوری ارائه شود.

این در حالی است که Mi Band 4 شیائومی در کنار ویژگی های آن مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. در حالی که ، قیمت باند تماشای باند 4 برابر با حدود 40 دلار دستگاه اعلام شده است.

با این حساب می توان از آن به عنوان ابزاری اقتصادی نیز یاد کرد. در این میان می توان به محصولی از سامسونگ به نام Samsung Galaxy Fit استناد کرد که با قیمت مشابه به فروش می رسد. البته سامسونگ محصولات دیگری نیز در این زمینه دارد ، از جمله گلکسی واچ ، که در اینجا می توانید در مقایسه با اپل واچ 4 مشاهده کنید.

همچنین خبر خوب برای کاربران چینی این محصول این است که آنها می توانند با استفاده از میکروفون داخلی ساعت هوشمند Xiaomi Mi Band 4 از ویژگی های دستیار هوشمند استفاده کرده و تجهیزات تکنولوژیکی خانه خود را کنترل کنند. با این حال ، حتی اگر به سایر تجهیزات تکنولوژیکی دسترسی ندارید ، دستگاه پوشیدنی Mi Band 4 همچنان می تواند به عنوان یکی از بهترین گجت های موجود در بازار ارائه شود.

بله ، مورد 4 از میکروفون های داخلی پشتیبانی می کند ، اما به خاطر داشته باشید که این میکروفون برای برقراری تماس یا تماس در نظر گرفته نشده است و در این ابزار هوشمند فرمان صوتی موجود است. اشکال دیگر در این زمینه این است که متأسفانه این دستیار صوتی به غیر از زبان چینی از زبان دیگری پشتیبانی نمی کند.

این مسئله همچنین به معنای سردرگمی تبلیغاتی در زبان فارسی است که می تواند به تجربه کار با UI در بند 4 آسیب برساند. با این حال ، اگر شما همچنین به دنبال ابزاری هوشمند برای ردیابی خواب و سایر ویژگی های مربوط به سلامتی هستید.

در واقع این ساعت مانند نسخه قبلی از سیلیکون ساخته شده است که قطر آن 18 میلی متر است. با این حساب ، می توان گفت که دستبند فوق الذکر از صفحه نمایش به خوبی محافظت می کند. بنابراین لازم نیست نگران ریزش آن باشید. از طرف دیگر ، نکته قابل توجه در مورد طراحی این ساعت هوشمند این است که از یک ظاهر مینیمال اسپرت بهره می برد.

اما از طرف دیگر ، آنچه باعث افزایش پاراگراف 4 نسبت به مورد 3 می شود ، نمایش این ساعت هوشمند است. زیرا صفحه Mi Band 3 از 0.75 اینچ به 0.95 اینچ ارتقا یافته است. مواد نمایشگر ساعت هوشمند Xiaomi Mi Band 4 OLED است و از رزولوشن 240 120 120 پیکسل پشتیبانی می کند که بالاتر از Mi Band 3 است.

از نظر کیفیت صفحه نمایش ، باید بگوییم که روشنایی خوب و کیفیت بالا از ویژگی های اصلی صفحه دستبند هوشمند Mi Band 4 است. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی متن را در معرض نور خورشید کشف کنند.

از طرف دیگر ، می توان گفت اکنون که صفحه ساعت هوشمند سامسونگ به عنوان یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش ها در گروه صفحه های OLED شناخته شده است ، می توان گفت که صفحه Xiaomi Mi Band 4 کیفیت بالایی نیز به کاربران ارائه می دهد.

در این رابطه ، می توانیم دلیل این کیفیت ساخت بالا و همچنین پردازنده مورد استفاده در § 4 را ذکر کنیم. همچنین ، هیچ دکمه فیزیکی بر روی بدنه یا نمایشگر این محصول وجود ندارد.

برنامه MyFit همچنین توانایی تجزیه و تحلیل کیفیت خواب را دارد و در این راستا ، زمان خواب کاربران را نیز اندازه گیری می کند ، استفاده از داده های به دست آمده از زمان خواب و بیداری شما ، می تواند میانگین خواب کاربران را در یک هفته نمایش دهد.

در این محاسبه ، اندازه گیری ها و تجزیه و تحلیل های ذکر شده بسیار دقیق بوده و جای هیچ گونه تردیدی باقی نمی گذارد. بنابراین پاراگراف 4 می تواند در رده سایر دستگاه ها در این زمینه گنجانده شود. در همین رابطه ، باید بگوییم که آزمایش توسط Wareable نشان می دهد که این ساعت هوشمند می تواند به اندازه ابزار Polar Ignite دقیق باشد.

نکته خوب دیگر در این زمینه این است که اگر کاربر در حالت شنا وارد ابعاد استخر شده باشد ، این گجت می تواند بازگشت کاربر به استخر و همچنین میزان کالری مصرفی را محاسبه کرده و به او نشان دهد.

همچنین خوب است بدانید که پس از شنا ، حتی اگر دست ها با ضربه روی صفحه خیس باشند ، کاربران می توانند زمان پایان فعالیت را اعلام کنند. دستان مرطوب ممکن است با چنین ابزاری کابوس نباشد ، اما در کمال ناباوری می توان گفت نتیجه کار شگفت انگیز و آسان است.

برای دیدن منبع خبر اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]