ساعتهای G-Shock چگونه ساخته می شوند

دوشنبه 22 دی 1399
13:54
رضا

کاملاً ثابت شده است که در اوایل دهه 80 ، کیکو ایب ، رئیس ساعت مچی کاسیو ، پس از تخریب ساعت مکانیکی خود ، خود و تیمش را به چالش کشید تا یک ساعت تخریب ناپذیر بسازد که به ویژه می تواند در برابر سقوط 10 متری مقاومت کند.

کاملاً ثابت شده است که در اوایل دهه 80 ، کیکو ایب ، رئیس ساعت مچی کاسیو ، پس از تخریب ساعت مکانیکی خود ، خود و تیمش را به چالش کشید تا یک ساعت تخریب ناپذیر بسازد که به ویژه می تواند در برابر سقوط 10 متری مقاومت کند.
تیم Ibe حدود 200 نمونه اولیه ساخت و به معنای واقعی کلمه ، آنها را از پنجره بیرون انداخت. چیزی که به نظر می رسد یک پروژه فیزیک دبیرستان است ، سرانجام G-Shock اصلی ، یک ساعت دیجیتالی با پوشش پلاستیکی که یکی از شاخص ترین خطوط تماشا در تاریخ زمان سنجی را ایجاد می کند ، متولد شد.

قبل از طلوع G-Shock ، ساعت ها بخش بسیار کمی از امپراتوری الکترونیکی کاسیو بودند ، اما امروز G-Shock "بزرگترین دارایی کاسیو" است ، به گفته مدیر ارشد اجرایی یویچی ماسودا. طبق گفته کاسیو ، به دلیل تغییر در استراتژی ، فروش ساعت های G-Shock در بالاترین حد خود قرار دارد. این مارک دیگر فقط ساعت های دیجیتالی متواضع و سخت را به فروش نمی رساند - بلکه کاسیو به ارائه فرمول کلاسیک G-Shock با مواد رده بالاتر و عملکردهای به روز شده روی آورده است.

جی شاک ساعتهای بسیار زیادی دارد و اگر شما قصد دارید که یک ساعت جی شاک را برای خرید انتخاب کنید پیشنهاد میکنم که حتما از سایت کوک باش اقدام کنید و یا اینجا کلیک کنید و وارد صفحه ساعتهای جی شاک شوید و لیست را مشاهده کنید.

یک دلیل خوب برای این امر وجود دارد: برآورد کاسیو ، بازار ساعت مچی سالانه حدود 1 میلیارد ساعت را تشکیل می دهد ، و به طور فزاینده ای پوشیدنی های ورزشی و هوشمند با حدود 130 میلیون واحد (این نیز طبق تحقیقات خود کاسیو) در حال کاهش است.

کاسیو به طور طبیعی بخشی از این عمل را می خواهد ، اما دقیقاً می داند نقاط قوت آن کجاست. اگرچه این برند ساعت های هوشمند کاملی (به عنوان مثال آنهایی که می توانند برنامه های شخص ثالث را اجرا کنند) ایجاد کرده است ، اما قصد دارد به جای اینکه با سامسونگ و اپل رقابت کند ، به پوشیدنی های ورزشی و تناسب اندام گرایش داشته باشد.

معنی این امر این است که G-Shock روی اصطلاحاً "ساعتهای هوشمند ترکیبی" تمرکز کرده است ، ساعتهای کوارتز سنتی مملو از فناوریهای هوشمند مانند اتصال بلوتوث ، زمان سنجی اتمی و ردیابی فعالیت.

به طور بالقوه ، در آینده ویژگی های بیشتری مانند اضافه کردن مجدد سیستم بهبود یافته ضربان قلب (کاسیو در برخی از ساعت ها از دهه 1990 مانیتور بود) و راه های افزایش عمر باتری (مسودا به سیستمی اشاره کرد که می تواند از آن استفاده کند) حرارت بدن برای شاد کردن مجدد باتری ساعت).

فاکتور در استفاده روزافزون G-Shock از فلزات تمام شده برای محصولات گران قیمت آن است و شما یک نسخه از G-Shock دارید که به نظر می رسد بسیار متفاوت از دهه 80 و 90 است (جهنم ، آنها حتی بالا نبودند -خط آن موقع پایان دهید) ، حتی اگر زیبایی شناسی و ماموریت کلی آن ثابت مانده باشد.

به همین ترتیب ، آزمایش و تولید G-Shock از همان روزهای ابتدایی تماشای یک پنجره باز ، مسیری طولانی را طی کرده است. در ژاپن ، خط G-Shock دارای یک مرکز تحقیق و توسعه اختصاصی در Hamura - حومه حدود یک ساعت غرب توکیو است - و یک خط تولید حرکت در استان یاماگاتا.

اولی ، در ظاهر ، هنوز هم برخی از جذابیت های آزمایشگاه علوم دبیرستان-علوم را حفظ می کند. این یک اتاق نسبتاً کوچک و دارای نور فلورسنت است که مملو از ترکیبی از ماشین های مختلف است که برای رسیدن مدل های مختلف G-Shock به حد مجاز استفاده می شود. طبق گفته کاسیو ، در هر روز 10 تا 20 نفر در تلاش برای از بین بردن ساعتهای G-Shock - هر دو نمونه اولیه از هر مدل جدید و مدل های تولید تصادفی انتخاب شده - با قدرت جاذبه ، آب ، فشار ، برق و حتی چکش

بله چکش یکی از ساده ترین و ساده ترین آزمایش های کاسیو شامل پتوی قابل چرخش قابل توجهی است که به دور خود می چرخد ​​تا G-Shock را به تور بکشد تا ببیند آیا می تواند از یک ضربه چکش زنده بماند یا خیر. در کنار این ممنوعیت ، دستگاهی تقریباً اشعه ای به نظر می رسد که با انرژی الکترواستاتیک ساعت را از بین می برد.

همچنین در آزمایشگاه تحقیق و توسعه دستگاه های کارتونی کمتری دیده می شوند: یک دستگاه G-Shock را در یک محلول قرمز مایل به تقلید از گل غوطه ور می کند در حالی که چهار شاخه به طور ریتمیک هر دکمه را صدها بار فشرده می کند تا ببیند که چگونه ساعت می تواند تا حد بالقوه نفوذ کند خاک و گل.

در کنار این دستگاه دستگاهی وجود دارد که مقاومت در برابر فشار آب را آزمایش می کند در حالی که هر فشار دهنده را نیز فعال می کند - کاسیو می گوید این تنها دستگاه در جهان است که می تواند هر دو را به طور همزمان آزمایش کند.

منبع خبر اصلی: ساعت های جی شاک کاسیو


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]