نکته برای بهبود فروشگاه تجارت الکترونیکی

چهارشنبه 31 شهريور 1400
18:47
رضا

اینترنت یافتن یک محصول مناسب را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است. اگرچه با وجود گزینه های زیاد ، چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام یک برای شما بهترین است؟ در اینجاست که سایتی بهینه سازی شده برای تجارت الکترونیکی وارد سایت می شود!

اینترنت یافتن یک محصول مناسب را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است. اگرچه با وجود گزینه های زیاد ، چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام یک برای شما بهترین است؟ در اینجاست که سایتی بهینه سازی شده برای تجارت الکترونیکی وارد سایت می شود!


برای افزایش میزان مواجهه با فروشگاه تجارت الکترونیک خود ، به یک روش SEO قوی نیاز دارید. برخی از عوامل در بهینه سازی موتور جستجو موثر هستند (به عنوان مثال ، کلمات کلیدی ، متا تگ ها ، محتوای صفحه). مشاغل کوچک و کارآفرینان جدید ممکن است بدانند که از کجا شروع کنند دشوار است.


با این 10 نکته سریع ، فروشگاه تجارت الکترونیک شما در راه موفقیت و کسب رتبه بالاتر از هر زمان دیگری خواهد بود.


چه سایتی بزنم که برام فروش داشته باشه!؟

سایت باید یک طراحی خاص طبق تجربه کاربر ساخته بشه که وقتی کاربر میاد داخلش احساس کنه یک چیز خاصی توش هست. اصلا انگار تا حالا چیزی شبیه اون رو ندیده بوده!!!

منبع: سایت سئو شتاب

سئو تجارت الکترونیکی چیست؟


SEO تجارت الکترونیکی فرآیند تقویت حضور موتور جستجو است. چهار م mainلفه اصلی می توانند در SEO فروشگاه اینترنتی شما تأثیر بگذارند:


بهینه سازی در محل

تحقیق کلمات کلیدی

ایجاد لینک و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

SEO خارج از سایت (اشاره به بقیه وب سایت شما)


فروشگاه های تجارت الکترونیک باید بدانند که هرکدام چگونه می توانند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

11 روش اثبات شده برای بهبود سئو فروشگاه تجارت الکترونیک

1. تجربه موبایل را نرم و روان کنید


تجربه کاربری موبایل عامل مهمی است که باید در هنگام سئو فروشگاه فروشگاه تجارت الکترونیکی مورد توجه قرار گیرد.


از نظر آماری ، 80٪ از کل جستجوهای آنلاین در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، بنابراین اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده است و به سرعت بارگیری نمی شود یا همان تجربه را در رایانه های رومیزی ارائه نمی دهد ، دیگر از دست می دهید!


اولین قدم برای اطمینان از اینکه کاربر وب سایت شما دارای تجربه کاربری بهینه از هر دستگاهی است ، بررسی سرعت بارگیری صفحات با Google PageSpeed ​​Insights است.

توصیه - من توصیه می کنم تصاویر را با فشرده سازی بهینه کنید. انجام این کار می تواند به ایجاد اندازه پرونده های کوچکتر کمک کند ، در نتیجه بارگذاری سریعتر صفحه وب منجر می شود.


و در آخر ، سعی کنید از HTML به جای Adobe Dreamweaver استفاده کنید ، زیرا سرعت مرورگر را کاهش نمی دهد.

2. تحقیق و تنظیم کلید واژه کارآمد


این انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با محصول شما و سپس استفاده از آنها در محتوا ، عنوان ها ، عناوین ، برچسب ها ، توضیحات متا و غیره است.


مهم است که درک کنیم همه کلمات کلیدی برابر نیستند.

نکته حرفه ای - اگر از "لباس زنانه" استفاده کنید بیش از "لباس" برای سئو مفید خواهد بود.


چند پیشنهاد در مورد تنظیم کلمات کلیدی مناسب:


یک استراتژی قوی برای انتخاب عبارات کلمات کلیدی ، ترکیب محبوب ترین سوالات جستجو و اصطلاحات بهینه شده است.

همچنین استفاده از عبارات کلیدی کلیدی که کمتر معمول و خاص هستند ، ایده خوبی است ، به شرطی که خیلی مبهم نباشند.

این باعث می شود سئو فروشگاه تجارت الکترونیک با سایر شکل های تبلیغات متفاوت باشد: شما بیشتر از اینکه محصول را مستقیماً به آن شخص بفروشید ، برای مشتریان بالقوه جذاب هستید.

بیشتر بخوانید: Garmin ساعت Forerunner 55 و جدید 945 LTE را روانه بازار کرد

3. برچسب های عنوان و توضیحات متا را برای مخاطبان هدف بهینه کنید

عنوان ها


عنوان کوتاه و مختصری را که شامل توصیف صفحه شما است ، قرار دهید. این به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای صفحه وب مربوط به چه مواردی باشد ، همچنین به افراد کمک می کند تا هنگام جستجوی چیز خاصی آن را پیدا کنند.


همچنین استفاده از هیچ علامت یا حروف بزرگ در این بخش بسیار مهم است زیرا خزنده های وب می توانند این موارد را اشتباه تفسیر کنند - بنابراین فقط با حروف کوچک بچسبید!


توضیحات متا


این باید حدود 155-160 نویسه باشد و شرح مفصلی از محتوای صفحه وب را ارائه دهد ، و به موتورهای جستجو بگویید که صفحه وب چیست.


هنگام نوشتن توضیحات متا ، درج کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما ضروری است زیرا این امر می تواند در دستیابی به رتبه بالاتر Google به شما کمک کند.


این باید حدود 155-160 نویسه باشد و شرح مفصلی از محتوای صفحه وب را ارائه دهد ، و به موتورهای جستجو بگویید که صفحه وب چیست.


هنگام نوشتن توضیحات متا ، درج کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود ضروری است ، زیرا این امر می تواند در دستیابی به رتبه بندی بالاتر Google به شما کمک کند.


4. تصاویر محصول خود را بهینه کنید


تصاویر محصول فروشگاه تجارت الکترونیکی شما ویترین فروشگاه شما است. آنها اولین چیزی هستند که مشتریان بالقوه هنگام مرور سایت شما مشاهده می کنند.


تصاویر محصول اولین فرصتی است که شما می توانید مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که می خواهند محصول شما را خریداری کنند و تصاویر می توانند تا 95٪ از تصمیم خرید را به خود اختصاص دهند.


بهینه سازی تصویر محصول شامل موارد زیر است:


اطمینان حاصل کنید که تصاویر محصول شما مربوط به کالاهایی است که می فروشید تا مردم بتوانند به راحتی کالاهای خود را پیدا کنند.

برای بهینه سازی و استفاده از عناوین ، توضیحات و متن ALT غنی از کلمات کلیدی ، برای کمک به خزنده های وب برای شناسایی آنچه در تصویر وجود دارد ، اندازه تصویر محصول خود را کاهش دهید.

برای بهبود سئوی وب سایت خود از تصاویر محصول با کیفیت بالا استفاده کنید.

تصاویر مختلفی از جمله کلوزآپ و عکس های اکشن بگیرید.


5. URL سایت خود را برای خزیدن موتورهای جستجو بهینه کنید


URL فروشگاه شما بیش از آنچه که به نظر می رسد برای سئو سایت بسیار مهم است. داشتن یک URL مشخص بسیار مهم است تا مخاطبان شما بتوانند به سرعت محتوای مورد نظر خود را در سایت شما پیدا کنند.

URL هایی مانند "نام محصول" یا "دسته بندی" به شما کمک نمی کنند در Google SERP رتبه خوبی داشته باشید زیرا این صفحه اطلاعات کافی برای برآوردن جستجوی جستجوی کاربر را ارائه نمی دهد.


در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهینه سازی URL فروشگاه تجارت الکترونیکی خود آورده شده است:


برای کمک به بازدیدکنندگان خود در یافتن محتوای مورد نظر خود ، یک URL کوتاه و تمیز ایجاد کنید.

از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان صفحه استفاده کنید تا خزنده های موتور جستجو بتوانند به راحتی آنچه در این صفحه صحبت می شود را تشخیص دهند.

URL های خود را با اختصاص دادن به موضوعی که در مورد آن می نویسید ، بهینه کنید و در عین حال که ممکن است کوتاه و خوانا باشد ، آنها را بهینه کنید.

از کلمات کلیدی مربوط به فروشگاه خود در URL هر صفحه ای که در سایت خود منتشر می کنید استفاده کنید ، اما با پر کردن کلمات کلیدی زیاده روی نکنید.

URL های شما باید توسط انسان و خزنده های موتور جستجو قابل خواندن باشد.


6. از تکراری بودن مطالب خودداری کنید


وقتی نوبت به سئو وب سایت تجارت الکترونیکی می رسد ، محتوای تکراری می تواند یک ضرر جدی باشد. از آنجا که خزنده های موتور جستجو کمتر به صفحه ای که قبلاً دیده اند رتبه بندی می کنند.


محتوای تازه ایجاد کنید تا هر پست منحصر به فرد و پر از اطلاعات جدید باشد.

از کپی کردن یا خراشیدن وب سایت های دیگر ، از جمله وب سایت خود ، خودداری کنید. اگر مطالب کپی شده را در یک سایت به روز کنید ، این می تواند منجر به تکرار محتوای مطالب در آینده شود.

ایجاد یک توصیف جدید و با کیفیت از محصولات راهی عالی برای افزایش رتبه بندی SEO شما و جذب مشتری بیشتر با نرخ تبدیل بالا است که بیشتر از آنچه شما ارائه می دهید برمی گردند.


چرا باید از محتوای تکراری پرهیز کرد؟


خزنده های موتور جستجو می توانند محتوای تکراری را مجازات کنند.

بازدیدکنندگان کمتر در مقایسه با پست های جدید و منحصر به فرد محتوای یکسان پیدا می کنند.


7. توصیفات جذاب محصول را بنویسید


یک توضیح خوب نوشته شده می تواند با آسان تر کردن جستجوگران برای دیدن آنچه شما ارائه می دهید و متقاعد کردن خریداران بالقوه ، نرخ تبدیل را بهبود بخشد.


این احتمال را افزایش می دهد که بازدید کنندگان محصولات شما را در صفحات نتایج موتور جستجو کشف کنند.


برخی از نکات ثابت شده برای ایجاد توضیحات محصول:


توضیحات محصول باید به س questionsالاتی مانند "محصول چیست؟" پاسخ دهد. و "چرا من این را می خواهم؟"

توضیحات محصول باید ترکیبی از جملات کوتاه و بلند باشد.

درج ویژگی های کلیدی ، مزایایی که ارائه می دهد ، محل تولید ، چه رنگی موجود است (در صورت وجود) ، ابعاد / اندازه ، وزن مورد مورد در صورت لزوم ، بازگشت اطلاعات سیاست شامل جزئیات مربوط به هر چارچوب زمانی یا شرایط مهم برای چگونگی اندازه گیری و تعداد افرادی که می تواند در آن اسکان یابد (در صورت وجود).

با وارد کردن کلمات کلیدی که مشخص می کند شما چه مشتری ای را هدف قرار داده اید ، مثلاً fashionista ، طرفدار ورزش و صاحب حیوان خانگی ، توضیحات واضحی از محصولات خود ارائه دهید.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول با محتوای صفحه شباهتی ندارد.

اگر کالایی غیرفعال دارید ، پیامی را درج کنید که وضعیت آن را به مشتریان اطلاع دهید مانند "متوقف شده" یا "فعلاً موجود نیست".

فراخوان اقدام مانند "بررسی در دسترس بودن" یا "خرید اکنون" را در آن بگنجانید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]