بازگشت CPY برای شکست Denuvo

سه شنبه 29 مهر 1399
11:01
رضا

در طی ماه‌های اخیر کاربرانی با بودجه بسیار پایین که توان تهیه عناوین گران قیمت 60 دلاری را ندارند کاملا ناامید شده بودند زیرا جدیدترین نسخه Denuvo موفق شد جلوی هر گونه کرک شدن را بگیرد.


در طی ماه‌های اخیر کاربرانی با بودجه بسیار پایین که توان تهیه عناوین گران قیمت 60 دلاری را ندارند کاملا ناامید شده بودند زیرا جدیدترین نسخه Denuvo موفق شد جلوی هر گونه کرک شدن را بگیرد.

در طی ماه‌های اخیر کاربرانی با بودجه بسیار پایین که توان تهیه عناوین گران قیمت 60 دلاری را ندارند کاملا ناامید شده بودند زیرا جدیدترین نسخه Denuvo موفق شد جلوی هر گونه کرک شدن را بگیرد. البته مشخص نیست دلیل این موضوع کاملا به Denuvo و قدرت آن باز می‌گردد یا دلایل دیگری در پشت پرده مانند عدم فعالیت گروه‌های فعال در زمینه کرک نیز در آن نقش داشتند.

اما در طی روزهای گذشته ما شاهد اتفاقات جالب توجهی بودیم که جان تازه‌ای به این دسته از کاربران هدیه داده است. در چند روز گذشته گروه معروف CPY یا Conspiracy موفق شده تا 5 عنوان بازی مهم را کرک نماید. این گروه در ابتدا کرک 4 بازی Death Stranding و A Total War Saga: TROY و EFootball PES 2021 و Mafia: Definitive Edition را در یک روز منتشر نمود و پس از آنها نوبت به Marvel’s Avengers رسید.

البته در این میان EMPRESS نیز بیکار ننشسته و قفل MORTAL KOMBAT 11 را شکست. همین اتفاقات باعث شده تا بسیاری از کاربران جمله Denuvo is Dead را به زبان آوردن و البته با اتفاقات اخیر شوخی‌های بسیاری انجام دهند.

هر چند که احتمالا این خبر خوبی برای کاربران داخلی به علت هزینه‌های سرسام آور خواهد بود اما مشخص نیست که تا چه زمانی شاهد عملکرد CPY و EMPRESS خواهیم بود.

در گذشته نیز اتفاق مشابهی رخ داده بود و Denuvo را شکست خورده خطاب می‌کردیم اما پس از آن این قفل امنیتی قدرتمندتر بازگشت تا جایی که حتی شایعاتی مبنی بر پایان کار گروه‌های کرک کننده نیز منتشر شده بود. در هر صورت نمی‌توان توسعه دهندگان و ناشران را برای انتخاب چنین قفل امنیتی سرزنش کرد.

حتی با این که شاهد کرک شدن بازی‌ها هستیم اما اکثر آنها حداقل چند هفته ابتدایی انتشار را بدون کرک شدن به پایان رسانده‌اند که مهم‌ترین زمان فروش یک عنوان تصور می‌شود.

منبع البته هستند توسعه دهندگان دیگری مانند CD Projekt RED معروف که اعتقاد دارد گیمرها شایسته آن هستند که به تجربه بازی خود بدون مشکل بپردازند و اگر بازی واقعا لیاقتش را داشته باشد گیمرها در هر صورت بازی را تهیه خواهند کرد. در پایین برخی شوخی‌های کاربران با این موضوع را مشاهده می‌کنید.



[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]