بهترین ساعت های هوشمند شیائومی در سال 2020

يکشنبه 2 آذر 1399
11:25
رضا

بسیاری هنوز فکر می کنند که ساعت هوشمند یک کالای لوکس است. اما علاقه مندان به فناوری و بسیاری از کاربران دیگر چنین تصوری ندارند.

بسیاری هنوز فکر می کنند که ساعت هوشمند یک کالای لوکس است. اما علاقه مندان به فناوری و بسیاری از کاربران دیگر چنین تصوری ندارند.

ساعتهای هوشمند و دستبندهای سلامتی ، با وجود برخی محدودیت ها ، بازار خوبی برای خود پیدا کرده اند. همانطور که برخی از مدل های شاخص آن دنیای ساعت های کلاسیک را به شدت تهدید می کند.

بزرگان فناوری در طراحی محصولات خود پیشرفت های چشمگیری داشته اند و توانایی های این ابزارهای سبک روز به روز در حال افزایش است. امروز قصد داریم در مورد بهترین ساعت هوشمند شیائومی با شما صحبت کنیم. البته در سایت کوک باش هم یک مطلب در این مورد هست که می توانید از این سایت کمک بگیرید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos را می توان نسل دوم ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace دانست که از نظر طراحی و ویژگی ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. در مقایسه با نسل اول ، این ساعت از مواد با دوام تر ساخته شده است و مواد مورد استفاده در تولید آن ، پلی کربنات تقویت شده با فیبر کربن است. علاوه بر این ، کیف سرامیکی برس دار با دکمه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316L و شیشه کریستال یاقوت کبود 2.5D جلوه ای منحصر به فرد به ساعت می بخشد.

این محصول دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.34 اینچی با رزولوشن 320 320 320 پیکسل است. علاوه بر این ، از پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی ، 512 مگابایت RAM و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی استفاده می کند. از نظر سخت افزاری ، این ساعت دارای سنسور شنوایی PPG ، شتاب سنج 3 محوره ، سنسور ژیروسکوپ ژئومغناطیسی ، فشارسنج و سنسور نور محیط است. همچنین ، از تراشه GPS کم مصرف در این دستگاه استفاده شده است.

نسخه جهانی شیائومی Amazfit Bip

هنگام استفاده از Amazfit Bip آزادی کامل خواهید داشت. با لمس صفحه و فشار دادن و استفاده از قابلیت های این ساعت هوشمند می توانید به منوهای مختلف بروید. این ساعت هوشمند شامل یک باتری 190 میلی آمپری است. شیائومی ادعا می کند که استفاده عادی از این ساعت هوشمند تا 30 روز در مصرف باتری صرفه جویی می کند.

ساعت هوشمند Amazfit Bip برای افرادی طراحی شده است که همیشه می خواهند ابزاری داشته باشند که بتوان با آنها پوشید و در شرایط مختلف می توانند از آن استفاده کنند. این محصول از استاندارد IP68 استفاده می کند که آن را در برابر آب ، گرد و غبار و نفوذ خواب مقاوم می کند. داشتن GPS داخلی به شما کمک می کند تا میزان فعالیت خود را ثبت کنید. بعد از هر تمرین با این ساعت هوشمند ، می توانید گزارش کامل فعالیت خود را از درون برنامه Fit مشاهده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

قطر صفحه این ساعت 40 میلی متر است و دارای سه عقربه آنالوگ و دو محور است که محور بزرگتر ، محور زمان و تعداد محور کوچکتر را نشان می دهد. ساعت به صورت خودکار زمان را تنظیم می کند ، از ساعت جهانی پشتیبانی می کند و همچنین دارای حالت مکث ، اعلان های تماس و ساعت زنگ دار است. با ویژگی ترکیبی این ساعت می توان کمبود یک صفحه نمایش مناسب برای تنظیم ویژگی های فوق را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند جبران کرد.

بدنه این ساعت از استیل 316 ساخته شده است و آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می کند. این ساعت مجهز به یک باتری CR2430 با ظرفیت 320 میلی آمپر ساعت است که 6 ماه استفاده مداوم را تضمین می کند و پس از زمان ذکر شده به راحتی قابل تعویض است. ساعت هوشمند Xiaomi Meijia Quartz Hybrid دارای مقاومت در برابر آب 3ATM و فشار آب تا 30 متر است.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]