Huawei Watch GT2 را مرور کنید

شنبه 24 آبان 1399
11:15
رضا

Watch GT 2 به عنوان نسل دوم ساعت هوشمند هواوی ، روشی متفاوت از ساعت های هوشمند فعلی را در پیش گرفت که در کنار ویژگی های مناسب ، عمر باتری شگفت انگیزی را ایجاد می کند.


Watch GT 2 به عنوان نسل دوم ساعت هوشمند هواوی ، روشی متفاوت از ساعت های هوشمند فعلی را در پیش گرفت که در کنار ویژگی های مناسب ، عمر باتری شگفت انگیزی را ایجاد می کند.



Watch GT 2 به عنوان نسل دوم ساعت هوشمند هواوی ، روشی متفاوت از ساعت های هوشمند فعلی را در پیش گرفت که در کنار ویژگی های مناسب ، عمر باتری شگفت انگیزی را ایجاد می کند.


به نظر می رسد این روزها سرعت رشد فناوری باتری با صنایع دیگر همخوانی ندارد و باتری ها برای تولیدکنندگان یک چالش محسوب می شوند و مصرف کنندگان را با مشکل روبرو می کنند. بنابراین سال گذشته هواوی با رویکردی متفاوت از ساعت هوشمند نسل اول این شرکت یعنی Huawei Watch Giant رونمایی کرد.


ساعتی که به لطف طراحی جذاب و باتری با دوام بسیار ویژه به نظر می رسید. هواوی امسال نسل دوم این ساعت را نیز معرفی کرد تا با حفظ و بهبود ویژگی های نسل قبلی ، زمینه را برای رقبا تنگ کند.

هواوی محصولات زیادی در حوزه ساعت و مچ بند هوشمند دارد. اگر علاقه دارید تا بدانید که این برند چند محصولا در این حوزه دارد, میتوانید در سایت کوک باش (مرجع تخصصی خرید ساعت) انواع لیست خرید ساعتهای هوشمند و مچ بند های هوشمند هواوی را ببینید. یا اینجا کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه اسمارت واچهای برند هواوی شوید و از لیست آنها مطلع شوید.


Huawei Watch GT 2 همزمان با رونمایی Huawei Mate 30 و Mate 30 Pro در اندازه های 46 و 42 میلی متر ارائه شد و Huawei به پیشرفت هایی از قبیل پردازنده قدرتمندتر ، قابلیت های بیشتر ردیابی ورزشی ، تماس صوتی ، و عمر باتری بیشتر است. ببخش


نسل دوم Watch GT با نمونه های قبلی متفاوت است و هواوی امسال پیشرفت های عمده ای در معماری طراحی خود ایجاد کرده است. مدل موجود برای بررسی نسخه 46 میلی متری Jet 2 است.


رویکرد هواوی به ساعت های هوشمند از چند طریق قابل بررسی است. ما GT2 را یک ساعت خاص می دانیم و اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید ، علاوه بر دلایل زیادی برای خرید آن ، دلایل خوبی نیز برای عدم خرید آن وجود دارد که کاملاً به دیدگاه شما نسبت به ساعت هوشمند بستگی دارد.


Huawei Watch GT 2 در نسخه 46 میلی متری ضخامت 10.7 میلی متر دارد و وزن آن 41 گرم به صورت قاب ساخته شده از پلاستیک و فولاد ضد زنگ است و آن را به یک تجربه بی نظیر ساعت هوشمند تبدیل کرده است.


صفحه Watch GT توسط شیشه صافی محافظت می شود که از دو طرف به طور یکنواخت خمیده است. اعداد روی آن حک شده است ، این یک تایمر 24 ساعته است و اگر تنظیمات ساعت در این موقعیت قرار داشته باشد ، عقربه ها مطابق با این استاندارد نمایش داده می شوند.


گجت 2 از صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی OLED با وضوح 454 45 454 پیکسل استفاده می کند که از وضوح و کیفیت خوبی برخوردار است. با روشنایی 1000 نیت ، عملکرد ساعت در زیر نور مستقیم خورشید قابل خواندن است.


G2 می تواند با سنسور روشنایی خودکار ، روشنایی صفحه را بصورت هوشمند تنظیم کند. در طول شب ، حداقل روشنایی ساعت کافی بوده و چشم را اذیت نمی کند.


در حین استفاده از ساعت ، ما از استفاده بدون دردسر چه در هنگام خواب یا بیدار شدن در موقعیت های مختلف از آن راضی بودیم و مشکلی احساس نمی کردیم. اما توجه داشته باشید که وقتی ساعت را به تلفن هوشمند متصل می کنید ، یک انیمیشن نمایش داده می شود تا نحوه صحیح استفاده از ساعت را به شما بیاموزد ، این همان چیزی است که باید به آن توجه کنید.


مکان صحیح اتصال ساعت دقیقاً روی مچ دست نیست و باید تقریباً با یک انگشت از مچ فاصله داشته باشد. با این حساب ، دکمه های کناری برخلاف انتظار آزار دهنده نیستند و با توجه به تراشکاری روی آنها ، احساس خوبی ایجاد می کند.


قسمت پایین ساعت Gadget 2 از سرامیک ساخته شده و دارای یک بریدگی در وسط است که نتیجه آن تأثیر موثرتری بین حسگرها و مچ دست است. این دست انداز جایی است که سنسور ضربان قلب قرار دارد و محل پین های شارژر به دستگاه متصل است.


شارژر ساعت برخلاف ساعت های هوشمند رایج موجود در بازار ، بی سیم نیست و از عملکردی مانند پین استفاده می کند. با این محاسبه ، ساعت هوشمند نسل دوم هواوی قابلیت شارژ بی سیم را ندارد و شما باید از شارژر اختصاصی آن استفاده کنید.


همچنین شارژ کامل 2 ساعت طول می کشد. درگاه شارژر نیز نوعی است که برای هر کابلی قابل استفاده است و همچنین در صورت داشتن کابل USB-C می توانید ساعت را با تلفن هوشمند خود شارژ کنید.



[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]