ابزار جستجوگرها برای نظارت بر سایت

چهارشنبه 31 شهريور 1400
19:55
رضا

هیچ چیز کاملاً مشابه به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل نیست که باعث شود بازاریاب ها احساس قسمت های مساوی و نگران کنند. به نظر می رسد موتورهای جستجوگر مانند Google منتظر شما هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بگیرید و سپس یک به روزرسانی را آزاد کنید که تلاش شما را فوراً منسوخ می کند.

هیچ چیز کاملاً مشابه به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل نیست که باعث شود بازاریاب ها احساس قسمت های مساوی و نگران کنند. به نظر می رسد موتورهای جستجوگر مانند Google منتظر شما هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بگیرید و سپس یک به روزرسانی را آزاد کنید که تلاش شما را فوراً منسوخ می کند.

بعلاوه ، هنوز هم برخی از محرمانه بودن نحوه ارزیابی Google وب سایتها و تعیین اینکه چه سایتهایی نمایش داده می شوند - و چگونه آنها ظاهر می شوند - در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای سeriesالات مختلف ، پنهانی است.

خبر خوب این است که تعدادی ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وجود دارد - برخی رایگان ، برخی پولی - که می توانند به شما کمک کنند وب سایت خود را همانطور که موتورهای جستجو مانند Google مشاهده می کنند ، مشاهده کنید - با این روش می توانید رتبه خود را بهبود بخشید و مرتبط بودن با کلمات کلیدی هدف شما.

(توجه: برخی از ابزارهای رایگان زیر برنامه های پولی را ارائه می دهند در حالی که برخی از ابزارهای پرداختی نیز برنامه های رایگان ارائه می دهند - بنابراین ، ما به شما توصیه می کنیم صفحات قیمت گذاری ابزارهایی را که بیشتر به آنها علاقه مند هستید بررسی کنید تا مشخص کنید کدام طرح برای آنها ایده آل است نیازها و اهداف شما.)


1. گریدر وب سایت HubSpot

بازاریاب ها از طریق وب سایت شرکت خود برای ایجاد ترافیک و منجر به صلاحیت کار می کنند. به همین دلیل برای بازاریابان مهم است که بدانند دقیقاً چه کاری می توانند برای بهبود تأثیر و سئوی آن وب سایت انجام دهند.

با استفاده از آن ، به سادگی URL وب سایت خود را وارد کنید و به طور خودکار گزارش کارتی با بینش عملی در مورد تلاش های خود در زمینه سئو دریافت خواهید کرد.

با استفاده از آن می توانید:

فقط در چند ثانیه از عملکرد وب سایت خود مطلع شوید.

مسائل مربوط به عملکرد خاص را شناسایی کرده و بازخورد واضح و عملیاتی درباره نحوه حل آنها دریافت کنید.

نحوه دستیابی به آموزش و پشتیبانی درخواستی را در مورد چگونگی بهبود وب سایت خود دریافت کنید.

به یک دوره پنج درسی آکادمی HubSpot در زمینه بهینه سازی وب سایت دسترسی پیدا کنید تا بتوانید نحوه پیشرفت در زمینه های خاص وب سایت خود را درک کنید.

نحوه بهینه سازی وب سایت در ساری را برای تلفن همراه کشف کنید.

بیاموزید که چگونه می توانید بهترین شیوه های امنیتی وب سایت را پیاده سازی کنید.

UX وب سایت خود را شخصی سازی کنید تا تجربه لذت بخشی را برای کاربران ایجاد کنید.


2. مرکز جستجوی Google: کنسول جستجوی Google

Google Search Central (که قبلاً به عنوان Google Webmasters شناخته می شد) دارای تعدادی ابزار است که به شما کمک می کند در SERP ها برای اصطلاحات و عبارات جستجوی مخاطب مورد نظر خود ظاهر شوید.

اگر یک فرد تجاری یا بازاریاب هستید ، Search Central شما را راهنمایی می کند تا از Google Search Console برای کمک به سئو و تحلیل وب سایت خود استفاده کنید. کنسول جستجوی Google وب سایت شما را کنترل ، اشکال زدایی و بهینه می کند - و هیچ دانش کدگذاری لازم نیست.

در اینجا چند نمونه از عناصر وب سایت وجود دارد که Google Search Console به شما آموزش می دهد و به شما در بهینه سازی کمک می کند.

کلمات کلیدی که در حال حاضر در وب سایت شما رتبه بندی می شوند.

خطاهای خزشی که در وب سایت شما وجود دارد.

موبایل دوستی وب سایت شما.

تعداد صفحات وب شما در فهرست Google (اگر در فهرست Google نیستند ، می توانید از ابزار بازرسی URL ابزار برای ارائه صفحه ای برای نمایه سازی استفاده کنید).

معیارهای مربوط به وب سایت که برای شما بیشترین اهمیت را دارند از جمله کلیک ، نمایش ، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط.


بیشتر بخوانید: بررسی Xiaomi Mi Watch


3. Google Analytics

اگرچه Google Analytics نسخه پولی دارد ، نسخه رایگان این محصول می تواند به شما در مدیریت SEO وب سایت خود کمک کند - این امر به ویژه اگر Google Analytics و Google Search Console را جفت کنید. با انجام این کار ، تمام داده های SEO وب سایت شما به صورت مرکزی قرار گرفته و گردآوری می شود ، و می توانید با استفاده از کوئری ها ، کلمات کلیدی و عباراتی را که می خواهید وب سایت و صفحات وب شما برای آنها رتبه بندی کند ، زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

روش های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود سئو سایت خود استفاده کنید:

برای از بین بردن ترافیکی که احتمال تخریب گزارش های جستجوگرها مانند مراجعه کنندگان جعلی (که ترافیک جعلی را به وب سایت شما می آورد) ، ترافیک هرزنامه را حذف کنید - یا ترافیک ارجاع خود را فیلتر کنید -.

ترافیک وب سایت ارگانیک و غیر ارگانیک را مقایسه کنید.

مشخص کنید کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را دارد ، بنابراین می توانید درک کنید که برای بهبود سئو در این صفحات چه کاری می توانید انجام دهید.

برای تعیین معیارهای تعامل در هر صفحه وب ، تعامل برای فهرست ها و صفحات وب سایت خود ، معیارهای خروج از صفحه و همچنین کسب ، رفتار و تبدیل صفحات فرود ، از گزارش های محتوای سایت استفاده کنید.


4. کارت گزارش رایگان SEO UpCity

کارت گزارش رایگان سئو توسط UpCity به شما امکان می دهد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد.

در ازای اندکی از اطلاعات تماس شما ، SEO Report Card گزارشی ارائه می دهد که موارد زیر را پوشش می دهد:

Analysis Rank: تصویری از مکان وب سایت شما در Google ، Yahoo! و Bing. رتبه بندی شما بر اساس کلمات کلیدی اصلی شما است.

Link Link: شرح مفصلی از تعداد وب سایت هایی که به سایت شما لینک می شوند.

تجزیه و تحلیل در سایت: نگاهی به میزان موفقیت شما در ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود در سراسر سایت خود.

دسترسی به وب سایت: اطلاعاتی درباره زمان بارگذاری و قابلیت دسترسی سایت شما.

Trust Metrics: نمای کلی از سطح اعتماد یا اقتدار سایت شما.

نمایه سازی فعلی: نشانه ای از تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده است.


5. بازاریابی اینترنتی نینجا

بازاریابی اینترنتی نینجاس یک شرکت SEO متمرکز با انواع ابزارهای رایگان است که می توانید برای مقایسه وب سایت خود در برابر رقابت ، بهینه سازی صفحات وب برای برخی از کلمات کلیدی ، تولید برچسب های متا و افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از ابزارهای SEO رایگان بازاریابی اینترنتی نینجا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

پیوندها و هدایت های خراب را شناسایی کرده و از ویژگی خزیدن سایت برای ایجاد نقشه سایت XML از وب سایت خود استفاده کنید.

تصاویر (به علاوه متن alt و اندازه نمایشگر آنها) و تمام پیوندهای صفحه خود (خارجی ، داخلی و غیره) را در صفحات وب خود مشاهده کنید تا بررسی کنید که چه چیزی خوب کار می کند و چه خرابی یا به روزرسانی نیاز دارد.

برای ارزیابی محتوای صفحه وب ، اطلاعات متا و پیوندهای داخلی خود از ابزار بهینه سازی در صفحه استفاده کنید.

مقایسه سئو سایت صفحات وب خود در مقایسه با صفحات وب یک رقیب.

زمان بارگذاری صفحه و مدت زمان نمایش هر یک از اجزای صفحه را تجزیه و تحلیل کنید.


6. مدیر وب بینگ

Microsoft Bing Webmaster به شما امکان می دهد به تعدادی از ابزارها دسترسی پیدا کنید که از طریق وب سایت شما اطلاعاتی ارائه می دهند مانند ابزارهای گزارشگری ، تشخیصی و سئو. ابزارهای SEO که می توانید بصورت رایگان استفاده کنید قدرت کمک به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت ، مدیریت بک لینک ها و بررسی کلمات کلیدی را دارند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما برای جستجوی ارگانیک بهینه شده است

در اینجا برخی دیگر از مواردی که می توانید با ابزارهای SEO Bing Webmaster انجام دهید وجود دارد:

برای درک صفحات ارجاع ، دامنه ها و پیوندهای لنگر ، در مورد نمایه پیوند خود اطلاعات کسب کنید.

تحقیق کلمات کلیدی را برای تعیین کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطب شما در جستجوی آنهاست و همچنین میزان جستجوی آن کلمات کلیدی و عبارات را انجام دهید.

از ویژگی اسکن سایت برای جستجوی وب سایت خود و شناسایی خطاهای فنی SEO استفاده کنید.

گزارش های جستجوگرها را دریافت کنید که در مورد هرگونه خطایی که در وب سایت و صفحات سایت شما وجود دارد به شما اطلاع می دهد.


7. سیلیزر

Seolyzer یک ابزار رایگان برای جستجوی سایت ، تجزیه و تحلیل ورود به سیستم و ابزار جستجوگرها است که به شما کمک می کند موتورهای جستجو مانند Google از وب سایت شما بازدید کنند. Seolyzer هنگام شناسایی سایت خود ، اطلاعاتی را که رباتهای خزنده در پرونده های ورود به سیستم سرور شما باقی می گذارد ، جلب می کند تا SEO KPI های شما را شناسایی و ایجاد کند. این ابزار همچنین کدهای خطا ، تغییر مسیرها و سرعت و عملکرد صفحه را شناسایی می کند.

علاوه بر این ، Seolyzer می تواند به شما کمک کند:

به سرعت مسائل مربوط به SEO را در وب سایت خود مانند زمان پاسخ دهی ضعیف ، پیام های خطا و میزان خزیدن به سرعت شناسایی و کنترل کنید تا بتوانید آنها را قبل از آسیب جدی برطرف کنید.


KPI های منحصر به فرد خود را با استفاده از Seolyzer مانند عملکرد صفحه ، میزان خزیدن ، کدهای وضعیت HTTP ، صفحات فعال و جدید و پاسخگویی دسک تاپ در مقابل تلفن همراه مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید.


صفحات وب خود را تقسیم بندی کنید تا مشخص کنید بیشترین صفحات خزنده شما چیست.


صفحات وب خود را که Google به عنوان مهمترین آنها تلقی می کند با آنهایی که به نظر شما مهمترین هستند مقایسه کنید (به عنوان مثال صفحات متمرکز بر درآمد).


تأثیر تلاش های SEO خود را به صورت صفحه به صفحه یا بر اساس دسته بندی صفحه اندازه گیری کنید.


8. SEOquake

SEOquake یک برنامه افزودنی Google Chrome است که به طور خودکار پارامترهای SEO یک صفحه وب را به سرعت و به صورت رایگان بررسی می کند. این شامل ممیزی SEO در صفحه ، بررسی پیوند داخلی و خارجی ، مقایسه URL و دامنه در زمان واقعی و صادرات پرونده داده است.

موارد دیگری که می توانید از SEOquake استفاده کنید:

با استفاده از ویژگی Link Link Examiner ، شرح مفصلی از نحوه عملکرد همه پیوندهای خود - از جمله URL ها ، متن لنگر و سایر انواع پیوندها - دریافت کنید.

گزارش های SEOquake که دریافت می کنید را تنظیم کنید تا فقط پارامترها و معیارهایی را که برای شما مهم است نمایش دهد.

دامنه ها یا URL های مختلف را برای پارامترهای SEO که برای شما مهم هستند مقایسه کنید.

سئو وب سایت خود را کنترل کنید تا هرگونه مسئله مرتبط با سئو را که توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده است ، شناسایی کنید.

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل سئو خود را به یک گزارش قابل تنظیم و اشتراک پذیر صادر کنید.


9. قابلیت دید پذیری

Seoability یک ابزار رایگان جستجوگر جستجوگرها است. با استفاده از آن ، می توانید میزان انطباق وب سایت خود با دستورالعمل های SEO امروز را آزمایش کنید. با وارد کردن URL خود ، سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نکاتی درباره چگونگی بهینه سازی بهتر وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

علاوه بر بررسی دقیق SEO از وب سایت خود ، به 1000 ممیزی زیر صفحه ، گزارش ایمیل و هشدارها ، و نظارت بر کلمات کلیدی دسترسی خواهید داشت.

در اینجا چندین مزیت دیگر استفاده از قابلیت Seoability وجود دارد:


خطاهای فنی و سایر مشکلات SEO در صفحه را پیدا کنید تا بتوانید به سرعت آنها را برطرف کنید.

برای فاکتورهای مختلف وب سایت از جمله متا اطلاعات ، کیفیت صفحه ، ساختار پیوند و سایر موارد نمره SEO دریافت کنید.

مسائل خاص سئو را با اطلاعات متای خود مانند عنوان / توضیحات متا ، برچسب های متا و نام دامنه یا URL های صفحه نامعتبر یا نادرست درک کنید.

مناطق مربوط به سرعت و کیفیت صفحه خود را مشخص کنید (مربوط به متن ، محتوای تکراری ، طراحی پاسخگو و ویژگی های alt برای محتوا).

بفهمید که چگونه می توان صفحه و ساختار پیوند شما را با به دست آوردن داده هایی در مورد هدرها ، پیوندهای داخلی ، لنگر متن نادرست و تعداد پیوندها ، بهبود بخشید.

خطاهای خاص سرور مربوط به هرگونه تغییر مسیر ، هدرهای HTTP یا پرونده های CSS و Javascript را شناسایی کنید.


10. پیوندهای من را بررسی کنید

Check My Links یک برنامه افزودنی Google Chrome است که می توانید برای اطمینان از عملکرد پیوندهای شما در صفحات وب داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواستید اصطلاحی را در ویکی پدیا جستجو کنید ، Check My Links می تواند به شما بگوید که در کل صفحه ویکی پدیا چند پیوند دارد و تعداد زیادی از آن پیوندها خراب است.

این مفید است زیرا می توانید بلافاصله (یا امیدوارم ، قبل از فعال شدن یک صفحه) پیوندهای خراب را اصلاح کنید. Check My Links با توجه به سازندگان آن برای توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایده آل است.

در اینجا چند نمونه دیگر از موارد Check My Links آورده شده است:

هر پیوند را در صفحات وب خود بررسی کنید و تمام پیوندهای نامعتبر و خراب را شناسایی کنید.

پیوندهای خوب را به رنگ سبز و پیوندهای خراب را با رنگ قرمز برجسته کنید.

با یک کلیک همه پیوندهای بد خود را به کلیپ بورد خود کپی کنید.


11. BROWSEO

BROWSEO یک مرورگر جستجوگرها است که به شما امکان می دهد صفحه وب خود را در قالب حذف شده مرور کنید تا بتوانید UX و محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین از SEO آن اطلاعات کسب کنید. هنگامی که URL را وارد کردید ، خروجی از HTML استفاده می کند تا بتوانید ساختار صفحه ، اصطلاحات جستجو بهینه شده و سایر عوامل مرتبط با SEO را درک کنید.

نمونه هایی از آنچه می توانید با BROWSEO انجام دهید عبارتند از:

تعداد کلمات صفحه را بدست آورید.

کد پاسخ سرور خود را کشف کنید.

تعداد پیوندهای داخلی و خارجی صفحه خود را تعیین کنید.

عناوین موجود در صفحه وب خود را شناسایی کنید.

تمام اطلاعات متا خود را دریافت کنید (به عنوان مثال برچسب عنوان ، توضیحات متا).

[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]