بررسی ساسونگ گلکسی a51

دوشنبه 12 آبان 1399
10:22
رضا

سامسونگ در سال 2019 در سري Galaxy A تغييرات عمده اي داشته است ، اما شايد حتي خوش بين ترين هوادار اين برند انتظار چنين استقبالي را از نسل جديد گوشي هاي اين سري نداشته باشد.

سامسونگ در سال 2019 در سري Galaxy A تغييرات عمده اي داشته است ، اما شايد حتي خوش بين ترين هوادار اين برند انتظار چنين استقبالي را از نسل جديد گوشي هاي اين سري نداشته باشد.

گوشي هاي ميان رده گلكسي A در سال گذشته در سراسر جهان فروش بسيار خوبي داشتند و اين فروش خوب نشان داد كه سامسونگ نسبت به تلفن هاي ميان رده خود در مسير درستي قرار دارد.

A51 از نظر مشخصات سخت افزاري و حتي طراحي تفاوت چنداني با برادر بزرگتر خود ندارد. اما واضح است كه اين تغييرات كوچك براي موفقيت بيشتر اين گوشي نسبت به نسل قبلي خود و تبديل شدن به پرفروش ترين گوشي اندرويدي بازار كافي است. با بررسي Samsung Galaxy A51 ، تصميم گرفتيم مشخصات اين گوشي را از نزديك بررسي كنيم و ببينيم چه ويژگي هايي باعث شده است اين محبوبيت در بازار به اين سطح برسد.


جعبه Samsung Galaxy A51 علاوه بر خود تلفن ، داراي يك اسلات سيم كارت است كه يك پايه ، هدفون ، شارژر ، كابل شارژ ، كيف دستي و ژل شفاف را از هم جدا مي كند.


سامسونگ مانند سال گذشته اين گوشي را از تركيب شيشه و پلاستيك طراحي كرده است. قاب پشتي و قاب دايره اي اين گوشي از پلاستيك ساخته شده است با اين تفاوت كه خطوط مورب و مشابه آن در قسمت پشت جلد طراحي شده است كه جلوه هاي رنگي متنوع و زيبايي با زواياي مختلف و شرايط نوري متفاوت را به همراه خواهد داشت.

يكي از خصوصيات بسيار خوب اين كوشي در اين هست ه براحتي با انواع ساعتهاي هوشمند سامسونگ قابليت سينك شدن را دارد. شكا مي توانيد در سايت كوك باش و از اين لينك وارد شويد و انواع ساعت هوشمند سامسونگ را ببينيد و اگر قصد خريد ساعت هوشمند سامسونگ هم داشتيد, مي توانيد از اين سايت ابتدا مشخصات هر ساعت را ببينيد و سپس اقدام به خريد كنيد.


در سمت چپ و بالاي قاب پشتي ، يك محفظه بزرگ دوربين مستطيلي قرار دارد. در ستون سمت چپ سه سنسور دوربين و در ستون سمت راست فلش LED و يك سنسور دوربين ديگر وجود دارد. برجستگي اين قسمت از قاب به اندازه برآمدگي قاب دوربين گوشي هاي مشابه قابل مشاهده نيست ، قرار دادن آن روي يك سطح صاف و كار با تلفن مشكلي ايجاد نمي كند. اما از آنجا كه روكش دستگاه از پلاستيك ساخته شده است ، در برابر خراشيدگي بسيار حساس است ، بنابراين بهتر است از قاب محافظ در قاب گوشي استفاده كنيد.


در قاب پشتي A51 چيز خاصي به غير از دوربين ها و آرم سامسونگ در مركز پايين حك نشده است. لبه هاي اين قاب از دو طرف خميده است كه ارگونومي خوبي را به دستگاه مي دهد. اين گوشي در رنگ هاي سياه ، سفيد ، آبي و صورتي موجود است و براي بررسي شما Prism Crush Pink به ما ارائه شده است. اين رنگ يكي از جذاب ترين نسخه هاي گوشي است ، زيرا قاب اطراف دستگاه نيز به دليل قاب پشتي به رنگ صورتي طراحي شده است.


در لبه سمت راست دستگاه كليدهاي پاور و ولوم به راحتي قرار گرفته اند و به راحتي در دسترس هستند. لبه سمت چپ يك اسلات اختصاصي براي سيم كارت و كارت هاي حافظه است. در لبه پايين پورت USB-C در وسط قرار دارد كه جك هدفون 3.5 ميلي متري در سمت چپ و بلندگوي اصلي و ميكروفون ارتباطي در سمت راست قرار دارد. لبه بالايي تلفن تنها مكان براي ميكروفون حذف كننده سر و صدا است.


صفحه و پنل جلوي گوشي توسط Gorilla Glass 3 محافظت مي شود ، به اين معني كه صفحه نمايش در برابر خراش و خراش نسبت به قاب پشتي مقاومت بيشتري دارد ، اما نه در حدي كه استفاده از محافظ و شيشه را كاملاً محدود كنيد. در مقايسه با A50 ، حاشيه هاي اطراف صفحه A51 باريك تر هستند و دوربين سلفي از ناچ به سوراخ هاي داخل صفحه منتقل شده است.


Samsung Galaxy A51 يكي از جمع و جورترين و راحت ترين گوشي هاي بازار در اين بازه قيمت است. جالب اينجاست كه اين گوشي سبك و نازك تر از رقباي خود طراحي شده است و استفاده طولاني مدت حتي براي دستان حساس خسته كننده نخواهد بود. وجود جك هدفون 3.5 ميلي متري ، شكاف اختصاصي كارت حافظه و قاب محافظ در جعبه از جمله نكات مثبتي است كه سامسونگ در طراحي اين دستگاه در نظر گرفته است.



[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]