بررسی Samsung Galaxy Watch 4

چهارشنبه 3 شهريور 1400
18:45
رضا

طراحی باریک سامسونگ گلکسی واچ 4 ، نرم افزار هوشمند و حسگر سلامتی برجسته باعث ارتقاء امیدوار کننده ای شده است که به نوعی هزینه کمتری نسبت به نسخه سال گذشته دارد.
طراحی باریک سامسونگ گلکسی واچ 4 ، نرم افزار هوشمند و حسگر سلامتی برجسته باعث ارتقاء امیدوار کننده ای شده است که به نوعی هزینه کمتری نسبت به نسخه سال گذشته دارد.

طراحی باریک سامسونگ گلکسی واچ 4 ، نرم افزار هوشمند و حسگر سلامتی برجسته باعث ارتقاء امیدوار کننده ای شده است که به نوعی هزینه کمتری نسبت به نسخه سال گذشته دارد. علاوه بر این ، مدل کلاسیک هنوز قاب چرخشی مورد علاقه همه را ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی واچ 4 احساس آشنایی دارد و یکی از بهترین اسمارت واچ های سامسونگ هست. اما متفاوت است ، و منظور من این است که به بهترین شکل ممکن انجام می شود. به نظر می رسد گلکسی واچ است ، اما این تکرار باریک تر و پیچیده تر است. این نرم افزار مانند Tizen کار می کند ، اما سیستم عامل جدید Google Wear OS عملیاتی و دقیق است.

سامسونگ برای آخرین سری خود از مارک "Active" صرف نظر کرد و در عوض گلکسی واچ 4 با ظاهر اسپرت را به عنوان پرچمدار این شرکت و نسخه ای "کلاسیک" معرفی کرد که دارای ویژگی های مجلل سامسونگ گلکسی واچ 3 سال گذشته است.

همانطور که قبلا شایعه شده بود هیچ مانیتور قند خون وجود ندارد ، اما Galaxy Watch 4 دارای یک سنسور بهداشتی منحصر به فرد 3 در 1 برای اندازه گیری ضربان قلب ، گرفتن نوار قلب و خواندن ترکیب بدن است-این اولین ساعت هوشمند بزرگ است که تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک را ارائه می دهد. آیا احساس می کنم اپل واچ 7 عصبی شده است؟

ما هنوز چند ساعت در حال آزمایش هستیم تا ببینیم آیا نبات مچی معاصر سامسونگ حق فخر فروشی برای کسب عنوان عنوان بهترین ساعت هوشمند را دارد یا خیر. این بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4 در حال پیشرفت دارای همه چیز است که باید قبل از آن بدانید.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Watch 4

هر دو مدل استاندارد سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک در 27 آگوست در دسترس خواهند بود. اگر از 11 آگوست تا 26 اوت پیش خرید کنید ، 50 دلار اعتبار به فروشگاه سامسونگ دریافت می کنید.

قیمت Galaxy Watch 4 برای مدل بلوتوث 40 میلیمتری 249.99 دلار و برای مدل 40 میلی متری LTE 299.99 دلار است. قیمت Galaxy Watch 4 Classic از 349.99 دلار برای مدل بلوتوث 42 میلی متری و 399.99 دلار برای مدل 42 میلی متری LTE شروع می شود.

در سایت کوک باش مطالب زیادی در مورد بهترین ساعتهای هوشمند سامسونگ وجود دارد که می توانید از آنها برای انتخاب و خرید محصولات اسماتر واچ های سامسونگ و گاکسی واچ اکتیو کمک بگیرید.

آدرس سایت کوک باش در بخش زیر وارد شده است.

cookbash.ir

سامسونگ گلکسی واچ 4: آنچه تا اینجا دوست دارم

اولین عرضه سیستم عامل Wear OS: پیشتازی گوگل در راه اندازی سیستم عامل جدید Wear OS انتظارات زیادی را ایجاد کرد و در بیشتر موارد ، این انتظارات برآورده می شوند. این نرم افزار نسبت به سایر ساعت های Wear OS قبلی بسیار عقب افتاده و پاسخگوتر است ، به علاوه احساس می کند قسمت های بصری Tizen در اطراف گیر کرده اند.
انتخاب چهره ساعت: سامسونگ و گوگل هنگام انتخاب و سفارشی سازی صفحه ساعت ، صفحه ای از کتاب اپل را برداشتند. در حال حاضر ، انتخاب زیادی از الگوها وجود دارد که هر کدام دارای رنگهای متنوع و گزینه های پیچیده هستند.

سامسونگ گلکسی واچ 4: چیزی که تا به حال دوست ندارم

در حال حاضر دستیار Google وجود ندارد: من واقعاً امیدوار بودم که شاهد ورود Google Assistant به Galaxy Watch 4 باشیم ، اما تنها دستیار صوتی موجود در حال حاضر Bixby است. اوف سامسونگ اطمینان می دهد که Google Assistant در نهایت اضافه می شود ، اما هیچ اطلاعی در مورد زمان وقوع آن وجود ندارد.
برای استفاده از همه ویژگی ها به یک تلفن سامسونگ نیاز دارید: برخی از ویژگی های ردیابی سلامت گلکسی واچ 4-ECG و نظارت بر فشار خون-تنها در صورتی موجود است که ساعت با یک گوشی سامسونگ جفت شده باشد. و گلکسی واچ 4 با آیفون جفت نمی شود.

Samsung Galaxy Watch 4 در مقابل Galaxy Watch 4 Classic: چه تفاوتی دارد؟

راهنمای اختصاصی ما برای Samsung Galaxy Watch 4 در مقابل Galaxy Watch 4 Classic تمام تفاوت ها (و شباهت ها) بین دو نسخه ساعت هوشمند را پوشش می دهد.

بیایید این را از سر راه برداریم - Samsung Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic در داخل یکسان هستند. از نرم افزار جدید Wear OS و پوسته One UI سامسونگ گرفته تا سنسور سلامتی 3 در 1 و مجموعه وسیع صفحه ساعت ، شما همان تجربه نرم افزاری را خواهید داشت.

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک از مواد جذاب تری مانند قاب فولادی ضد زنگ ، بندهای چرمی و قاب فیزیکی چرخشی برخوردار است. آن را مانند خط "Edition" اپل واچ تصور کنید. به جز Galaxy Watch 4 Classic بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های Apple Watch Edition است که معمولاً از مواد درجه یک مانند سرامیک و تیتانیوم ساخته شده است. اگرچه قیمت آن 100 دلار بیشتر از گلکسی واچ 4 کلاسیک استاندارد است ، اما قیمت اولیه آن هنوز ارزان تر از سطح ابتدایی اپل واچ 6 است.

سامسونگ گلکسی واچ 4: طراحی

هر دو نسخه سامسونگ گلکسی واچ 4 دارای قاب جدیدی هستند که امکان انتقال بدون شکاف از شاسی ساعت هوشمند به بندها را فراهم می کند. مجموعه یکنواخت دکمه های تاج نیز دارای شکل مستطیلی هستند و نه یک تاج گرد بیرون زده که با دکمه کنار هم فشرده شده است.

با وجود این تغییرات ظریف ، Galaxy Watch 4 ادای احترام به مدل های قبلی Galaxy Watch می کند. Galaxy Watch 4 Classic دارای قاب چرخشی است که هم ابزار ناوبری مفیدی است و هم فیجت اسپینر عالی. از آنجایی که گلکسی واچ اصلی سامسونگ اولین حاشیه را معرفی کرد ، به همان اندازه که قلم S Pen برای محصول نمادین بود ، اشتباه بود؟ - به گوشی هوشمند Galaxy Note.

بنابراین به عنوان فردی که اخیراً از گلکسی واچ 3 نسبت به گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ استفاده کرده است ، سازگاری با نسخه خازنی قاب در گلکسی واچ 4 اولیه زمان بر بود. اما به غیر از مکانیسم ، ساعت هوشمند بسیار باریک تر است و باعث ایجاد یک دستگاه مدرن می شود که با ساعت سنتی اشتباه نمی شود.

Samsung Galaxy Watch 4 در مقابل Galaxy Watch Active 2: تفاوت ها در چیست؟

من هنوز آن را از ورزشگاه تا شام می پوشم ، به ویژه در گزینه های نقره ای یا طلایی صورتی. این فقط سلیقه من است من همچنین از نسخه سبز که با Samsung Galaxy Z Flip 3 هماهنگ است قدردانی می کنم ، اما فقط در اندازه 44 میلی متر عرضه می شود. من مدل 40 میلیمتری را برای اندازه مچ دستم ترجیح می دهم ، اگرچه همکار مرد من مدل 46 میلی متری Galaxy Watch 4 Classic را امتحان کرد و از ظاهر نمایشگر بزرگتر لذت برد.

سامسونگ گلکسی واچ 4: سیستم عامل جدید پوشیدنی فاش شد

بازی کوتاه من با نرم افزار سامسونگ گلکسی واچ 4 بهترین تجربه ای است که من تا به حال با استفاده از Wear OS تجربه کرده ام. اگرچه ساعت های هوشمند با سیستم عامل قدیمی Wear من را گول زده اند - در ابتدا خوب کار می کردند تا زمانی که اشکالات شروع به خروج کردند ، اما گلکسی واچ 4 تزلزل نکرد. من می گویم که نرم افزار هنوز بسیار Tizen-esque است ، اما این یک چیز خوب است. پیدا کردن ریتم من زمان زیادی برد ، به من اجازه داد بین برنامه ها و منوها جابجا شوم و صفحات را یکپارچه تنظیم کنم.

کاشی های دوار بقایای آشکار Tizen هستند ، به علاوه Samsung Pay و Samsung Health هنوز در اولویت هستند. فراتر از آن ، ابر برنامه جدید گوگل (که بسیار شبیه wearOS است ، اما مناسب است پس چه کسی اهمیت می دهد؟) با برنامه های Google بارگیری شده است. من بسیار هیجان زده هستم که ببینم Google Maps روی مچ دستم چقدر به من کمک می کند تا بتوانم دور بزنم ، زیرا اخیراً متوجه پیشرفت قابل توجهی در Apple Maps برای Apple Watch شده ام. بله ، Apple Watch از Google Maps پشتیبانی می کند ، اما به صورت آفلاین محدود و به ویژه متغیر است.

WearOS در مقابل WatchOS: کدام سیستم عامل ساعت برنده خواهد شد؟

One UI Watch با تکمیل Wear OS ، Galaxy Watch 4 را به عضوی فعال در اکوسیستم دستگاه سامسونگ تبدیل می کند. پوست نرم افزار تنظیمات و ابزارها را از گوشی هوشمند گلکسی به ساعت هوشمند گلکسی و بالعکس ، به صورت خودکار تغییر می دهد. One UI Watch همچنین از یک کتابخانه وسیع صفحه ساعت ، با مجموعه ویرایش اختصاصی برای توسعه دهندگان ، استفاده می کند. اعداد حبابی ، انیمیشن های حیوانات و پیچیدگی های هماهنگ با رنگ که من را به یاد اندروید 12 می اندازد ، برخی از چهره های مورد علاقه من تا کنون هستند.

Samsung Galaxy Watch 4: تجزیه و تحلیل ترکیب بدنه

سامسونگ یک سنسور بهداشتی جدید برای گلکسی واچ 4 ایجاد کرد. این دستگاه مانیتورینگ ضربان قلب (PPG) ، دستگاه نوار قلب (ECG) و امپدانس بیوالکتریک الکتریکی (BIA) را برای حسگر 3 در 1 که از پوست نزدیکتر از پوست است ، ترکیب می کند. سنسورهای سلامت فردی در Galaxy Watch قبلی.

از این میان ، BIA خبر مهمی است. مشابه آنچه در بهترین مقیاس های هوشمند پیدا می کنید ، BIA جریان الکتریکی ضعیفی را به بدن شما ارسال می کند تا درصد چربی بدن ، شاخص توده بدن (BMI) ، توده عضلانی ، توده استخوانی ، درصد آب بدن و موارد دیگر را تجزیه و تحلیل کند. خواندن BIA سریع است ، اما شما باید انگشتان خود را به مدت 15 ثانیه بر روی دکمه های تاج نگه دارید بدون اینکه آن انگشتان روی پوست کنار ساعت هوشمند شما قرار بگیرند. کمی ناجور است.

همچنین کمی نگران کننده است هنگامی که تجزیه و تحلیل ترکیب بدن به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، می تواند به شما کمک کند بفهمید که چگونه تغییراتی که در رژیم غذایی یا فعالیت خود ایجاد می کنید ، بر آرایش داخلی شما - و نه تنها بر وزن شما - تأثیر می گذارد. اما هشدارهایی وجود دارد. به عنوان یکی ، توصیه نمی شود که افراد دارای ضربان ساز یا افراد باردار از BIA استفاده کنند. در حالی که بسیاری از ترازوهای هوشمند دارای یک حالت هستند که BIA را غیرفعال می کند. سامسونگ به سادگی می گوید کسانی که نباید از آن استفاده کنند ، نباید از آن استفاده کنند.

سپس نگرانی هایی در مورد معیارهای جمع آوری شده از BIA وجود دارد که احتمالاً باعث اختلال در شکل گیری بدن می شود. سامسونگ به سادگی می گوید اندازه گیری ها ممکن است برای افراد زیر 20 سال دقیق نباشد ، اما به نظر نمی رسد محدودیت سنی واقعی برای این ویژگی ایجاد کند. من باید احساسم را در مورد تلاشهای شرکت برای اطمینان از استفاده مسئولانه بیشتر بجویم.

من می خواهم ببینم که معیارهای ساعت هوشمند با قرائت های مقیاس هوشمند چگونه مقایسه می شود ، مقیاس های هوشمند توانایی آزمایش آرایش بدن شما را بدون نیاز به مراجعه به پزشک در مطب اصلی ، تقویت می کند. اینکه آیا قرائت BIA گلکسی واچ 4 دقیق است یا خیر ، مشخص می کند که این ویژگی برنده است یا حداقل یک ساعت هوشمند برتر دیگر باید کپی شود.

سامسونگ گلکسی واچ 4: خواب و ردیابی استرس

سامسونگ معیارهای ردیابی خواب را برای جدیدترین ساعت هوشمند خود بهبود بخشید. اکسیژن خون در گلکسی واچ 4 یک دقیقه در دقیقه اندازه گیری می شود در حالی که در گلکسی واچ 3 هر 30 دقیقه یک بار اندازه گیری می شود.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]