چرا کسی وبلاگ ما را نمی خواند

جمعه 2 مهر 1400
18:44
رضا

در حالی که 91 درصد از مشاغل از بازاریابی محتوا در سال 2021 استفاده می کردند ، همه از آن تأثیر خوبی نمی گیرند. اگر از ترافیک وبلاگ خود ناامید شده اید ، تنها نیستید.


در حالی که 91 درصد از مشاغل از بازاریابی محتوا در سال 2021 استفاده می کردند ، همه از آن تأثیر خوبی نمی گیرند. اگر از ترافیک وبلاگ خود ناامید شده اید ، تنها نیستید.

صادقانه بگویم ، برخی از مشاغل به سادگی انتظارات بسیار زیادی دارند - پیش بینی می کنند که هر پست ویروسی شود. با این حال ، اگر پس از چند ماه وبلاگ نویسی هنوز فقط تعداد انگشت شماری از بازدیدها را دریافت می کنید ، ممکن است زمان تغییراتی فرا رسیده باشد. با دوره بازاریابی محتوا می توانید همه زمینه های محتوا را بیاموزید.

در عین حال ، لیست زیر شش دلیل دارد که چرا هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند. اگر ترافیک شما کم باشد ، شما یکی از این اشتباهات را انجام می دهید.

1. وبلاگ شما تمرکز مناسبی ندارد

موسسه بازاریابی دیجیتال به ارائه بینش ها و مشاوره های بی نظیر بازاریابی دیجیتال - هم از طریق دوره های آموزشی ما و هم در وبلاگ - افتخار می کند.

اما اگر هفته آینده به وبلاگ ما مراجعه کنید و متوجه شوید ما بهترین مقاله جهان را در مورد گربه ها نوشته ایم ، چه اتفاقی می افتد؟

صرف نظر از ترجیح شخصی شما نسبت به آنها ، احتمالاً کمی شگفت زده خواهید شد. به هر حال ، شما برای یادگیری استراتژی های بازاریابی به اینجا آمده اید ، نه نکات نظافت حیوانات خانگی.

اصل قضیه این است - اگر هر هفته تولید مقالات وبلاگ با موضوعات تصادفی و ناسازگار را آغاز می کردیم ، به سرعت خوانندگان خود را از دست می دادیم. و به درستی!

اگر ترافیک وبلاگ شما مشکل دارد ، اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است: آیا این وبلاگ به طور منظم و قابل اعتماد محتوایی را که مردم واقعاً می خواهند ارائه می دهد؟ در حالی که یک مقاله عالی می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد ، لزوماً این بازدیدکنندگان را حفظ نخواهد کرد. هدف وبلاگ شما باید این باشد که خود را به عنوان یک رهبر فکری در یک موضوع خاص معرفی کنید. بدانید آن موضوع چیست - و منحصراً روی آن تمرکز کنید.

2. محتوای شما به سادگی کافی نیست

آن روزهایی که می توانستید در 15 دقیقه یک پست وبلاگ بنویسید و در رتبه اول گوگل قرار بگیرید ، گذشته است. با وجود منابع متعدد با کیفیت بالا و تعداد زیادی کانال محتوایی که امروزه در دسترس است ، خوانندگان حاضر نیستند با محتوای متوسط ​​کنار بیایند و مجبور هم نیستند.

اگر تمرکز وبلاگ شما در مسیر درست است ، سپس به کیفیت محتوای خود نگاهی بیندازید. آیا وبلاگ شما ارزش افزوده ارائه می دهد ، یا این فقط چیزی است که افراد می توانند در جاهای دیگر یاد بگیرند؟ آیا واقعا در وبلاگ خود مشترک می شوید یا آن را اتلاف وقت می دانید؟

پست های وبلاگ با کیفیت پایین می تواند مشتریان را از خود دور کند - بنابراین به خوانندگان خود چیزی بدهید که ارزش خواندن را دارد! اگر نمی توانید زمان کافی برای ارسال روزانه اختصاص دهید ، به تقویم انتشار هفتگی یا دو هفته ای منتقل شوید. بهتر است یک قطعه با کیفیت تولید کنید تا 10 مقاله شرم آور ارزان.

برای ارتقاء کیفیت وبلاگ خود ، از راهنمای سریع ما استفاده کنید یا در صورت بروز مشکل ، یک نویسنده مستقل استخدام کنید تا محتوا را برای شما ایجاد کند. فقط به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت بالا برای سکه ها نخواهد آمد. بهتر است برای یک وبلاگ استثنایی در ماه حق بیمه پرداخت کنید و سپس هر روز یک پست ارزان بخرید.

اگر وبلاگ نویسی خود را به درستی انجام دهید ، سرمایه گذاری زمان و پول ارزش آن را دارد. بازاریابی محتوا 62 less کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و حدود 3 برابر بیشتر از مشتریان منجر می شود. بنابراین زمان بیشتری را در مقالات کمتر سرمایه گذاری می کنید ، محتوای رهبری فکری را توسعه می دهید و رشد افراد زیر را مشاهده می کنید.

خیلی از افراد فکر میکنن بعد از طراحی سایت در مازندران دیگر نیازی به تولید محتوای باکیفیت ندارند و فقط با ساخت سایت می توانند کار را براحتی انجام دهند.

3. شما سئو را در نظر ندارید

آیا آن روزها را به خاطر می آورید که فقط بر روی نتیجه جستجوی برتر Google کلیک می کردید تا یک پست وبلاگ ناخواسته پر از تبلیغات و بدون ارزش پیدا کنید؟ در آن زمان ، بازاریابی دیجیتال شامل کلمات کلیدی بود که پست های وبلاگ شما را برای فریب موتورهای جستجو پر می کرد. حتی اگر مقاله کاملاً غیرقابل درک و بی ارزش باشد ، استراتژی های کلیدواژه مناسب آن را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد.

خوشبختانه دیگر اینطور نیست با این حال ، بهینه سازی موتورهای جستجو بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در حالی که استراتژی های رسانه های اجتماعی می تواند باعث ایجاد کوتاه مدت در ترافیک شود ، ترافیک طولانی مدت و باقی مانده از رتبه بالا در نتایج جستجو به دست می آید.

اگرچه این کار را نمی توان یک شبه انجام داد ، اما چند کار وجود دارد که می توانید سئو مقاله ها و پست های وبلاگ خود را بهبود بخشید.

با افزودن عبارات کلیدی در عناوین ، زیرعنوان و درون متن شروع کنید. اگر کسی به دنبال "راه هایی برای بهبود ترافیک وبلاگ من" باشد ، عنوان "10 راه برای بهبود ترافیک وبلاگ" معمولاً بالاتر از عنوانی مانند "سفر یک وبلاگ نگار به سوی کشف و رشد" خواهد بود. مطمئناً عنوان اول چندان خلاق نیست ، اما موتورهای جستجو می دانند که به خواننده کمک می کند. مطالب خود را برای افراد و گوگل بنویسید.

از ابزارها و افزونه ها برای نظارت و بهبود سئو محتوای خود استفاده کنید. یکی از ابزارهای عالی freemium برای کاربران وردپرس ابزار Yoast SEO است که توسط هزاران وبلاگ نویس برتر توصیه و استفاده می شود. این افزونه میزان استفاده از کلمات کلیدی شما را در عناوین ، در متن و تصاویر ردیابی می کند تا شانس محتوای شما برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو افزایش یابد.

4. محتوای شما بیش از حد خود تبلیغاتی است

این یک حقیقت تلخ اما عمدتا جهانی است: هیچ کس به شرکت یا محصول شما اهمیت نمی دهد. بله ، ممکن است از خدمات جدید یا رشد سریع خود هیجان زده باشید ، اما دیگران اهمیتی نمی دهند. آنها بیش از حد مشغول حل مشکلات خود و برآوردن نیازهای خود هستند.

تعداد زیادی وبلاگ مملو از محتوای تبلیغاتی آشکار است - این امر به وضوح نشان می دهد که تمرکز بر ارزش آفرینی برای مشتری نیست ، بلکه برای افزایش فروش است. هیچ کس قرار نیست وبلاگی را دنبال کند که مقاله را پس از مقاله در مورد محصول خود ستایش می کند. مردم برای کسب بینش یا سرگرمی - نه برای مشاهده تبلیغات ، پست های وبلاگ را می خوانند.

"اما آیا هدف یک وبلاگ افزایش فروش نیست؟"

کاملا! اما وبلاگ نویسی یک استراتژی طولانی مدت است. پست های وبلاگ شما باید دارای دعوت به عمل باشند ، اما این CTA نباید "خرید ، خرید ، خرید!" باشد.

در عوض ، محتوای ارزشمندی را ارائه دهید که مربوط به مشتریان بالقوه شما باشد. سپس ، آنها را تشویق کنید تا در خبرنامه شما مشترک شوند یا یک کاغذ سفید با توصیه های مربوط به صنعت بارگیری کنند. هنگامی که آدرس ایمیل شخص را دریافت کردید ، می توانید یک ایمیل مستقیم به او ارسال کنید تا در مورد محصول شما سوالی داشته باشد یا به آزمایش یا تخفیف علاقه دارد.

اکثر خوانندگان وبلاگ شما هرگز مشتری نمی شوند. اما اشکالی ندارد به ارائه محتوای ارزشمند ادامه دهید و آن خوانندگان پست های شما را در سراسر شبکه خود به اشتراک بگذارند - احتمال اینکه مورد توجه مشتریان احتمالی قرار گیرد.

وبلاگ خود را بر آموزش متمرکز کنید ، نه فروش ، و فروش شما نیز بهبود می یابد.

5- تقویم سرمقاله شما نامنظم است

با ظهور همه کانالهای محتوایی دیگر ، مانند فیدهای توییتر و فیس بوک ، انتشار مقاله جدید هر روز اهمیت کمتری یافته است. اما خوانندگان اختصاصی شما حداقل باید به طور مداوم از شما بشنوند. به یاد داشته باشید ، بازاریابی محتوا یک استراتژی است - به این معنی که باید برنامه ریزی زیادی در مورد آن انجام شود. اگر هدف وبلاگ شما این است که خوانندگان را به سمت پایین تر هدایت کنید ، بخشی از استراتژی محتوای شما باید انتشار مداوم باشد. و ، پست های وبلاگ شما می توانند مقدار زیادی از مطالب را که به کانالهای دیگر ما تغذیه می کند ، ارائه دهند.

اگر سه ماه بدون دریافت به روزرسانی کار کنند ، فراموش کردن اینکه مشترک وبلاگ شما شده اند بسیار آسان است. سپس ، وقتی آنها ناگهان مقاله ای را در صندوق ورودی خود می بینند ، آن را نادیده می گیرند یا بدتر از آن ، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند.

بسیاری از نویسندگان محتوا (به ویژه کسانی که صاحبان مشاغل کوچک هستند) متوجه می شوند که خلاقیت و بهره وری آنها رو به زوال است. یک هفته آنها می توانند دو یا سه قطعه محتوا را با ذوق تولید کنند! اما ، پس از خسته شدن از این هجوم مقالات ، هیچ چیز دیگری نمی تواند هفته بعد منتشر شود.

اگر برای شما این اتفاق می افتد ، برنامه ریزی چند مقاله در هفته را در نظر بگیرید و بقیه را ذخیره کنید تا تقویم سرمقاله خود را در آینده تکمیل کنید. اگر 2-4 هفته قبل خود را با محتوای کافی آشنا کردید ، از خوانندگان خود غافل نخواهید شد و با عدم نیاز به تولید جریان مداوم محتوا در زمانی که به سادگی امکان پذیر نیست ، در وقت و فشار خود صرفه جویی خواهید کرد.

6. محتوای شما به طور موثر تبلیغ نمی شود

اگرچه این برای همه مهم است ، اما برای وبلاگ جدید ضروری است. صرف نظر از میزان جذابیت محتوای شما ، اگر آن را به طور مناسب توزیع نکنید ، هرگز تأثیر لازم را نخواهد گذاشت.

استراتژی بازاریابی محتوایی شما نباید زمانی که روی "انتشار" در CMS خود ضربه می زنید پایان یابد. در واقع ، این فقط باید آغاز باشد. هفته آینده را صرف ارسال مقاله در حساب های رسانه های اجتماعی خود کنید ، آن را برای مشترکین خبرنامه خود ایمیل کنید و شخصاً آن را با تأثیرگذاران مرتبط صنعت که ممکن است علاقه مند به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی یا پیوند دادن به آن در مقاله ای خودشان باشند ، به اشتراک بگذارید.

هیچ کس به اندازه شما از وبلاگ شما حمایت نمی کند - بنابراین مطمئن شوید که زمان و انرژی لازم را برای تضمین موفقیت آن اختصاص داده اید. و لازم نیست این یک کار تمام وقت باشد. بیش از 81 درصد بازاریابان با صرف 6 ساعت در هفته سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی متوجه افزایش ترافیک می شوند.


دلیلی وجود دارد که 73 درصد از سازمانها شخصی را برای نظارت بر استراتژی محتوای خود در اختیار دارند - این کار بسیار زیادی می طلبد! اما حتی یک فروشگاه کوچک و تک نفره می تواند از بازاریابی محتوای هوشمند بهره مند شود. متعهد شوید که محتوای متمرکز و باکیفیت و ارزشمندی را به طور مداوم منتشر کنید ، آن را در شبکه خود به اشتراک بگذارید و شاهد رشد خوانندگان خود باشید.

[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]