SEO برای SaaS

چهارشنبه 31 شهريور 1400
18:42
رضا

چگونه می توان رشد ترافیک ارگانیک را بهبود بخشید و SaaS خود را به سطح بعدی برسانید. SEO برای SaaS یک استراتژی با استفاده از بازاریابی محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی برای هدایت ترافیک به وب سایت شرکت یک نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است.

چگونه می توان رشد ترافیک ارگانیک را بهبود بخشید و SaaS خود را به سطح بعدی برسانید. SEO برای SaaS یک استراتژی با استفاده از بازاریابی محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی برای هدایت ترافیک به وب سایت شرکت یک نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است.

درک نحوه کار موتورهای جستجو و کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی محتوا و SEO برای رانندگی موثر به وب سایت SaaS خود منتقل کنید.

این مقاله بررسی خواهد کرد که چرا SEO برای SaaS ضروری است.

شرکت ضد نرم افزار
معامله بزرگ درباره SaaS چیست
چرا شرکت های SaaS باید در سئو سرمایه گذاری کنند
آنچه SEO را برای SaaS متفاوت می کند
10 قدم برای ایجاد یک کمپین SaaS SEO موفق


[ مشاوره سئو وب سایت در ساری به صورت مختلفی انجام می شود که شما می توانید در این بخش آنها را بررسی کنید. فقط باید دقت کنید که شما چه چیزی از سایت خود انتظار دارید.

مشاوره سئوی داخلی سایت: شما در این نوع مشاوره می توانید یک آنالیز داخلی از سایت خودتان کسب کنید. سئوکار با کمک ابزارها و تجارب خود بهترین تکنیکها و روشهای رتبه گرفتن سایت شما را که در نتیجه به فروش بالاتر شما می رسد را به شما مشاوره می دهد.

مشاوره ساعتی سئو در ساری: اگر شما نیاز دارید تا به یک راه حل سریع در مورد یک موضوع مهم در سایت خودتان و یا حل یک مشکلی که فوری هست برسید ، می توانید از مشاوره ساعتی یک سئوکار متخصص در ساری کمک بگیرید.

مشاوره سئو خارجی: یکی از مهمترین بخش ها سئوی خارجی هست که باید از یک متخصص حرفه ای در سئوی خارجی کمک گرفته شود. این روش اگر بدرستی انجام و اجرا شود تاثیر بسیار زیادی در فروش شما و رتبه گیری سایت شما خواهد داشت

مشاوره آنالیز رقبا: احتمالا می خواهید بدانید که رقبای شما چگونه توانستند به رتبه های خوبی در سئو دست پیدا کنند. می توانید از این روش کمک بگیرید تا بتوانید روشها و تکنیکهایی که رقبای شما برای کسب رتبه انجام داده اند را بدست آورید.

منبع: seoshetab.ir ]


شرکت ضد نرم افزار

“Salesforce 20 سال پیش پایان دادن به نرم افزار را اعلام کرد و با آن ابر را رشد داد.”

بیش از بیست سال پیش ، Salesforce.com ، یک شرکت تازه تأسیس مستقر در سانفرانسیسکو ، کنفرانسی را که توسط یک شرکت بزرگ نرم افزار سازمانی برگزار شده بود به هم زد و اساساً انقلاب نرم افزار را به عنوان سرویس (SaaS) راه اندازی کرد.

شرکت های SaaS اکنون بر صنعت فناوری بازاریابی و فروش تسلط دارند و به رشد خود ادامه می دهند.


معامله بزرگ درباره SaaS چیست

برای اولین بار ، SaaS تحویل نرم افزار را متحول کرد. شرکت ها نیازی به صرف میلیون ها دلار برای نرم افزار و سخت افزار پیچیده نداشتند. قراردادهای نگهداری از بین رفت.

ارائه نرم افزار مبتنی بر اینترنت به عنوان اشتراك شامل بروزرسانی و نگهداری ، هزینه محاسبات را كاهش می دهد ، بنابراین میلیون ها نفر می توانند به همان شركت های نرم افزاری مورد استفاده دسترسی پیدا كنند.


چرا شرکت های SaaS باید در سئو سرمایه گذاری کنند

سرمایه گذاری در تبلیغات با عملکرد معمولاً نتیجه معکوس می دهد زیرا شرکت های SaaS قبل از مقیاس های تجاری از طریق پول نقد سرمایه گذاری سوزانده می شوند.

سئو و بازاریابی محتوا به اندازه تبلیغات عملکردی نیازی به سرمایه گذاری ندارند ، بنابراین هزینه بسیار پایین تر است. با این وجود ، برای ساختن کمپین های موفق سئو به زمان و استراتژی های کاملاً فکری نیاز است.

آنچه SEO را برای SaaS متفاوت می کند

مشاغل خرده فروشی بر روی محصولات و مارک های تجاری تمرکز می کنند تا بازدید از وب سایت خود را جلب کنند. ممکن است شرکت های بهداشتی روی بیماری های خاص یا بیماری هایی که بیمارانشان با آن روبرو هستند تمرکز کنند. اما شرکت های SaaS که در حال راه اندازی هستند ، مارک یا محصول محبوبی ندارند که بتوانند از آن برای هدایت بازدید به سایت خود استفاده کنند.

مشاغل SaaS باید استراتژی های کلمات کلیدی را توسعه دهند که بر روی مشکلاتی که خریداران باید حل کنند تمرکز دارد.

“ایجاد تبلیغات بیشتر بدون تبلیغات” ممکن است یک کلمه کلیدی باشد که فروشندگان SEO SaaS از آن برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده می کنند.

این کلمات کلیدی دنباله دار ترافیک کمتری ایجاد می کنند اما از رقابت کمتری نیز برخوردار هستند. ایجاد کتابخانه ای از این عبارات ، در طولانی مدت نتایج جستجو را بهبود می بخشد.


10 قدم برای ایجاد یک کمپین SaaS SEO موفق


1. اهداف واقع بینانه تعیین کنید

ایجاد اهداف واقع بینانه اولین قدم اساسی برای ایجاد یک کمپین موفق SEO است. اهداف باید قابل اندازه گیری و دستیابی باشند.

به عنوان مثال ، اگر اولین کمپین SEO خود را ایجاد کنید ، تعیین هدف برای نمایش در شکاف شماره یک در نتیجه جستجوی Google در ماه اول ، دستیابی به هدف نیست.

سئو و بازاریابی محتوا برای توسعه جذابیت به زمان نیاز دارند و اهداف باید این واقعیت را منعکس کنند. یک مثال واقعی تر ، قرار دادن سه عبارت کلیدی در 10 ماهه برتر در مدت شش ماه است.


2. KPI ها را شناسایی کنید

هنگامی که اهداف خود را تعیین کردید ، به روشی برای اندازه گیری نتایج نیاز دارید. شاخص های اصلی عملکرد معیارها یا آماری برای سنجش عملکرد هستند.

بازدید کنندگان وب سایت ، قرار دادن نتایج جستجو و جستجوهای ماهانه همه از SEO KPI های بسیار خوبی هستند. این شاخص ها را می توان با استفاده از هر تعداد نرم افزار بازاریابی جستجوی رایگان و پولی اندازه گیری کرد.

یکی از مهمترین KPI ها مقایسه میزان رتبه سئو شما در مقایسه با سایر رقبا SaaS است.

رتبه وب سایت شما در Alexa ، یک نرم افزار مقایسه وب سایت چگونه است؟ چند کلمه کلیدی در مقایسه با دو یا سه رقیب برتر شما در 10 Google برتر رتبه بندی شده اند؟

توجه به رشد علاوه بر مکانهای خام مفید است. با ارتقاwords کلمات کلیدی خود از طریق وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی ، مشاهده میزان رتبه بندی شما بسیار راضی کننده است.

3. ایجاد شخصیت خریدار

شناسایی مشخصات خریداران خود گام بعدی در ایجاد یک برنامه موثر در جستجوگرها است. خریداران شما به دسته های اصلی خاصی تقسیم می شوند.

برای محصولات تجاری ، خریدار شما ممکن است مدیر IT یا مدیر بازاریابی باشد. برای محصولات مصرفی یا تجارت الکترونیکی ، خریدار شما ممکن است یک هزاره زن باشد که در شیکاگو زندگی می کند و از باغبانی لذت می برد.

بهترین روش این است که جزئیات گسترده ای درباره خریداران خود بگنجانید ، از جمله عادات شبکه های اجتماعی ، اینکه چه نرم افزاری از آنها استفاده می کنند و آیا صاحب آیفون یا اندروید هستند.

به عنوان مثال ، HubSpot ممکن است مشتری اصلی خود را به عنوان مدیر بازاریابی مری یا صاحب تجارت باب معرفی کند.

مشخصات خریدار برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ضروری است. خریداران شما بسته به نیازها و چالش های خود عبارات کلیدی مختلف را جستجو خواهند کرد.

مدیر بازاریابی مری ممکن است بخواهد تولید سرب را افزایش دهد در حالی که باب صاحب مشاغل می خواهد تجارت خود را بفروشد.

مصاحبه با فروشندگان ، فروشندگان و مشتریان ، مخاطبینی را که برای تولید بیشتر باید هدف قرار دهید ، روشن می کند.

4. در مورد رقابت خود تحقیق کنید

شما می توانید از رقابت خود چیزهای زیادی یاد بگیرید. آنها از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ آیا آنها برای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک هزینه می کنند یا از بازاریابی محتوا استفاده می کنند؟

درک اینکه چگونه رقابت نرم افزاری SaaS شما از SEO استفاده می کند ، بینش شما در مورد استراتژی ها و اهداف آنها را نشان می دهد.

لازم نیست در مورد همه رقابت های خود تحقیق کنید. دو تا سه رقبای نزدیک را انتخاب کنید و کلمات کلیدی ، عادات هزینه و نتایج جستجو را بررسی کنید.

همچنین نیازی به استخدام یک شرکت تحقیقاتی بازاریابی ندارید. در عوض ، از همان نرم افزار SEO که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود استفاده می کنید ، استفاده کنید.

SEMrush ابزاری محبوب برای تحقیقات تبلیغاتی جستجوی پولی است. جدول مقایسه برنامه خود با رقابت خود ایجاد کنید.

5. انجام تحقیقات کلمات کلیدی

کلمات کلیدی سوخت سئو برای شرکت های SaaS هستند. یافتن کلمات کلیدی مناسب برای استفاده بخشی از هنر و بخشی از علم است.

به نظر می رسد که یک کلمه کلیدی برای مبارزات انتخاباتی شما مناسب است ، اما اگر بسیار رقابتی باشد یا بازدید کافی ایجاد نکند ، ممکن است نخواهید از آن برای ایجاد تبلیغات خود استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی رقابتی برای تبلیغات پولی گران است. همچنین رتبه بندی در 10 نتیجه برتر جستجو در SEO ارگانیک چالش برانگیز خواهد بود.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک ویرایشگر محتوای ویدیویی SaaS می فروشید و می خواهید برای کلمه کلیدی “YouTube” رتبه بندی کنید.

شما بیش از 180 میلیون رقیب دارید زیرا YouTube بر اساس پست وبلاگ Ahrefs Top 100 Google Searches کلمه کلیدی شماره یک در جهان است.

هنگامی که برنامه SEO خود را شروع کردید ، می خواهید رتبه بندی جستجوی خود را پیگیری کنید. گوگل در هر صفحه 10 نتیجه جستجو را نشان می دهد و 100 اصطلاح برتر جستجوی مرتبط را برای شما رتبه بندی می کند.

با تولید محتوای بیشتر در مورد آن عبارت کلیدی ، رتبه بندی خود را افزایش خواهید داد. تعداد هر صفحه شامل صفحات فرود ، پست های وبلاگ و صفحات وب سایت است. حداقل یک یا دو بار دیگر حتماً کلمه کلیدی را در عنوان صفحه وب سایت خود بگنجانید.

از تغییرات اصطلاح کلمه کلیدی استفاده کنید. از پر کردن کلمات کلیدی که استفاده از همان کلمه کلیدی است بارها و بارها اجتناب کنید.

گوگل شما را به خاطر این روش جریمه می کند. در واقع ، اگر موارد کلمه کلیدی را استفاده کنید یا از استراتژی های ممنوع دیگری استفاده کنید ، Google شما را در لیست سیاه آنها قرار می دهد.


6. تولید محتوا برای تبدیل ترافیک وب سایت از سئو

برای یک شرکت SaaS مهمترین KPI رشد درآمد است.

برای درآمدزایی ، باید تولید کنید. اما چگونه این کار را در وب سایت خود انجام می دهید؟

وقتی خریداران شما در مرحله آگاهی از چرخه خرید قرار دارند ، می خواهند برای حل مشکل خود راه حلی پیدا کنند و به Google مراجعه کنند.

آنها مقالات را بر اساس کلمات کلیدی موجود در س questionsالات خود پیدا می کنند و از صفحه های مقصد شرکت ها یا صفحات وب سایت های ارائه دهنده این پاسخ ها بازدید می کنند. این عالی است ، اما همه چیز نیست.

شما مخاطب دارید و باید آنها را به لید تبدیل کنید. برای ترغیب کسی به دادن اطلاعات شخصی خود مانند ایمیل ، نام و شرکت ، باید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهید.

از همین جا است که بازاریابی محتوا وارد می شود. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد و برای نتیجه گیری بهتر باید قالب های مختلف را ادغام کنید. در زیر ، برخی از محبوب ترین انواع را مشاهده خواهید کرد.


فیلم های

یوتیوب ، همانطور که قبلاً خواندید ، دومین موتور جستجوی محبوب پس از گوگل است. مردم فیلم ها را دوست دارند: فیلم های آموزشی ، vlog ها ، فیلم های رقص و موسیقی همه بر اساس کلمات کلیدی ترافیک زیادی ایجاد می کنند.

تصویر زیر ارزش فیلم ها و کلمات کلیدی را نشان می دهد. فیلم های آموزشی سرگرم کننده کلمه کلیدی یک فیلم آموزشی ساده را نشان می دهد که بیش از 515،000 بازدید داشته است.

ارسال های وبلاگ

مردم هنوز با تکه های کوتاه می خوانند. وبلاگ ها آموزنده و برانگیزاننده هستند. تولید آنها آسان است ، اما شما نیاز به انتشار منظم وبلاگ دارید.

اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید ، استفاده از آژانس بازاریابی محتوا زندگی شما را آسان تر می کند.

کتابهای الکترونیکی

خریداران همچنین دوست دارند اسناد طولانی تر مانند کتاب های الکترونیکی و مقالات سفید را بخوانند.

این مطالب با فرم طولانی تر اغلب به عنوان محتوای همیشه سبز شناخته می شود ، زیرا برای طولانی مدت نوشته شده است. این محتوا به مرور زمان ارزش SEO زیادی را ارائه می دهد و می تواند سالها نتیجه بگیرد.

اینفوگرافیک ها

تصاویر داستان می گویند. اینفوگرافیک ها حقایق ، اعداد و کلمات را با هم مخلوط می کنند و محتوای مهیج ایجاد می کنند. اینفوگرافیک ها اغلب با یک پست وبلاگ یا یک قطعه همیشه سبز برای ایجاد آگاهی منتشر می شوند.

7. برای خواننده بنویسید

گوگل می خواهد شما یک تجربه جستجوی لذت بخش داشته باشید. آنها می خواهند شما به سرعت محتوای مربوطه را پیدا کنید. آنها همچنین می خواهند شما از تجربه خواندن لذت ببرید.

نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو این معیارها را نخواهد داشت. نوشته های شما باید شخصی ، آموزنده باشد.

هرچه محتوای شما بیشتر مرتبط باشد ، رتبه بالاتر است. اصطلاح SEO برای SaaS کلید این مقاله است. اما ممکن است در چندین نوع مختلف به آن توجه کرده باشید.

الگوریتم های Google مترادف ها و تغییرات را تشخیص می دهند ، به شما امکان می دهد طبیعی تر بنویسید.

8. پیوند به صفحات مربوط به وب سایت

مطالب شما باید به خوبی نوشته شده و از یک منبع قابل احترام باشد. ارائه پیوندهای موجود در مقاله خود به منابع دیگر باعث احترام خوانندگان می شود.

نکته اصلی ارائه لینک به سایر صفحات وب سایت در وب سایت شماست. این پیوندهای داخلی باعث افزایش SEO شما در صفحه می شود.

عامل دوم پیوند دادن به منابع معتبر خارجی است. شما می خواهید از پیوند دادن به وب سایت های رقابتی یا وب سایت هایی که نمی توانید نویسنده را تأیید کنید ، جلوگیری کنید.


9. نتایج سئو خود را اندازه بگیرید

بحث ما راجع به KPI و معیارها به خاطر دارید؟

شما باید به رئیس یا مشتری خود ثابت کنید که برنامه SEO شما نتیجه می دهد. اندازه گیری KPI های شما مانند ترافیک وب سایت ، کلیک ها و سرنخ ها شواهدی را که شما برای تأمین بودجه برنامه خود نیاز دارید فراهم می کند.

گردآوری آن لیدها در یک مکان مرکزی ، مشاهده پیشرفت را آسان تر می کند. می توانید از نرم افزار SEO ، یک بستر اتوماسیون بازاریابی یا یک برنامه تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

استفاده از راه حل نرم افزاری SaaS به معنای به روزرسانی آمار شما در زمان واقعی است و بازخورد فوری را ارائه می دهد.

10. استراتژی را تجزیه و تحلیل و تجدید نظر کنید

توجه به معیارهای خود بسیار مهم است و در برابر تغییر مقاومت نمی کنید. آزمایش برای بهبود نتایج SEO حیاتی است.

با مرور زمان ، اصطلاحات کلمه کلیدی خود را کنترل و تنظیم کرده و محتوای جدید اضافه کنید ، نتایج جستجوگر شما بهبود می یابد.

جلسات مرور دوره ای را با تیم محتوا و سئو سایت خود برگزار کنید و اصطلاحات و موضوعات کلمات کلیدی جدید را ایجاد کنید. به آنچه مشتریان و چشم اندازها در ایمیل و ارتباطات رسانه های اجتماعی خود می پرسند ، توجه کنید.

آن را ایجاد نکنید و فراموش کنید. حرکت خود را از دست خواهید داد و تمام تلاش های شما به هدر خواهد رفت.

سئو ارگانیک ابزاری قدرتمند است و ساخت یک برنامه قوی بازاریابی درونی به زمان نیاز دارد. تلاش های شما با به روز نگه داشتن برنامه شما پاداش می گیرد.

همانطور که می بینید ، SEO برای SaaS یک موضوع پیچیده برای درک است. شما باید نیازها و چالش های خریدار خود ، چگونگی منحصر به فرد بودن محصول و خدمات خود را بفهمید و روش هایی برای یافتن محتوای خود در اینترنت پیدا کنید.

محیط SaaS بسیار رقابتی است - بهینه سازی موتور جستجو از این قاعده مستثنی نیست. توسعه شخصیت های خریدار ، ایجاد محتوای با کیفیت مربوط به خریداران در مرحله آگاهی و استفاده از فرم هایی برای تبدیل آن خریداران به سرنخ برای برنامه تولید سرب شما ضروری است.

به یاد داشته باشید ، شما باید صبور و پیگیر باشید. برنامه های ارگانیک سئو برای ایجاد و تولید لید زمان بر هستند.

برای جذب خریداران خود به یک جریان ثابت از پست های وبلاگ نیاز خواهید داشت. مهمترین ، تعیین اهداف و KPI ها و اندازه گیری نتایج ، بنابراین می توانید به طور مداوم روند را بهبود ببخشید.

اگر این مراحل را دنبال کنید ، در صدد دستیابی به یک برنامه موفقیت آمیز و مقرون به صرفه سئو برای شرکت SaaS خود هستید.

اگر می خواهید گام بعدی را بردارید ، و از استراتژی خود استفاده کنید ، ارزیابی بلوغ SEO ما را انجام دهید و مشخص کنید کجا تلاش برای تکامل در مرحله بعدی را روی منحنی بلوغ متمرکز کنید!


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]