لیونل مسی یک تیم جدید و یک ساعت جدید دارد

چهارشنبه 3 شهريور 1400
18:36
رضا

بعدازظهر سه شنبه ، لیونل مسی بارسلونا را ترک کرد ، باشگاهی که بیش از دو دهه با آن تماس گرفته بود. او سوار هواپیما به مقصد پاریس شد و از پنجره فرودگاه لو بورژ بیرون رفت تا برای طرفدارانش دست تکان دهد. این ... جدید بود

بعدازظهر سه شنبه ، لیونل مسی بارسلونا را ترک کرد ، باشگاهی که بیش از دو دهه با آن تماس گرفته بود. او سوار هواپیما به مقصد پاریس شد و از پنجره فرودگاه لو بورژ بیرون رفت تا برای طرفدارانش دست تکان دهد. این ... جدید بود

مسی در طول دوران حرفه ای خود چیزی جز وفادار نبوده است: 21 سال حضورش در آکادمی و تیم بارسلونا گواه این امر است. بیشتر در مورد ساعت های او یکسان بود - می توانید مچ دست او را بازیکن تیم مثال بزنید.

او سالها پس از کسب اولین عنوان خود با بارسلونا در سال 2005 ، Audemars Piguet Royal Oak را به عنوان هدیه دریافت می کرد ، و مرتباً از این برند استفاده می کرد.

او در سال 2010 سفیر شد ، سپس در 2012 در ساخت ساعت مچی با هاوس همکاری کرد. در چند سال گذشته ، او لباس عظیم Jacob & Co. را پوشیده بود.

با صفحه آبی و سفید ، منعکس کننده رنگ پرچم نماینده خانه مسی آرژانتین است. این ساعت نتیجه همکاری و مشارکت دیگری است که مسی در سال 2019 تقویت کرد.

اما مسی به وضوح آماده آزمایش چیزهای جدید است و وفاداری تیمش تنها چیزی نبود که تغییر کرد. هنگامی که او برای استقبال از طرفداران تیم جدیدش ، پاری سن ژرمن ، از پنجره ای در فرودگاه بیرون رفت ، یک ساعت جدید بر تن داشت: Rolex Yacht Master.

رولکس قایق بادبانی-لیونل مسی

مطمئناً قایق بادبانی واضح ترین انتخاب برای مسی نیست. در میان ساعتهای رولکس ، Daytona معروف جهان نیست ، یا Day-Date اصلی و زیبا.

من فکر می کنم این یک انتخاب خوب برای یک ورزشکار است ، اگرچه دارای یک بند لاستیکی و یک قاب سرامیکی مقاوم است.

اما ساعت ها به قدری در برابر کوچکترین تغییرات در باد مخالف هستند که ممکن است این لحظه جاودانه استاد قایق بادبانی باشد. تصور این امر به عنوان آغاز یک میراث جدید برای این ساعت کار سختی نیست.

گردآورندگان باید این عکس مسی را که در پنجره با طرفداران جدیدش احوالپرسی می کند ، تشخیص دهند. اگر میسی تصمیم بگیرد از این ساعت جدا شود (البته برای امور خیریه!) ، این یک ساعت است که خانه حراج به طور حتم ده ها سال آینده آن را تبلیغ خواهد کرد.

Yacht -Master برای همیشه یکی از ساعت های بزرگ یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان خواهد بود ، در حالی که مراسم مهمی را در حرفه خود جشن می گیرد - و در دنیای ساعت ها ، این یک زمان بزرگ است.

تنظیم رولکس توسط راسل وستبروک

مسی و وستبروک موافق هستند: اگر می خواهید تیم را تغییر دهید ، باید این مراسم را با رولکس جشن بگیرید. در حالی که مسی با قایق بادبانی خود کمی از جعبه بیرون آمد ، وستبروک ، شاید برای اولین بار در داخل جعبه بود.

او از نوع کلاسیک Datejust ساخته شده از فولاد و طلا استفاده می کند - ترکیبی که تاج آن را "Rolesur" می نامد.

Patek Philippe Nautilus 5980 توسط سیلوستر استالونه

استالونه به لطف استعداد منحصر به فردش در جهان ساعت ساز است. او به ساخت سکه پانرای کمک کرد و عصر ساعت های بزرگ را در دهه 1990 آغاز کرد. بنابراین وقتی او یک پاتک فیلیپ ناتیلوس می پوشد ، آن چیزی را که همه می خواهند نمی پوشد.


این ساعت در اصل به عنوان یک ساعت ورزشی ساده از جنس استنلس استیل طراحی شده بود. 5980 روی مچ دست استالونه به آن ایده آل ها خیانت می کند. برای شروع ، این مدل ، اولین بار در سال 2006 معرفی شد ، اولین مدل با کرونوگراف بود. همچنین ، ادعای این ساعت به عنوان یک ساعت ورزشی معمولی وقتی از رزگلد ساخته می شود از پنجره خارج می شود.

رولکس کوسموگراف دایتونا توسط تایکا وایتیتی

فیلم هایی که وایتیتی می سازد جذاب و عجیب هستند ، اما این مرد به وضوح در مورد ساعت های خود بسیار جدی است. Daytona در ساده ترین شکل خود در بین گردآورندگان ساعت بسیار محبوب است و Waititi در اینجا نوار را بالا می برد.

بدنه از طلای جامد 18 عیار ساخته شده است و نمایه ها و زیر دهه ها در رنگ شامپاین مطابقت دارند. لهجه های قرمز به ساعت کمک می کند تا بخشی از ریشه های مسابقه خود را حفظ کند.

Abraham Anser Audemars Piguet Royal Oak

ما قطعاً ساعتهای فوق العاده ای را مشاهده کرده ایم که با کاپشن سبز همراه شده اند ، اما هیچ چیز به اندازه این ساعت برتری ندارد. سرامیک سوراخ دار Royal Oak یک جایزه است حتی برای کسانی که جمع آوری ساعت را به اندازه ورزش های خون جدی می گیرند - مورد علاقه افرادی مانند کوین هارت ، دریموند گرین و لبرون جیمز. Unser به طور اتفاقی پیوندهای خود را می پوشد.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]