قاب های رنگارنگ Playstation 5

سه شنبه 6 آبان 1399
9:54
رضا

PlateStation5.com پوشش های بیرونی کنسول PS5 شما را در پنج رنگ ارائه می دهد:


PlateStation5.com پوشش های بیرونی کنسول PS5 شما را در پنج رنگ ارائه می دهد:
نسخه محدود Matte Black V1.1
رنگارنگ
گیلاس قرمز
استتار سبز
نیلی آبی
ظاهراً این سایت با طراحی قاب مشکی مات برای PS5 که طرفداران می خواستند شروع شد و سپس ساخت رنگ های سفارشی و مدل های متنوع تر را آغاز کرد. هرکدام از این کیت های سفارشی دارای پوشش جلویی و پشتی به قیمت 39.99 دلار خواهند بود. همچنین می توانید بین نسخه دیجیتال و دیسک PlayStation 5 یکی را انتخاب کنید.

این سایت اظهار داشت که محصولات آن غیر رسمی هستند و هیچ ارتباطی با سونی ، پلی استیشن یا حتی مارک پلی استیشن 5 ندارند. در حال حاضر ، همه این تصاویر تصاویر سه بعدی هستند و نمایانگر محصول واقعی نیستند.

از زمان عرضه کنسول PS5 در 13 نوامبر ، هیچ راهی برای تعیین عملکرد این قاب های رنگی وجود ندارد. اما از آنجا که وب سایت PlateStation5 دارای مدت زمان 10 روز بازگشت است ، این می تواند برای کاربران تا حدودی رضایت بخش باشد.

این شرکت همچنین در توییتر اعلام کرد که در حال کار با تولیدکنندگان خود برای اطمینان از مناسب بودن تایرها برای نسخه های دیجیتال و استاندارد است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر جایگزینی فریم کنسول بعدی خود توسط سونی وجود داشت. کالبد شکافی در پلی استیشن 5 به طور غیر مستقیم این موضوع را تأیید کرد. با این حال ، سونی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه های دیگر حاشیه و طراحی آن منتشر نکرده است.



[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]