Panerai سبک کرونومتر خود را با New Luminor Chrono در سه مرجع ارتقا می دهد

سه شنبه 2 شهريور 1400
18:13
رضا

حقیقت این است که Panerai از سال 1943 ، زمانی که نمونه اولیه Mare Nostrum خود را برای مشتری قدیمی شرکت ، نیروی دریایی ایتالیا تکمیل کرد ، ساعتهای مجهز به کرونوگراف می ساخت.
حقیقت این است که Panerai از سال 1943 ، زمانی که نمونه اولیه Mare Nostrum خود را برای مشتری قدیمی شرکت ، نیروی دریایی ایتالیا تکمیل کرد ، ساعتهای مجهز به کرونوگراف می ساخت.

در حالی که آن مدل هرگز از مرحله نمونه اولیه عبور نکرد ، روح آن در مجموعه جدید Luminor Chrono ، که با سه منبع شروع می شود ، همه در موارد فولاد ضد زنگ آغاز می شود.

اینها شامل PAM01109 ، با صفحه مشکی مات و بند چرمی تمساح مشکی است. PAM01218 ، با صفحه سفید مات و بند تمساح مشکی ؛ و PAM01110 ، با صفحه آبی ساتن و سولتی آبی و دستبند فولادی با برس و صیقلی جدید (مورد دوم ، ویژگی دیگری که در گذشته به طور گسترده با Panerai مرتبط نبود). این ساعت به عنوان یک ساعت عقربه ای زیبا و بسیار پرکاربرد شناخته شده است و ما انتظار داریم تا بتوانیم با کمک آن بهترین ها را داشته باشیم.

هر سه دارای صفحه شماره گیری چند سطحی به سبک "ساندویچ" و دستگاه پل محافظ تاج هستند که ویژگی بارز مدلهای Luminor است ، اما مدلهای Chrono شامل چند مورد اضافی هستند.

از جمله این افزودنی ها می توان به فشارسنج های کرونوگراف اشاره کرد که به طور غیرمتعارف در سمت چپ بدنه به شکل کوسن و با قطر 44 میلی متر قرار گرفته و در نتیجه با محافظ تاج غالب در سمت راست تعادل ایجاد می کند.


تنظیم شماره گیری دو طرفه با جزئیات آبی روشن برای شناسایی عملکردهای زمان سنج (به طور خاص ، نوک شمارنده ثانیه های مرکزی و دست جمع کننده 30 دقیقه ای در ساعت 3 ، به موازات ثانیه های کوچک زیر ساعت در ساعت 9) ؛ و مقیاس تاکیمتر "پایه 100" بر روی فلنج ، ویژگی ای که امکان محاسبه سرعت بر اساس زمان و فاصله را فراهم می کند.

داخل محفظه 100 متری مقاوم در برابر آب (پشت کیس پشتی پیچ دار 12 طرفه) یک حرکت اتوماتیک جدید با نام Panerai Caliber P.9200 با 41 جواهر ، فرکانس 28800 ولت در ساعت و ذخیره انرژی 42 ساعته قرار دارد.

مشخص نیست چه مقدار از P.9200 در داخل تولید می شود-اکثر کالیبرهای تولید Panerai دارای حداقل سه روز ذخیره انرژی هستند و همه مدل های قبلی کرونوگراف آن دارای حرکات پایه برون سپاری شده اند-اما مجهز به تکنیک های مدرن مدرن است عناصری مانند چرخ تعادل Glucydur و محافظ شوک Incabloc.

دستبند استیل در PAM01110 با طراحی باریک و ارگونومیک و اتصالات منحنی شکل پل الهام گرفته از سیستم قفل ایمنی Panerai به ویژه قابل توجه است.

مطابق با روندهای فعلی ، همه بندها و دستبندهای مدل از یک سیستم تعویض استفاده می کنند که به کاربران اجازه می دهد به راحتی از بند به دستبند و بالعکس تغییر کنند.

[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]