برترین مارک های ساعت لوکس که باید بدانید

سه شنبه 2 شهريور 1400
18:35
رضا

بهترین مارک های ساعت مچی لوکس جهان فراتر از فایده گرایی است و نشان دهنده سبک شخصی استفاده کننده است. در حالی که برخی از ساعت های زیبا با قیمت پایین تر در دسترس هستند ، ساعت های خوب نمونه شخصیت ، طعم و فردیت هستند.
بهترین مارک های ساعت مچی لوکس جهان فراتر از فایده گرایی است و نشان دهنده سبک شخصی استفاده کننده است. در حالی که برخی از ساعت های زیبا با قیمت پایین تر در دسترس هستند ، ساعت های خوب نمونه شخصیت ، طعم و فردیت هستند.

چه برای خرید ساعت از یکی از برترین مارک های ساعت لوکس جهان باشید و چه به سادگی در حال کاوش باشید ، وقتی درک کاملی از این ساعت ها بدست آورید ، از آن سود خواهید برد.

در اینجا ، ما نگاهی عمیق به لیست مارک های برتر خود از ساعت سازان سوئیسی ، آلمانی و انگلیسی و دیگر ساعت ها می اندازیم. زیبا ، قابل اعتماد و مجلل ، هر یک از اینها چیزهای خاصی برای ارائه دارند.

رولکس

رولکس یکی از مارک های ساعت لوکس در جهان است که بسیار شناخته شده است. این شرکت با ارائه مجموعه ای خیره کننده از ساعت هایی که به طرز شگفت انگیزی با عملکرد ترکیب شده اند ، طرح های کلاسیک و پیشرفته را به طور یکسان ارائه می دهد.

به دنبال موارد دلخواه مانند Submariner ، Datejust ، Yachtmaster و موارد دیگر باشید. اگر امیدوار هستید ساعت سرمایه گذاری مناسبی پیدا کنید ، حتماً رولکس را در نظر داشته باشید. این ساعت ها ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند ، شاید به این دلیل که بسیار مورد علاقه هستند.

رولکس در ابتدا با نام های ویلسدورف و دیویس شناخته می شد. در حالی که امروزه یکی از مشهورترین مارک های ساعت سوئیسی است ، کار خود را در لندن در سال 1905 آغاز کرد. این شرکت توسط آلفرد دیویس ، برادر همسرش ، هانس ویلسدورف تأسیس شد ، در سال 1915 نام شرکت به رولکس تغییر یافت.

در سال 1919 ، مالیات های زمان جنگ هزینه های تولید را به ارتفاعات ممنوع رساند و رولکس عملیات خود را به ژنو ، سوئیس منتقل کرد. رولکس به خاطر کیفیتش مشهور است و به خاطر نوآوری هایش نیز مشهور است.

در سال 1910 ، این شرکت به عنوان اولین سازنده ساعت مچی موفق به اخذ گواهی ساعت سنج برای ساعت مچی شد. در سال 1926 ، شرکت Oyster ، اولین ساعت از بسیاری از ساعتهای ضد آب را معرفی کرد. در سال 1956 ، Rolex Day-Date به عنوان اولین ساعت مچی عقربه ای با قابلیت تغییر روز و تاریخ به طور خودکار بر روی صفحه برای فروش عرضه شد.

اینها تنها چند مورد برجسته است. امروزه ، رولکس همچنان به ارائه طرح های جدید خلاقانه ادامه می دهد و این شرکت به دلیل حمایت مالی و فعالیت های بشردوستانه مشهور است.

ساعت رولکس دیتونا

امگا

در سال 1894 ، یک شرکت ساعت سازی به نام "Louis Brandt et Frères" یک کالیبر 19 معروف به نام Omega ایجاد کرد. این شرکت در افتخار خود در سال 1903 تغییر نام داد.

در سال 1932 ، اولین Chronograph مچ کوچک معرفی شد. Omega 28.9 Chronograph تنها یکی از بسیاری از ساعت های معروف این شرکت است.

ساعتهای امگا از سال 1932 در بازیهای المپیک حضور داشته اند و این تنها یکی از مواردی است که این نام تجاری ساعتهای لوکس را مشهور کرده است.

شخصیت جیمز باند از سال 1995 در فیلم های جاسوسی از ساعت های امگا استفاده می کرد و فضانوردان ناسا در سال 1969 در سفر به ماه از ساعت های امگا استفاده می کردند.

ساعت های امگا که به دلیل عملکرد و سبک شناخته می شوند ، انواع مختلفی از سبک ها را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهند.

مانند دیگر ساعتهای خوب اروپایی ، ساعتهای امگا در طول این سالها از بسیاری از افراد استفاده کننده برجسته برخوردار بوده اند. برخی از افراد برجسته عبارتند از ژاک کوستو ، باز آلدرین ، تام هنکس ، پرنس ویلیام ، جورج کلونی و جان اف کندی.

طرفداران NCIS می توانند مارک هارمون و مایکل ودرلی را با ساعتهای امگا متناسب با خود ببینند.


پاتک فیلیپ

ساعت های پاتک فیلیپ از زمان تأسیس خود در سال 1851 تعدادی از بهترین ساعت ها را تولید کرده است. این ساعت ها به دلیل دقت و ویژگی های مفید متعدد از جمله تقویم های دائمی ، تکرارکننده های دقیقه ، ثانیه های ثانیه و کرونوگراف ، دست ساز هستند.

این ساعت نه تنها یکی از مشهورترین مارک های ساعت لوکس سوئیسی در جهان است ، بلکه از نظر کلکسیونرها و متخصصان ساعت نیز از رتبه بالایی برخوردار است. اوج عملکرد و پیچیدگی های جالب این ساعت ها را به یکی از بی نظیرترین و هیجان انگیزترین ساعت ها تبدیل کرده است.

پاتک فیلیپ بیشتر به دلیل ظاهر جذاب و سنتی خود و مکانیک های بسیار کاربردی اش شناخته شده است. ساعتهای Patek Philippe منحصر به فرد و در ظاهر کلاسیک ، چهره های مشهوری مانند ملکه ویکتوریا ، شاهزاده آلبرت و کریستین نهم دانمارک بوده اند.

بسیاری از مورد علاقه ترین ساعت های Patek Philippe دارای پیچیدگی های فوق العاده ای از جمله نمودار ستاره ، مراحل ماه ، تقویم های دائمی و موارد دیگر هستند.


TAG Heuer

TAG Heuer در سال 1860 تأسیس شد و در ابتدا با نام Uhrenmanufaktur Heuer AG شناخته می شد. این شرکت در سال 1985 توسط گروه TAG خریداری شد و سپس در یک خرید دوستانه توسط کنگلومرای کالاهای لوکس فرانسوی LVMH خریداری شد.

TAG Heuer ثبت اختراع داشبورد به نام "زمان سفر" را در سال 1911 ثبت کرد و اولین کرونوگراف مچی خود را در سال 1914 معرفی کرد. با توجه به ارتباط نزدیک آن با صنعت خودروسازی ، تعجب آور نیست که TAG Heuer سابقه ای در محبوبیت در خودروهای حرفه ای و آماتور داشته باشد. روروک مخصوص بچه ها

در سال 2013 ، این شرکت پنجاهمین سالگرد Carrera خود را جشن گرفت ، یک کرونوگراف با الهام از مسابقات که از زمان معرفی آن در 1963 تا کنون ده نسل را پشت سر گذاشته است.


بروگه

در حالی که Breguet در سال 1775 در پاریس تأسیس شد ، این شرکت بعداً آثار خود را به سوئیس منتقل کرد. از جمله بسیاری از مشتریان معروف آن ناپلئون و ماری آنتوانت هستند. Breguet ، یکی از قدیمی ترین تأسیسات ساعت سازی در جهان ، دارای ویژگی متمایز در تولید اولین ساعت مچی است ، موفقیتی که در سال 1810 اتفاق افتاد. از زمان تأسیس ، این شرکت بارها دست خود را تغییر داده است. امروزه متعلق به گروه سواچ است.


Audemars Piguet

Audemars Piguet مانند بسیاری از مارک های برتر ساعت دیگر در جهان از سوئیس سرچشمه می گیرد. این شرکت توسط دوستان دوران کودکی Jules-Louis Audemars و Edward-Auguste Piguet در سال 1875 تأسیس شد ، این شرکت سالانه حدود 36000 ساعت ساعت عالی تولید می کند ، بعلاوه حرکت برای ساعت های تولید شده توسط Bulgari و Tiffany & Co. Roayal Oak Offshore و مفهوم Royal Oak.


چوپارد

اگر عاشق ظاهر کلاسیک و جزئیات زیبا هستید ، احتمالاً از ساعت های Chopard قدردانی خواهید کرد. این ساعت های پیچیده که از سال 1860 در سوئیس تولید می شوند ، به دلیل زیبایی طراحی بسیار مورد توجه هستند. Chopard همچنین به خاطر جواهرات خوب خود مشهور است ، که ممکن است برخی از مدلهای نفیس تولید شده در طول چند دهه را توضیح دهد. ساعت های لوکس Chopard توسط تعدادی از چهره های مشهور پوشیده می شود و این شرکت با مشارکت در رالی اتومبیل Mille Miglia ، جایزه تاریخی تاریخی موناکو و جشنواره فیلم کن خود را بیشتر متمایز می کند.


Jaeger- LeCoultre

ساعتهای Jaeger-LeCoultre واقعاً منحصر به فرد و فوق العاده خیره کننده از سال 1833 تولید شده اند. این ساعت های نوآورانه با ارائه جلوه های نفیس با جزئیات پیچیده و منحصر به فرد ، در سوئیس به طرز ماهرانه ای ساخته شده اند. Jaeger-LeCoultre تعدادی از مشارکت های مهم در صنعت ساعت را شامل می شود ، از جمله اختراع ساعت بدون کلید ، که در سال 1845 معرفی شد. عوارض زیبا ، جواهرات درخشان و قاب های برگشت پذیر تنها برخی از ویژگی هایی هستند که در هنگام استفاده از آنها مشاهده خواهید کرد. شما نگاه دقیق تری به این ساعت های شگفت انگیز بیندازید.


A. Lange & Söhne

این ساعت لوکس آلمانی در سال 1845 تاسیس شد ، A. Lange & Söhne اولین ساعتهای جیبی با کیفیت بالا را از آثار خود در Glashütte تولید کرد. مانند بسیاری دیگر از مارک های معروف ساعت آلمانی ، A. Lange & Söhne موظف بودند در طول جنگ جهانی دوم ساعت مچی بزرگ را به هواپیماهای آلمان ارائه دهند. پس از پایان جنگ جهانی دوم ، دولت شوروی پس از جنگ اموال این شرکت را مصادره کرد. در دسامبر 1990 ، در پی فروپاشی دولت آلمان شرقی ، مرمت شد. پیچیدگی ها مدل های اولیه A. Lange & Söhne و بسیاری از ساعت هایی را که امروزه تولید می کند جلب کرد.


Glashütte اصلی

Glashütte Original یک مارک بسیار جدیدتر از همتایان خود است ، در سال 1994 تأسیس شد زمانی که VEB Glashütter Uhrenbetriebe (GUB) در سال 1994 خصوصی شد. قبلا بخشی از یک گروه شرقی آلمان شرقی شامل A. Lange & Söhne بود ، در حال حاضر متعلق به Swatch است گروه Glashütte Original یکی از معدود سازندگان ساعت است که از حرکات خاص خود استفاده می کند و تا به امروز ، ساعتهای آن دارای 10 نوآوری حرکتی اختصاصی است.


UTS مونشن

یک نام تجاری جدیدتر ، UTS München در سال 1999 به عنوان یک شرکت مهندسی تاسیس شد. این ساعت های باشکوه که به سرعت از محبوبیت بالایی برخوردار شدند ، کاملاً در خانه تولید می شوند. UTS München در زمینه ساعتهای غواصی حرفه ای تخصص دارد و دارای عمق 1000 تا 4000 متر است.


پیاژه SA

پیاژه SA از زمان تأسیس در سال 1874 از موفقیت برخوردار بوده است. این موسسه به عنوان ششمین مارک معتبر جواهرات توسط موسسه لوکس شناخته می شود و به دلیل حرکات پیچیده مشهور است. حرکات واپس گرا ، حرکات اسکلت توربیلون ، حرکات خودگردان و حرکات مدرن و فوق باریک به این ساعت ها قدرت می دهد و آنها را منحصر به فرد می کند. پیاژه SA بزرگترین کارگاه جواهرات ژنو را در اختیار دارد ، هر سنگی با دست تراشیده ، صیقل داده و چیده می شود. الماس و سایر سنگهای قیمتی که در ساعت و جواهرات این شرکت استفاده می شود از بهترین کیفیت برخوردار است.


برمونت

Bremont توسط برادران Giles و Nick English تأسیس شده است ، ساعت سازی با موضوع حمل و نقل هوایی مستقر در انگلستان است. داستان بنیانگذاران یک داستان تلخ است. مرگ پدر آنها در سال 1995 ، که در حین آموزش برای یک نمایش هوایی رخ داد ، آنها را تشویق کرد تا این شرکت را ایجاد کنند. ساعتهای برمونت بر اساس مشخصات COSC ساخته شده اند و از ابزارهای معروف هواپیما الهام گرفته اند. تنها چهار بوتیک برمونت در سراسر جهان وجود دارد و همه مدلها تقاضای زیادی دارند.


برمونت

راجر دبلیو اسمیت

یکی از مشهورترین مارک های ساعت مچی بریتانیایی ، راجر دبلیو اسمیت است ، شرکتی که به نام بنیانگذار آن نامگذاری شده است و پس از علاقه مند شدن به فال شناسی ، اولین ساعت خود را به طور باورنکردنی ساخت. اسمیت برنده جایزه بهترین کاردستی بریتانیا در جوایز لوکس والپول بریتانیا در سال 2015 شد. تمام ساعتهای راجر دبلیو اسمیت دست ساز در جزیره من هستند و هر کدام یک اثر هنری زیبا هستند.


کارتیه

کارتیه از زمان تاسیس در سال 1847 به دلیل ساعت و جواهرات خود مشهور بوده است. اگر به دنبال یک ساعت با جذابیت مشهور هستید ، ممکن است کارتیه مناسب شما باشد.

مانند دیگر ساعت سازان لوکس ، کارتیه از مواد درجه یک استفاده می کند. متوجه خواهید شد که اکثر ساعتهای این شرکت دارای اعداد رومی هستند که ظاهر منحصر به فرد و برجسته ای به میراث پاریسی کارتیه می دهد.


Breitling

اگر به زیبایی و جنبه های عملکردی ساعت های غواصی و ساعت های هواپیما علاقه دارید ، Breitling را در نظر بگیرید. این مارک لوکس در سال 1884 تاسیس شد و آنقدر قابل اعتماد است که ساعتهای آن مورد استقبال خلبانان و فضانوردان جنگنده قرار می گیرد.

همه مدلهای ساعت Breitling دارای کرونومترهای معتبر هستند و بسیاری از آنها دارای مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک هستند. سایر ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از قوانین اسلاید دایره ای در ساعت های Nativimer و فرستنده های رادیویی در داخل ساعتهای Breitling Emergency.

در سال 2003 ، یک جفت خلبان انگلیسی هلیکوپتر خود را در قطب جنوب سقوط کردند و پس از فعال کردن فرستنده های خود نجات یافتند.


پانرای

عناصر طراحی جسورانه و ساده ، ساعت های Panerai را برجسته می کند. این شرکت در فلورانس ایتالیا در سال 1860 تأسیس شد و امروزه در میلان واقع شده است.

Panerai هنگامی که در اوایل قرن بیستم ساعت و ابزار دقیق برای نیروی دریایی سلطنتی ایتالیا تولید کرد ، شهرت یافت. بین سالهای 1938 و 1970 ، Panerai بیشتر به دلیل ساعتهای غواصی نظامی خود مشهور بود.

در سال 1993 ، Panerai شروع به تمرکز بر بازار ساعت های غیرنظامی کرد. این نام تجاری به سرعت هنگامی که سیلوستر استالونه بازیگر ، Panerai Luminor را در رم خریداری کرد ، شهرت زیادی کسب کرد ، که در طول فیلمبرداری فیلم Daylight آن را پوشید.

از آن زمان ، ساعت های Panerai در سراسر جهان از محبوبیت برخوردار شدند. اگر می توانید یک ساعت مچی قدیمی Panerai خریداری کنید ، خودتان را خوش شانس بدانید. این ساعت ها بسیار مورد علاقه کلکسیونرها هستند.

[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]